Najbardziej klasyczna fura/czym jeździcie?

Jeśli nie znalazłeś kategorii dla Twojego tematu pisz tu.
Awatar użytkownika
motochłopiec
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 973
Rejestracja: ndz, 2 lip 2006, 23:50
Motocykl: crossowy
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ni stąd ni z owąd
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: motochłopiec » ndz, 12 lis 2006, 09:51

Obrazek

Awatar użytkownika
maradis
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 52
Rejestracja: ndz, 5 mar 2006, 19:54
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: maradis » ndz, 12 lis 2006, 10:48

Tak... I tu masz rację motochłopcu, śliczne. Cadillac to prześliczne auto. :) ale niektóre nie nadają się na nasze Polskie warunki. :)

Awatar użytkownika
rg166
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 173
Rejestracja: śr, 27 wrz 2006, 20:13
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wschowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: rg166 » ndz, 12 lis 2006, 11:03

A ja obecnie śmigam
- Renault Laguna 1.9 dci 2003r.
Obrazek
- Audi A6 Allroad QUATTRO 3.0 V6 TDI 2007r.
Obrazek
- Honda Civic 1.4 zdaje sie 97 rok
Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz, 12 lis 2006, 15:03 przez rg166, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » ndz, 12 lis 2006, 11:44

No piękne cadilaczki.....i te camaro.Mi sie jeszcze ze satrszych jeszcze podoba jaki mustang gt co był na filmnie(no właśnie nie pamietam cos z sekundami ,kradli tak samochody)pod koniec go kradli,piekna fura
Obrazek

Awatar użytkownika
Pawel
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 41
Rejestracja: pt, 6 paź 2006, 20:05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pawel » ndz, 12 lis 2006, 12:16

IGI CROSS pisze:
No piękne cadilaczki.....i te camaro.Mi sie jeszcze ze satrszych jeszcze podoba jaki mustang gt co był na filmnie(no właśnie nie pamietam cos z sekundami ,kradli tak samochody)pod koniec go kradli,piekna fura
Pewnie chodzi Ci o 60 sekund.
Ja samochodem na lewym fotelu nie śmigam, do prawka jeszcze ponad 4 lata :)
Ale rodzice to Merc E 200 Kompressor 2005r. i Peugeot 406 1.8 16v 2000r. (nasza trzecia 406-tka, moim zdaniem to najfajniejszy samochód, jaki kiedykolwiek zrobili).
Pozdrawiam,
Paweł

Yamaha YZ 250f 2008
Yamaha YZ 250f 2009

Awatar użytkownika
4titu'd
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 148
Rejestracja: czw, 16 lut 2006, 10:01
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z nienacka
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: 4titu'd » ndz, 12 lis 2006, 12:23

mysle ze ta fura bylaby dla mnie idealna :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Pawel
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 41
Rejestracja: pt, 6 paź 2006, 20:05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pawel » ndz, 12 lis 2006, 12:47

4titu'd, fura super, ale pewnie kosztuje ze 100 000$.

My to rozwiązujemy w taki sposób :) :

Obrazek
Pozdrawiam,
Paweł

Yamaha YZ 250f 2008
Yamaha YZ 250f 2009

Awatar użytkownika
4titu'd
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 148
Rejestracja: czw, 16 lut 2006, 10:01
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z nienacka
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: 4titu'd » ndz, 12 lis 2006, 13:10

kazdy sposob jest dobry :), a temat chyba dotyczy wymazonych fur, wiec macie tu jeszcze jedna :)
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
enduroboy
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 414
Rejestracja: ndz, 23 lip 2006, 00:46
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Golub-Dobrzyń
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: enduroboy » ndz, 12 lis 2006, 13:38

4titu'd pisze:mysle ze ta fura bylaby dla mnie idealna :)
Obrazek
Obrazek

wypas :D ja bym chciał mieć kiedyś L200 albo Nissana Navare :) fajne furkii

Awatar użytkownika
IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » ndz, 12 lis 2006, 13:44

4titu'd pisze:mysle ze ta fura bylaby dla mnie idealna :)
Obrazek
Obrazek
No furka super !!Ile taka może kosztowac i gdzie kupić:D9pewnie w USA:D)
ytylko ja bym tam zapakołował zamiast kaw yzf i sxf-a:P
Obrazek

Awatar użytkownika
motochłopiec
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 973
Rejestracja: ndz, 2 lip 2006, 23:50
Motocykl: crossowy
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ni stąd ni z owąd
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: motochłopiec » ndz, 12 lis 2006, 13:52

a co wy na taką zabawke z pickapow (najbardziej podoba mi sie silniczek :])
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1811664

dosc egzotyczny tek pickup http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1328238

a to z trche innej beczki http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1848253
Obrazek

Awatar użytkownika
enduroboy
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 414
Rejestracja: ndz, 23 lip 2006, 00:46
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Golub-Dobrzyń
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: enduroboy » ndz, 12 lis 2006, 13:57

:D
motochłopiec pisze:a co wy na taką zabawke z pickapow (najbardziej podoba mi sie silniczek :])
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1811664

dosc egzotyczny tek pickup http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1328238

a to z trche innej beczki http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1848253

no dodge zajedwabisty :D i ponad 500 KM :lol: , brera tez fajna a ten egzotyczny pickup taki dziki zdeczka :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na kazdy temat”