CR 250- pare pytań

Jeśli nie znalazłeś kategorii dla Twojego tematu pisz tu.
grayfox
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 878
Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
Motocykl: KXF 250 2006
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Żywiec / Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CR 250- pare pytań

Post autor: grayfox » pt, 27 sie 2010, 11:24

Zobaczy czy otwory przypadają w tych samych miejscach, czy mają tą samą średnice. Sprawdź czy od spodu niema różnic w budowie głowic. Akurat fakt że tamta głowica ma 2 węże a twoja jeden niema znaczenia. Jeśli poza tym, że różne są mocowania węża z cieczą chłodzącą niema innych to montuj, aczkolwiek szukaj na allegro często ludzie mają więcej rozbiórek albo mają dojście.

Autor tematu
WFM-SHL-WSK
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 130
Rejestracja: sob, 26 gru 2009, 02:36
Motocykl: CR 250R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław !!!
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CR 250- pare pytań

Post autor: WFM-SHL-WSK » pt, 27 sie 2010, 19:22

Wiem że była spawana...taka już kupiłem.... :(

A co mam zrobić z tym jedną końcówka> >?

zatkać?



http://allegro.pl/czesci-bardzo-tanio-h ... 00554.html
Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika ... !

---------------->

grayfox
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 878
Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
Motocykl: KXF 250 2006
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Żywiec / Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CR 250- pare pytań

Post autor: grayfox » pt, 27 sie 2010, 19:33

Sprawdziłeś to co pisałem w ostatnim poście? To co z nią zrobisz to najmniejszy problem przecież, możesz tam i marchewkę włożyć.

Autor tematu
WFM-SHL-WSK
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 130
Rejestracja: sob, 26 gru 2009, 02:36
Motocykl: CR 250R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław !!!
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CR 250- pare pytań

Post autor: WFM-SHL-WSK » pt, 27 sie 2010, 22:41

Dzięki dzwoniłem do niego dzisiaj i poda mi wszystkie wymiary na e-maila....


tutaj macie jeszcze inne fotki tej jego głowicy:

http://picasaweb.google.pl/wfmshlwsk/Po ... 4290093122

http://picasaweb.google.pl/wfmshlwsk/Po ... 0375806802

http://picasaweb.google.pl/wfmshlwsk/Po ... 6572861026

http://picasaweb.google.pl/wfmshlwsk/Po ... 6941446626

http://picasaweb.google.pl/wfmshlwsk/Po ... 4882433362

A tu jest moja:

http://picasaweb.google.pl/wfmshlwsk/No ... 0953946098

http://picasaweb.google.pl/wfmshlwsk/No ... 5066965218

Może wy coś zauważycie nie po kojącego..


pozdrawiam..
Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika ... !

---------------->

grayfox
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 878
Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
Motocykl: KXF 250 2006
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Żywiec / Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CR 250- pare pytań

Post autor: grayfox » sob, 28 sie 2010, 11:04

Pokaż fotkę góry cylindra. Twoja głowica może i była spawana lecz od spodu nie widać żadnej sztuki, może przy spawaniu podczas skurczu materiału się wykrzywiła trochę ale nie zdziwiłbym się gdyby to z cylindrem było coś nie tak, skoro masz taką "rzeźniczą" tuleje.

Autor tematu
WFM-SHL-WSK
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 130
Rejestracja: sob, 26 gru 2009, 02:36
Motocykl: CR 250R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław !!!
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CR 250- pare pytań

Post autor: WFM-SHL-WSK » sob, 28 sie 2010, 12:16

Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika ... !

---------------->

kubas1994
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 85
Rejestracja: sob, 19 lip 2008, 21:19
Motocykl: KTM SX-F 450
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CR 250- pare pytań

Post autor: kubas1994 » sob, 28 sie 2010, 15:54

Tuleja zrobiona fatalnie :butthead: niema nawet u góry kołnierza wiec może sie osunąć w każdej chwili i górę silnika wraz z wałem możesz sobie wsadzić w :butthead:
Serwis motocyklowy Tarnow 791 547 160

Autor tematu
WFM-SHL-WSK
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 130
Rejestracja: sob, 26 gru 2009, 02:36
Motocykl: CR 250R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław !!!
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CR 250- pare pytań

Post autor: WFM-SHL-WSK » ndz, 29 sie 2010, 13:29

Być może ale nie wyrażaj się tak..

To że mam pecha to nie znaczy że masz tak pisać...(trochę szacunku)


Właśnie wczoraj mi uciekła ta głowica (ta z dwoma otworami) :(

Pozdro...
Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika ... !

---------------->

amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1173
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: YZF250, KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: CR 250- pare pytań

Post autor: amator » pn, 30 sie 2010, 00:12

SUZUKI RM 250 pisze:Być może ale nie wyrażaj się tak..

To że mam pecha to nie znaczy że masz tak pisać...(trochę szacunku)


Właśnie wczoraj mi uciekła ta głowica (ta z dwoma otworami) :(

Pozdro...
Toche to zaczynasz robote od tyłu . Nie wiem czego chcesz od swojej głowicy.?że spawana? i co w tym złego?
Na fotkach a jest ich chyba z 5 na tych pierwszych jest głowica z wyglądu ekstra i po tych zdjęciach uważam że szukasz dziury w całym dopiero na dalszych zdjeciach widać co dyskwalifikuje tę głowicę . wydaje mi sie że te pierwsze zdjecia to głowica wyczyszczona jakąś szczotka , przeszlifowana papierem itp i dlatego wygląda ekstra ale na późniejszych widać 2 wżery przez które płyn przechodzi pod uszczelka do cylindra.
Weź tę głowicę zanieś do dobrego tokarza i poproś żeby ci ja stoczył 0,5 mm(splanował) i będziesz miął równa powierzchnie a głowicy nic to nie zaszkodzi .
Tuleja :rolleyes: Troche uchylę ci rąbka tajemnicy o tej tuleji.
Normalnie tlok zaciera sie z przodu (wydech) albo od piachu z tyłu (ssanie ) a u ciebie jakoś po śladach na tuleji widac że tłok zacierał sie bokami ? czy to nie dziwne? A to dlatego że Twój poprzednik dorobił tuleję pod stary wytarty przodem i tyłem tłok i w nowej tuleji on zacierał sie własnie bokami .
Recepta
zanięśc cylinder do szlifierza i poproś żeby dokladnie go zmierzył góra środek dół i podaj te wymiary tu a potem dobierzemy do tego dalszy tok postępowania . Do roboty i nie panikuj bo podobnie jak miałeś suzuke z walniętym zapłonem znowu masz już napisane 3 strony postów a w tym żadnych konkretów. :axe:

Autor tematu
WFM-SHL-WSK
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 130
Rejestracja: sob, 26 gru 2009, 02:36
Motocykl: CR 250R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław !!!
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CR 250- pare pytań

Post autor: WFM-SHL-WSK » pn, 30 sie 2010, 10:54

Dzięki za cenne info....

Pozdro....
Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika ... !

---------------->

Autor tematu
WFM-SHL-WSK
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 130
Rejestracja: sob, 26 gru 2009, 02:36
Motocykl: CR 250R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław !!!
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CR 250- pare pytań

Post autor: WFM-SHL-WSK » wt, 31 sie 2010, 20:21

Dzisiaj nabyłem nową głowice (oryginalną) :)

Teraz tylko czekam na cylinder... :D

http://picasaweb.google.pl/wfmshlwsk/No ... 6276872066

http://picasaweb.google.pl/wfmshlwsk/No ... 5521611154

http://picasaweb.google.pl/wfmshlwsk/No ... 6775901186


Pozdrawiam...
Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika ... !

---------------->

Autor tematu
WFM-SHL-WSK
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 130
Rejestracja: sob, 26 gru 2009, 02:36
Motocykl: CR 250R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław !!!
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CR 250- pare pytań

Post autor: WFM-SHL-WSK » ndz, 12 wrz 2010, 23:58

Witam was....

Złożyłem ostatnio cr na tej żeliwnej tulei...( z tą drugą głowica.I Już nie brał płynu...tylko nie chodzi równo i nie chciał się wkręcać na obroty,a co jeszcze lepsze, tłok puchł w tej tulei....podejrzewam że powodem złej pracy silnika są te kanały na tym cylindru....).

tutaj jest Jak chodził na tej tulei:

http://www.youtube.com/watch?v=P_4BolS1bA0

No ale już mam drugi cylinder na nikasilu,z drugim tłokiem....tylko potrzebuje dwa pierścienie o wymiarze 66,38 i nie wiem gdzie można takie coś dostać...bo cały komplet to wiem że sprzedają....tylko Ja potrzebuj pierścienie....(Jak by ktoś wiedział gdzie można dostać takie pierścienie do proszę o informacje)


A druga sprawa to próbowałem zdemontować tą tuleje i okazało się że mi dużo nie zostało...

Spuścicie na fotki :


http://picasaweb.google.pl/wfmshlwsk/No ... 0120763826



A tutaj jest to co ściągnąłem sam...

http://picasaweb.google.pl/wfmshlwsk/No ... 6622150882

http://picasaweb.google.pl/wfmshlwsk/No ... 8192468322

A to drugie nie miało wcale zabezpieczenia...(ciekawe co by się stało gdy bo mi to wpadło do komory korbowej :roll: )


Pozdrawiam..
Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika ... !

---------------->

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na kazdy temat”