Co to takiego xD ?

Jeśli nie znalazłeś kategorii dla Twojego tematu pisz tu.
Awatar użytkownika
Autor tematu
Huwaei
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 14
Rejestracja: wt, 1 gru 2009, 22:06
Motocykl: Honda HM 50 MHR Team
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ostróda
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Co to takiego xD ?

Post autor: Huwaei » sob, 2 sty 2010, 15:39

Z tym sylikonem już kupiłem :D Więc się nie czepiać ;] Ja i tak niedługo ściągam cylek to zobaczę co jest grane :) Sprzęgło się zobaczy itp. W HM wprowadzam spore zmiany wizualne :) Silnika nie dotykam, powymieniam tylko co potrzeba, a na 2010 HMcia może w CC wystartuje :) ''Odmłodzona'' :D. Co do podanej do was mocy w przedziale 20-25 KM to zawodnik 50cc powiedział mi że to śmiech na sali i że Fantic vice-MŚ w Enduro 50cc ma 18KM... :)
Dawno :

-Yamaha BWS 70 Polini Kit :D 93'
-Aprilia RX 80 96'
-Honda CR 80 00'

Obecnie:

-Honda HM Cre 50 MHR Replica 02'

Awatar użytkownika
RoGoS
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 30
Rejestracja: pn, 2 cze 2008, 14:13
Motocykl: Będzie coś pomarańczowego ;)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulęcin/Lubuskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Co to takiego xD ?

Post autor: RoGoS » sob, 2 sty 2010, 17:31

Tyle, że WSK bez takiego silikonu ciężko znaleźć w teraźniejszych czasach ;DD
Było...
Suzuki RM 250 94'
KTM SX 125 04'
Będzie..
...

Awatar użytkownika
Jony
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 686
Rejestracja: wt, 11 lip 2006, 12:06
Motocykl: crossowy najlepiej
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Kraków/ Kanada
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Co to takiego xD ?

Post autor: Jony » sob, 2 sty 2010, 17:35

Czy to nie jest moto z Kielc?? Tylko mnie martwi ze rok tłok nie zmieniany. W takich 50 zmienia sie tlok co zawody.
Honda CRF250r
Yamaha YZ250F
Husqvarna TC250- enduro konwersja
Yamaha YZ125- najlepsza zabawka EVER

THE POLISH NIGHTMARE #715
www.mxFOLGA.pl
LIFESTYLE na FB

Awatar użytkownika
sebamx72
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 225
Rejestracja: pn, 27 sie 2007, 20:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lubawa/Olsztyn
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Co to takiego xD ?

Post autor: sebamx72 » sob, 2 sty 2010, 17:42

Ja opisze swój przypadek. Ja miałem Honda HM Cre która jeździła na nicasilu polini 70ccm, gaźnik 21, dyfuzor seryjny dla hm'a i ja jeździłem ok półtora roku na selekcji B + to co jeździł poprzedni własciciel. Zmianiając tłok nisacil był w idealnym stanie, tłok tez ale dla spokojności zmieniłem na Vertexa i mysle ze do tego malossiego mozna spokojnie dostac w Polsce tłok. Pzdr
Way of Life !

Awatar użytkownika
klubowicz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 53
Rejestracja: wt, 31 mar 2009, 22:46
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Co to takiego xD ?

Post autor: klubowicz » sob, 2 sty 2010, 19:20

Huwaei pisze:Z tym sylikonem już kupiłem :D Więc się nie czepiać ;] Ja i tak niedługo ściągam cylek to zobaczę co jest grane :) Sprzęgło się zobaczy itp. W HM wprowadzam spore zmiany wizualne :) Silnika nie dotykam, powymieniam tylko co potrzeba, a na 2010 HMcia może w CC wystartuje :) ''Odmłodzona'' :D. Co do podanej do was mocy w przedziale 20-25 KM to zawodnik 50cc powiedział mi że to śmiech na sali i że Fantic vice-MŚ w Enduro 50cc ma 18KM... :)
Całkowita racje mial ten zawodnik co ci mówił o tych kucach , w tej hm'ce moze 10 siedzi i to tylko w górnym C . W CC chyba tez tym motorem nie pojedziesz bo nie będzie klasy 50 .

Awatar użytkownika
Autor tematu
Huwaei
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 14
Rejestracja: wt, 1 gru 2009, 22:06
Motocykl: Honda HM 50 MHR Team
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ostróda
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Co to takiego xD ?

Post autor: Huwaei » ndz, 3 sty 2010, 12:44

Sprawy się mają tak.

Wczoraj postanowiłem odkręcić głowicę i wysunąć kawałek cylinder, okazuje się że z tyłu cylindra nie pisze MHR :| Lecz z wyglądu cylinder jest identyczny. 2 częściowa głowica itd. W środku zobaczyłem że na około cylindra jest 1mm warstwa czegoś (takie pierścień) czyli jest szansa ze to nikasil i że jeszcze jest :D. Nie zdejmowałem całkowicie cylindra bo nie ma $ na nowy tłok więc było by to bez sensu.

P.S - Co do sylikonu to było on tam użyty zbędnie iż siedzą tam wszystkie oryginalne uszczelki typu o-ring.
Dawno :

-Yamaha BWS 70 Polini Kit :D 93'
-Aprilia RX 80 96'
-Honda CR 80 00'

Obecnie:

-Honda HM Cre 50 MHR Replica 02'

Awatar użytkownika
acid
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 330
Rejestracja: sob, 5 maja 2007, 13:52
Motocykl: Honda CRF450r .05r
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Co to takiego xD ?

Post autor: acid » wt, 5 sty 2010, 01:04

RoGoS pisze:Nie jest to żaden normalny zapłon (czyt. seryjny) zapłon ten stosuje się w klasie EVO czyli ktoś nie oszczędzał na tuningu twojego HM'a. Koszt takiego zapłonu jest spory, w granicach tysiąca złociszy, jak dobrze pamiętam.

Tak jak Mateusz napisał, co to za silikon ? Na taki silikon składało się WKS'ki, a nie coś nowszego. Jeszcze biorąc pod uwagę spory tuning jaki masz w Hondzie. ... Zdejmij tą głowicę, zamów org. uszczelkę i git ;)
Niektórych młodziaków nie stać na nowa uszczelkę za ponad 100zł i starą klei sylikonem . Śmiejecie się zamiast doradzić jaki inny klej dać pod ta głowicę pewnie wielu nie ma pojęcia jak zaradzić uszczelce nawet jak jest nowa i po raz kolejny nowa puszcza mimo ze cyl i głowica są proste , moment dokręcania (czasami nawet silniejszy jak nie pomaga nic ) itd ok .

Awatar użytkownika
amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1162
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: Co to takiego xD ?

Post autor: amator » wt, 5 sty 2010, 13:13

acid pisze:
Niektórych młodziaków nie stać na nowa uszczelkę za ponad 100zł i starą klei sylikonem . Śmiejecie się zamiast doradzić jaki inny klej dać pod ta głowicę pewnie wielu nie ma pojęcia jak zaradzić uszczelce nawet jak jest nowa i po raz kolejny nowa puszcza mimo ze cyl i głowica są proste , moment dokręcania (czasami nawet silniejszy jak nie pomaga nic ) itd ok .
Acid rozwiń trochę te myśl bo nie można nic z tego zrozumieć co chciałeś przekazać . ani sam nie podpowiadasz tym młodzianom jakiego kleju bys dal , jakiego konkretnie momentu użyć ,zresztą ja "stary" chętnie by zasięgnął tej rady od ciebie . :shock:

Awatar użytkownika
Autor tematu
Huwaei
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 14
Rejestracja: wt, 1 gru 2009, 22:06
Motocykl: Honda HM 50 MHR Team
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ostróda
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Co to takiego xD ?

Post autor: Huwaei » wt, 5 sty 2010, 15:19

Ehh.. ;/ już wczesniej napisałem, że są tam oryginalne uszczelki ! Motor mam dopiero 3 tygodnie ;/ Można już zamknąc temat ( temat był o zapłonie a nie o sylikonie ) :) pozdrawiam
Dawno :

-Yamaha BWS 70 Polini Kit :D 93'
-Aprilia RX 80 96'
-Honda CR 80 00'

Obecnie:

-Honda HM Cre 50 MHR Replica 02'

Awatar użytkownika
ja23
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 204
Rejestracja: ndz, 4 paź 2009, 14:20
Motocykl: Honda XR 600
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: 3-miasto
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Co to takiego xD ?

Post autor: ja23 » wt, 5 sty 2010, 15:33

witam podepnę się pod temat, mam rm-250 i silnik z rocznika około 86-94 i miałem problem znaleźć uszczelkę pod cylka i głowicę,więc pod cylka dorobiłem a głowicę z planowałem wyczyściłem benzynką i delikatnie silikonu i śmiga do dzisiaj,nie wiem czemu się nabijacie z kolegi że ma silikon,po to on służy i od takich właśnie rzeczy on jest!! Polecam czerwony odporny na temperaturę do 360 c,,,,, i zastąpi praktycznie każdą uszczelkę..Pozdro

Awatar użytkownika
acid
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 330
Rejestracja: sob, 5 maja 2007, 13:52
Motocykl: Honda CRF450r .05r
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Co to takiego xD ?

Post autor: acid » wt, 5 sty 2010, 17:14

Rozwine choc żadnym czarnoksiężnikiem od uszczelek pod głowica nie jestem . Sylikon nie jest taki zły jak niektórzy twierdzą i sie śmieja jak ktoś nim klei w sumie po części mają rację bo kleju nie wali się aż wyłazi bokami i zakleja różne przepływowe kanaliki . Jak juz się klei tym sylikonem to należy dokładnie odtłuścic bo po jakimś czasie puści , nakładamy go cieniutka warstewke tak by wszędzie było widać jego lekkie zabarwienie , po prostu robimy to intuicyjnie , taka ilość by po skręcaniu nie zostal wypchniety przez ciśnienie, (pamiętajmy im kleju mniej tym lepiej on trzyma i to w większości przypadków oby nie za mało ). Co do odtłuszczenia to jak ktoś już zakłada te stare uszczelki spod głowicy , w wiekszości 2t stosuje się te sylikonowe o-ringi , nie należy je przecierac czy płukac jakimis rozpuszczalnikami gdyz moga sie rosciągnąc napecznieć , najlepszym rozriązaniem jest umycie ich w ciepłej wodzie z proszkiem do prania lub płynu do naczyn robiąc to delikatnie , dokładnie wypłukać . Cylinder też możemy umyć woda z jakimś płynem co do głowicy to jeżeli chodzi o 2t tez możemy zanuzyć ja w wodzie demontując uprzednio zawór wydechowy itd . nie może byc zadnego syfka kleju nic . Kleimy zakładamy . Śruby zawsze dokręcymy krzyżowo - przednia prawa-tylna lewa, przednia lewa-tylna prawa itd , na dany moment tylko nie od razu pierwsza na załóżmy jak jest podane że 59Nm to odrazu na maksa i tak po kolei , tylko delikatnie każda dajmy na to po 90stopni i czujemy pod reką czy jest mniej więcej równomierna siła dokręcania . Sylikon wymaga odczekania minimum 12 godzin by później dobrze trzymał . Sylikon ma tą zalete , że jest plastyczny po zastygnięciu i rozszerzalność metalowa nie wpływa na niego niekorzystnie , co niektóre kleje niby są do uszczelek ale pekają , puszczają bo są mocno sztywne .
Jeżeli bedzie cieknąć to może być , że głowica jest już bad ewentualnie cylinder jest krzywy czasem wykonuje sie planowanie ale to ma nierzadko choc nie ma regóły wpływ na późniejsze spalanie paliwa (stukowe, zamozapłon ) mozna dać grubsza dorabianą uszczelke , kolejna przyczyna może być śruby zdezelowane całkowicie , śruby niby powinno sie wymieniać po każdorazowym demontażu głowicy ale kto to robi i dalej hulają te same śruby be problemowo , czasami tez można zastosowac pływające jeżeli są zwykłe lub czasami materiał głowicy czy cyl. jest wadliwy trochę uogólniłem to wszystko .
Inne kleje jakie mozna zastosować np Hylomar http://www.moly.com.pl/hylom.html lub sprej miedziany z innymi dodatkami lecz słyszałem że może zachodzić reakcja chemiczna co niekorzystnie wpłynie na cyl. uszczelke głowicę .Jeżeli ktoś lubi poczytać to proszę krótki referacik o klejach http://ptim.simp.pl/ptim/content/view/118/54/
Moderatorów przepraszam za offtop

Awatar użytkownika
Borek96
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 125
Rejestracja: ndz, 2 lis 2008, 16:52
Motocykl: CR 125 '02
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Augustów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Co to takiego xD ?

Post autor: Borek96 » wt, 5 sty 2010, 17:25

klubowicz pisze:
Huwaei pisze:Z tym sylikonem już kupiłem :D Więc się nie czepiać ;] Ja i tak niedługo ściągam cylek to zobaczę co jest grane :) Sprzęgło się zobaczy itp. W HM wprowadzam spore zmiany wizualne :) Silnika nie dotykam, powymieniam tylko co potrzeba, a na 2010 HMcia może w CC wystartuje :) ''Odmłodzona'' :D. Co do podanej do was mocy w przedziale 20-25 KM to zawodnik 50cc powiedział mi że to śmiech na sali i że Fantic vice-MŚ w Enduro 50cc ma 18KM... :)
Całkowita racje mial ten zawodnik co ci mówił o tych kucach , w tej hm'ce moze 10 siedzi i to tylko w górnym C . W CC chyba tez tym motorem nie pojedziesz bo nie będzie klasy 50 .
Hm w serii jest 15km i dużo więcej nie da rady wyciągnąć. I to jest klasy 50, przecież pojemność to 50 (Malossi 50).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na kazdy temat”