Dostosowanie sxf po rejestracji
-
Autor tematuLeszek25
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 1
- Rejestracja: ndz, 28 cze 2009, 12:30
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Dostosowanie sxf po rejestracji
Witam
Stałem się posiadaczem KTM sxf 250 2006
jakims dziwnym trafem moto zostało zarejestrowane przez pierwszego właściciela ,
motocykl nie posiada świateł i kierunkowskazów. Chciałbym dopasowac jakis osprzęt
do KTM-a ,co najlepiej zinstalować i jaki to koszt ?
Pozdrawiam
Stałem się posiadaczem KTM sxf 250 2006
jakims dziwnym trafem moto zostało zarejestrowane przez pierwszego właściciela ,
motocykl nie posiada świateł i kierunkowskazów. Chciałbym dopasowac jakis osprzęt
do KTM-a ,co najlepiej zinstalować i jaki to koszt ?
Pozdrawiam
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Dostosowanie sxf po rejestracji
Możesz kupić kit homologacyjny, jeden znajomy w CRF miał taki kit, lampy, plastikowe przełączniki, klaksonLeszek25 pisze:Witam
Stałem się posiadaczem KTM sxf 250 2006
jakims dziwnym trafem moto zostało zarejestrowane przez pierwszego właściciela ,
motocykl nie posiada świateł i kierunkowskazów. Chciałbym dopasowac jakis osprzęt
do KTM-a ,co najlepiej zinstalować i jaki to koszt ?
Pozdrawiam
-
- Mistrz prostej
- Posty: 161
- Rejestracja: ndz, 22 lis 2009, 12:25
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: w zależności od dnia
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Dostosowanie sxf po rejestracji
przede wszystkim żeby z crossa zrobić enduro potzrebne są oczywiście lampy, kierunki, licznik, klakson i inne potrzebne rzeczy do jeżdżenia po ulicach. zrobienie tej przeróbki to nie jest jakaś wielka filozofia gorzej będzie z uzyskaniem homologacji słyszałem, że może to wyjść nawet 1500zł + potem koszty rejestracji. więc raczej dobrze się zastanów na ile będzie Ci potzrebna ta legalność wkońcu za tą kaske można doinwestować w moto albo w ubrania i ochraniacze
Aktualnie:yamaha dt 125
W przyszłości: ? ? ? ? ?
___________________________________________________________
http://www.youtube.com/user/iBuuc?feature=mhum- prawie wszystko ze świata Apple
W przyszłości: ? ? ? ? ?
___________________________________________________________
http://www.youtube.com/user/iBuuc?feature=mhum- prawie wszystko ze świata Apple
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 15
- Rejestracja: wt, 28 paź 2008, 13:36
- Motocykl: CR 125 2k3
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gryfino
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Dostosowanie sxf po rejestracji
Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Autor tematu napisał, że jego SXF jest już zarejestrowany.Enduras93 pisze:przede wszystkim żeby z crossa zrobić enduro potzrebne są oczywiście lampy, kierunki, licznik, klakson i inne potrzebne rzeczy do jeżdżenia po ulicach. zrobienie tej przeróbki to nie jest jakaś wielka filozofia gorzej będzie z uzyskaniem homologacji słyszałem, że może to wyjść nawet 1500zł + potem koszty rejestracji. więc raczej dobrze się zastanów na ile będzie Ci potzrebna ta legalność wkońcu za tą kaske można doinwestować w moto albo w ubrania i ochraniacze
Honda CR 125R 2003r.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 317
- Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
- Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Prabuty
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Dostosowanie sxf po rejestracji
żeby z crossa zrobić enduro to nie tylko odpicowanie z zewnątrz, ale nie bedziemy sie zagłebiać w różnice cross-enduroEnduras93 pisze:przede wszystkim żeby z crossa zrobić enduro potzrebne są oczywiście lampy, kierunki, licznik, klakson i inne potrzebne rzeczy do jeżdżenia po ulicach.
co do zestawu co napisałeś - ja mam tylko lampy i jakoś jezdze :] licznik?? po co?? kierunki?? jeżeli motocykl fabrycznie nie jest wyposażony w takowe to wystawia się ręke klakson niby musi być... no na przegląd jeszcze przydało by sie lusterko zamontować :] ale wszystko zawsze zależy od człowieka na stacji diagnostycznej :] to jest 95% sukcesu :rolleyes:
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Dostosowanie sxf po rejestracji
Wszystkie motocykle(pow 50cc) wyprodukowane po 1989 r muszą posiadać kierunkowskazy i taka niestety jest prawda.jeżeli motocykl fabrycznie nie jest wyposażony w takowe to wystawia się ręke
Re: Dostosowanie sxf po rejestracji
Exc 200 zarejestrowałem bez kierunków a 98 był. Gośc nawet nie sprawdzał klaksonuWLD_Wlodi pisze:Wszystkie motocykle(pow 50cc) wyprodukowane po 1989 r muszą posiadać kierunkowskazy i taka niestety jest prawda.jeżeli motocykl fabrycznie nie jest wyposażony w takowe to wystawia się ręke
dodam że była to pierwsza rejestracja w kraju kazał włączyć i wyłączyć światła stopu nie sprawdzał ale miałem przód i tył u ciebie to może być problem zrobić , jedynie mi się czepiał głośności i nie chciał dopuścić dopiero jak mu zacząłem mówić ze to tylko tak bo i tak dużo drogach nie będę jeździł to podbił a wydech dodam był standardowy i moto chodziło polowe ciszej niż yzty i kxy kumpli ale gość kazał zapalić odkręcił manete do końca potrzymał 2 sekundy (zdenerwował mnie tym bo moto zimne było) dopierdzielił się tez ze ostro kopci a kopcił bo był na ssaniu ale ty masz 4t weic tego nie będzie aczkolwiek z głośnością możesz mieć problem.
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Dostosowanie sxf po rejestracji
Zależy gdzie robisz przegląd, w Pleszewie pare lat temu przegląd robiłeś jadąc z papierami od moto/auta(auto miało przegląd a stało rozbite na placu), potem wkroczyło CBA, wszystkich pozwalniali i się skończyło.superpimp pisze:Exc 200 zarejestrowałem bez kierunków a 98 był. Gośc nawet nie sprawdzał klaksonuWLD_Wlodi pisze:Wszystkie motocykle(pow 50cc) wyprodukowane po 1989 r muszą posiadać kierunkowskazy i taka niestety jest prawda.jeżeli motocykl fabrycznie nie jest wyposażony w takowe to wystawia się ręke
dodam że była to pierwsza rejestracja w kraju kazał włączyć i wyłączyć światła stopu nie sprawdzał ale miałem przód i tył u ciebie to może być problem zrobić , jedynie mi się czepiał głośności i nie chciał dopuścić dopiero jak mu zacząłem mówić ze to tylko tak bo i tak dużo drogach nie będę jeździł to podbił a wydech dodam był standardowy i moto chodziło polowe ciszej niż yzty i kxy kumpli ale gość kazał zapalić odkręcił manete do końca potrzymał 2 sekundy (zdenerwował mnie tym bo moto zimne było) dopierdzielił się tez ze ostro kopci a kopcił bo był na ssaniu ale ty masz 4t weic tego nie będzie aczkolwiek z głośnością możesz mieć problem.
§§§§§§§§§
12. 1. Pojazd, z zastrzeżeniem ust. 2, wyposaża się w następujące światła zewnętrzne:
(...)
3) kierunkowskazów - pojazd samochodowy i przyczepa; nie stosuje się do motocykla jednośladowego zarejestrowanego po raz pierwszy przed dniem 1 stycznia 1986 r.;
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 362
- Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: w lesie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Dostosowanie sxf po rejestracji
Primo, to sprawdz jaki masz stojan .Czy ma wyjście na swiatła . I ile wat.
Zazwyczaj stojany do krosówek mają 50W na światła. Z tego mozna wyprodukowac oświetlenie 30W przód . Tył i kierunki najlepiej LED.
Trabka może byc taka 1907 rok( kumasz )
EXC ma alternator chyba 250W. To mozna poszaleć.
Tylko nie wiem czy od EXC-R przypasi do sxf.
No i jak jest u ciebie instalacja cross czy enduro (przełaczniki )
Oczywiście do konkretnego typu stojana , musi byc odpowiedni regulator.
Zazwyczaj stojany do krosówek mają 50W na światła. Z tego mozna wyprodukowac oświetlenie 30W przód . Tył i kierunki najlepiej LED.
Trabka może byc taka 1907 rok( kumasz )
EXC ma alternator chyba 250W. To mozna poszaleć.
Tylko nie wiem czy od EXC-R przypasi do sxf.
No i jak jest u ciebie instalacja cross czy enduro (przełaczniki )
Oczywiście do konkretnego typu stojana , musi byc odpowiedni regulator.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 161
- Rejestracja: ndz, 22 lis 2009, 12:25
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: w zależności od dnia
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Dostosowanie sxf po rejestracji
hmm tylko jak maszyna bez świateł może być zarejestrowana, no jak?r4cz3k pisze:Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Autor tematu napisał, że jego SXF jest już zarejestrowany.Enduras93 pisze:przede wszystkim żeby z crossa zrobić enduro potzrebne są oczywiście lampy, kierunki, licznik, klakson i inne potrzebne rzeczy do jeżdżenia po ulicach. zrobienie tej przeróbki to nie jest jakaś wielka filozofia gorzej będzie z uzyskaniem homologacji słyszałem, że może to wyjść nawet 1500zł + potem koszty rejestracji. więc raczej dobrze się zastanów na ile będzie Ci potzrebna ta legalność wkońcu za tą kaske można doinwestować w moto albo w ubrania i ochraniacze
Aktualnie:yamaha dt 125
W przyszłości: ? ? ? ? ?
___________________________________________________________
http://www.youtube.com/user/iBuuc?feature=mhum- prawie wszystko ze świata Apple
W przyszłości: ? ? ? ? ?
___________________________________________________________
http://www.youtube.com/user/iBuuc?feature=mhum- prawie wszystko ze świata Apple
-
- Mistrz prostej
- Posty: 109
- Rejestracja: czw, 1 paź 2009, 16:49
- Motocykl: CRF 450
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Szczecin/Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Dostosowanie sxf po rejestracji
i raczej z oryginalnym tlumikiem nie bedzie mozna poruszac sie w ruchu miejskiem, bo bliskosc budynkow spowoduje glooosny dzwiek
byla Rm 250
byla RMZ 250
byla LTR 450
jest CRF 450
byla RMZ 250
byla LTR 450
jest CRF 450