POLSKA JAZDA

Jeśli nie znalazłeś kategorii dla Twojego tematu pisz tu.
Awatar użytkownika
Autor tematu
witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

POLSKA JAZDA

Post autor: witekCRM » wt, 12 gru 2006, 17:06

http://www.polskajazda.pl/ - na tej stronce można umieszczać swoje fotki i opisy maszyn :-) Dołączajcie do teamu, gdzie będą wszyscy z motoX. Z tego co widze jestem tam narazie ja i Kams.
pozdro
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

Awatar użytkownika
kams
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 377
Rejestracja: śr, 15 mar 2006, 13:44
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: warszawa -wawer zb&art
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kams » wt, 12 gru 2006, 18:26

zauważyłem ze ejst : zielorz excrider(ukrywa sie pod ICEMAN) tomekKTM maciuś i to chyba na tyle ;p jesli kogoś przeoczyłem niech zaprosi mnie do swojego teamu ;p;p
Obrazek

Awatar użytkownika
#66
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 277
Rejestracja: ndz, 8 sty 2006, 10:43
Motocykl: Yamaha '08
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: #66 » wt, 12 gru 2006, 18:38

kams pisze:zauważyłem ze ejst : zielorz excrider(ukrywa sie pod ICEMAN) tomekKTM maciuś i to chyba na tyle ;p jesli kogoś przeoczyłem niech zaprosi mnie do swojego teamu ;p;p
To chyba jakis inny "tomek-ktm". Ja sie jeszcze tam nie rejestrowałem, ale wkrótce to zrobie :).

Pozdro

Awatar użytkownika
Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » wt, 12 gru 2006, 20:21

bikepics 4ever...może też założe w tej polskiej jezdzie ale nic mnie nie przekonuje do tego serwisu.

Awatar użytkownika
Autor tematu
witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » wt, 12 gru 2006, 20:23

Jak nie spróbujesz to się nie przekonasz :-)
A co do bikepics to wiadomo:D strona ma już pare ładnych lat i sie przyjęła ...
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

Awatar użytkownika
Żubr
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 188
Rejestracja: ndz, 18 cze 2006, 22:30
Motocykl: CRF 250 R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Żubr » wt, 12 gru 2006, 20:30

ale ta PJ ma chyba jakies wieksze przeslanie niz bikepics.com, na BP nie mozna wystawiac komentarzy, nie ma forum. PJ ma na celu stworzenie jakies tam spolecznosci ludzi powiazanych z motoryzacja, wymienianie sie doswiadczeniami itp, takie forum w wersju lux :D ale duzy minus - laczy ludzi tylko na terenie polski, dla mnie też BP górą

Awatar użytkownika
To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » wt, 12 gru 2006, 21:42

Hehe też jestem-kiedyś nawet na szczycie rankingu ale wygryzły mnie simsonki. Fajna strona, baaardzo pokrzepiające komentarze.

Awatar użytkownika
Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » wt, 12 gru 2006, 23:16

Zarejestrowałem sie tam ale nawet nie chce przyjąć mojego zdjecia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na kazdy temat”