Elastyczność dwusuwa.

Jeśli nie znalazłeś kategorii dla Twojego tematu pisz tu.
sebamx72
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 225
Rejestracja: pn, 27 sie 2007, 20:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lubawa/Olsztyn
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Elastyczność dwusuwa.

Post autor: sebamx72 » śr, 25 sie 2010, 00:03

Posluchaj amatora wie co mówi, zaczniesz szybciej jezdzic i problem zniknie, otworzysz manetke na poczatku zamkniesz na koncu, nie odpuszczaj gazu przy zmianie biegów, redukuj i nie bedzie problemu i płynniej bedziesz jezdzic.
Way of Life !

amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1173
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: YZF250, KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: Elastyczność dwusuwa.

Post autor: amator » śr, 25 sie 2010, 10:31

Ce eRa pisze:Ja mam tylnią oponke o szer. 100(Michelin AC10), a przełożenia 13:52, ale i łańcuch o-ringowy.Może po prostu aby zwiększyć dół wystarczająca będzie zmiana dyfuzora na oryginał-Ale gdzie go dostać w miarę dobrej cenie :roll: .
P.S.Czy we wszystkich innych markach motocykli np: kawasaki, honda, yamaha też sensowna by była zmiana dyfuzora na orginał?Zwiększyło by to moc na dole?
Przełożenie w porządku , łańcuch mniej ale ujdzie przy tym przełożeniu. Dyfuzor wraz z końcówką spróbuj na próbę pożyczyć od kogoś i przejedź się i będziesz widział różnice .Powrót do standartowego dyfuzora nie zwiększy mocy silnika bo ona jest stała (załóżmy)ale polepszy ci się moment obrotowy ,którego wielkosc decyduje czy moto jedzie od razu czy po czasie .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na kazdy temat”