cross w wodzie

Jeśli nie znalazłeś kategorii dla Twojego tematu pisz tu.
Autor tematu
iwy
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 36
Rejestracja: śr, 20 wrz 2006, 21:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wołów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: iwy » śr, 15 lis 2006, 23:07

Ok jutro spuszczę go i zaleje nowy, a czy przed spuszczeniem rozgrzać silnik czy olej Castrol 10w-40 jest dobry na opakowaniu napisane jest że to syntetic 4t, a niektórzy twierdzą że to polsyntetic, a widziałem na Orlenie 10w-50 do motorów może ten był by lepszy co o tym sądzisz?

Chudy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 302
Rejestracja: wt, 25 kwie 2006, 17:52
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk / Kłecko | MWS
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Chudy » śr, 15 lis 2006, 23:08

Ha... mówiłem że Gajowy to spec od tych spraw.
Motocross, Enduro and Supermoto... and nothing else...


gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: gajowy » czw, 16 lis 2006, 08:25

Polskie oleje nadają się do smarowania zamków w drzwiach, a nie do wykręconych 4 paków, daj spokój. Kup dobry syntetyczny olej, oszczędź na czymś innym, ale nie na oleju do silnika.
Przed spuszczeniem tego oleju którym płukałeś obieg smarowania musisz go dobrze zagrzać, sprzęgło musi też dobrze popracować.
Wiesz, jak na Castrolu pisze "olej w pełni syntetyczny" to jest to wiadomo co. Jeśli "olej na bazie syntetycznej" to jest to ciut słabszy gatunek. jesli serwisówka dopuszcza olej 10W-50, to Castrol robi taki najlepszy olej R4 Racingbike. Castrol GPS 10W-40 z tego co pamiętam nie jest olejem w pełni syntetycznym.
Chudy-jak pojedziesz ze mną w trasę, to weź maskę do nurkowania i płetwy, wiesz, ja na widok wody :weedman: , i moze to przejść na Ciebie, cha, cha.
Pzdr.
P.S: wolałbym wlać półsyntetyk Castrola niż syntetyk Orlenu. Nie chcę się tu rozpisywać, ale napisze tylko jedną rzecz: Dakarowe Pajero które startowały w barwach Orlen Teamu, miały Orlenowski...Płyn do chłodnicy, i to wszystko, olej pochodził od zupełnie innego producenta. A jednak doświadczenie Orlenu w olejach samochodowych jest dużo większe niz w motocyklowych. Dalej chyba nie trzeba tłumaczyć.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na kazdy temat”