Koniec ery dwusuwa ?

Jeśli nie znalazłeś kategorii dla Twojego tematu pisz tu.
Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » pn, 3 gru 2007, 17:30

Moda nie moda, ja sie przesiadłem na 4T żeby zobaczyć jak to jest. I nigdy nie przesiąde sie na 2T, nie ma siły żebym wrócił na sete. Chyba że z braku kasy.

Nie wiem dlaczego ludzie jeszcze kupują 2T. Są słabsze w każdym zakresie obrotów wiec nie wiem co tu sie może podobać. Chyba te 4kg mniej na papierku.
but only the devil responded cause god wasn't there...

szczuku
VIP
VIP
Posty: 261
Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 23:27
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: szczuku » pn, 3 gru 2007, 19:32

Kaze cofnij troche strony i zobacz co pisales na poprzednich stronach. O ile sie nie myle to byles (jestes?) wielkim zwolennikiem 2T :) :wink:

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » pn, 3 gru 2007, 19:48

Dokładnie tak było i teraz sam sie z siebie śmieje jakie pierdoły kiedyś opowiadałem. :lol: :lol: Teraz mam dobre porównanie i wiem co dobre.
but only the devil responded cause god wasn't there...

MX_Bartek
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 518
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 22:24
Motocykl: KTM 250 SXF '07
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: MX_Bartek » pn, 3 gru 2007, 20:42

punkt widzenia zależy od punktu siedzenia...

mx_563
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 238
Rejestracja: śr, 1 lut 2006, 18:18
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: tu i tam ;-)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: mx_563 » pn, 3 gru 2007, 22:03

Ja juz dawno slyszalem o tym z Hondą. Moze w Europie 2008r to ostatni dla Hondy 2T ale w Stanach byl to 2007r. Teraz tutaj zostaly tylko RM250, YZ250, i KTM250. Kawasaki i Honda zakonczyly sprzedaz 2T.

Ale ciekawostke mam dla was taka ze AMA wprowadzilo wlasnie kilka dni temu nowe zasady dotyczace zawody amatorskie. Teraz klasyfikacja 250ccm jest otwarta do wszystkich motocykli o tej pojemnosci. Czyli w 2008r, amatorzy moga sie scigac na YZ250 przeciw YZ250F, i RM250 przeciw RMZ250, KTM250 przeciw KTM250F, itd.

Nie wiem czy da sie uratowac 125ccm 2T ale dzieki tych nowych przepisow, jest szansa ze 250ccm 2T przezyje!!! Hura!!!!

http://motocrossactionmag.com/ME2/dirmo ... 44C6B1C7DF

Kajec
VIP
VIP
Posty: 1085
Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
Motocykl: SXF 350
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kajec » pn, 3 gru 2007, 22:14

no ciekawe dość :D zobaczymy czy u nas to kiedys wejdzie:D

Pomyk
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 631
Rejestracja: pn, 4 lip 2005, 20:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rzeszów/Birmingham(UK)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pomyk » pn, 3 gru 2007, 22:38

Kaze bez obrazy ale śmiać mi się chce teraz z Ciebie !
Wiesz ze jesteś moim ziomem :D
PZdr strzała :D

MX_Bartek
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 518
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 22:24
Motocykl: KTM 250 SXF '07
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: MX_Bartek » pn, 3 gru 2007, 22:41

heh, trochę to nie fair, bo 250 2t mają około 56 km, czyli tyle co 450, z którymi są w jednej klasie. a 250 4t mają mniej więcej tyle samo mocy co 125 2t. więc porównywanie 250 2t do 250 4t jest głupie. mam nadzieję, że u nas to nie wejdzie, ani w mistrzostwach świata FIM.

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » pn, 3 gru 2007, 22:42

E tam tylko krowa nie zmienia poglądów :lol:
but only the devil responded cause god wasn't there...

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » pn, 3 gru 2007, 23:10

Może i różnica 4 kg, ale posiedź na secie, a posiedź na 250F. Miałem sete, teraz mam 426 od dwóch lat i myślę, że za rok, dwa wsiadam z powrotem na 2,5 2T. Tak jak pisałem w jakimś temacie o 2T, prostota konstrukcji, niższe koszta eksploatacji, to trochę wagi i charakterystyka, która na tor jest świetna.

Pozdro

Rafał20
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 86
Rejestracja: pt, 24 sie 2007, 18:41
Motocykl: Yamaha YZ 125 03
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: sidzina
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Rafał20 » wt, 4 gru 2007, 15:14

ja tez uważam ze 2 t jest duzo tańszy w uzytkowaniu i nadal przez to ma wielu zwolenników

ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: ecik » wt, 4 gru 2007, 17:13

Co do tych paru kg na "papierku" to to nie jest żaden papierek bo to czuć! Mam zawsze do dyspozycji jechać YZ 250F i swoją setą i zawsze gdy wsiadam na 250F to dla mnie taka "krowa". Ale fakt łatwiej się jeździ na 4T ale jednak wolę się męczyć na 2T :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na kazdy temat”