Dostosowanie sxf po rejestracji

Jeśli nie znalazłeś kategorii dla Twojego tematu pisz tu.
Autor tematu
Leszek25
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 1
Rejestracja: ndz, 28 cze 2009, 12:30
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Dostosowanie sxf po rejestracji

Post autor: Leszek25 » pn, 21 wrz 2009, 17:54

Witam
Stałem się posiadaczem KTM sxf 250 2006
jakims dziwnym trafem moto zostało zarejestrowane przez pierwszego właściciela ,
motocykl nie posiada świateł i kierunkowskazów. Chciałbym dopasowac jakis osprzęt
do KTM-a ,co najlepiej zinstalować i jaki to koszt ?
Pozdrawiam

WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Dostosowanie sxf po rejestracji

Post autor: WLD_Wlodi » wt, 22 wrz 2009, 11:29

Leszek25 pisze:Witam
Stałem się posiadaczem KTM sxf 250 2006
jakims dziwnym trafem moto zostało zarejestrowane przez pierwszego właściciela ,
motocykl nie posiada świateł i kierunkowskazów. Chciałbym dopasowac jakis osprzęt
do KTM-a ,co najlepiej zinstalować i jaki to koszt ?
Pozdrawiam
Możesz kupić kit homologacyjny, jeden znajomy w CRF miał taki kit, lampy, plastikowe przełączniki, klakson :wink:

Enduras93
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 161
Rejestracja: ndz, 22 lis 2009, 12:25
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: w zależności od dnia
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Dostosowanie sxf po rejestracji

Post autor: Enduras93 » śr, 25 lis 2009, 21:09

przede wszystkim żeby z crossa zrobić enduro potzrebne są oczywiście lampy, kierunki, licznik, klakson i inne potrzebne rzeczy do jeżdżenia po ulicach. zrobienie tej przeróbki to nie jest jakaś wielka filozofia :wink: gorzej będzie z uzyskaniem homologacji :!: słyszałem, że może to wyjść nawet 1500zł + potem koszty rejestracji. :cry: więc raczej dobrze się zastanów na ile będzie Ci potzrebna ta legalność :wink: wkońcu za tą kaske można doinwestować w moto albo w ubrania i ochraniacze :D
Aktualnie:yamaha dt 125
W przyszłości: ? ? ? ? ? :P
___________________________________________________________
http://www.youtube.com/user/iBuuc?feature=mhum- prawie wszystko ze świata Apple

r4cz3k
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 15
Rejestracja: wt, 28 paź 2008, 13:36
Motocykl: CR 125 2k3
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gryfino
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Dostosowanie sxf po rejestracji

Post autor: r4cz3k » czw, 26 lis 2009, 08:04

Enduras93 pisze:przede wszystkim żeby z crossa zrobić enduro potzrebne są oczywiście lampy, kierunki, licznik, klakson i inne potrzebne rzeczy do jeżdżenia po ulicach. zrobienie tej przeróbki to nie jest jakaś wielka filozofia :wink: gorzej będzie z uzyskaniem homologacji :!: słyszałem, że może to wyjść nawet 1500zł + potem koszty rejestracji. :cry: więc raczej dobrze się zastanów na ile będzie Ci potzrebna ta legalność :wink: wkońcu za tą kaske można doinwestować w moto albo w ubrania i ochraniacze :D
Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Autor tematu napisał, że jego SXF jest już zarejestrowany.
Honda CR 125R 2003r.

pytlar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 317
Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Prabuty
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Dostosowanie sxf po rejestracji

Post autor: pytlar » czw, 26 lis 2009, 09:17

Enduras93 pisze:przede wszystkim żeby z crossa zrobić enduro potzrebne są oczywiście lampy, kierunki, licznik, klakson i inne potrzebne rzeczy do jeżdżenia po ulicach.
żeby z crossa zrobić enduro to nie tylko odpicowanie z zewnątrz, ale nie bedziemy sie zagłebiać w różnice cross-enduro :twisted:

co do zestawu co napisałeś - ja mam tylko lampy i jakoś jezdze :] licznik?? po co?? kierunki?? jeżeli motocykl fabrycznie nie jest wyposażony w takowe to wystawia się ręke :D klakson niby musi być... no na przegląd jeszcze przydało by sie lusterko zamontować :] ale wszystko zawsze zależy od człowieka na stacji diagnostycznej :] to jest 95% sukcesu :rolleyes:
:)

WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Dostosowanie sxf po rejestracji

Post autor: WLD_Wlodi » czw, 26 lis 2009, 10:10

jeżeli motocykl fabrycznie nie jest wyposażony w takowe to wystawia się ręke :D
Wszystkie motocykle(pow 50cc) wyprodukowane po 1989 r muszą posiadać kierunkowskazy i taka niestety jest prawda.

superpimp
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Dostosowanie sxf po rejestracji

Post autor: superpimp » czw, 26 lis 2009, 10:23

WLD_Wlodi pisze:
jeżeli motocykl fabrycznie nie jest wyposażony w takowe to wystawia się ręke :D
Wszystkie motocykle(pow 50cc) wyprodukowane po 1989 r muszą posiadać kierunkowskazy i taka niestety jest prawda.
Exc 200 zarejestrowałem bez kierunków a 98 był. Gośc nawet nie sprawdzał klaksonu
dodam że była to pierwsza rejestracja w kraju kazał włączyć i wyłączyć światła stopu nie sprawdzał ale miałem przód i tył u ciebie to może być problem zrobić , jedynie mi się czepiał głośności i nie chciał dopuścić dopiero jak mu zacząłem mówić ze to tylko tak bo i tak dużo drogach nie będę jeździł to podbił a wydech dodam był standardowy i moto chodziło polowe ciszej niż yzty i kxy kumpli ale gość kazał zapalić odkręcił manete do końca potrzymał 2 sekundy (zdenerwował mnie tym bo moto zimne było) dopierdzielił się tez ze ostro kopci a kopcił bo był na ssaniu ale ty masz 4t weic tego nie będzie aczkolwiek z głośnością możesz mieć problem.

WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Dostosowanie sxf po rejestracji

Post autor: WLD_Wlodi » czw, 26 lis 2009, 12:02

superpimp pisze:
WLD_Wlodi pisze:
jeżeli motocykl fabrycznie nie jest wyposażony w takowe to wystawia się ręke :D
Wszystkie motocykle(pow 50cc) wyprodukowane po 1989 r muszą posiadać kierunkowskazy i taka niestety jest prawda.
Exc 200 zarejestrowałem bez kierunków a 98 był. Gośc nawet nie sprawdzał klaksonu
dodam że była to pierwsza rejestracja w kraju kazał włączyć i wyłączyć światła stopu nie sprawdzał ale miałem przód i tył u ciebie to może być problem zrobić , jedynie mi się czepiał głośności i nie chciał dopuścić dopiero jak mu zacząłem mówić ze to tylko tak bo i tak dużo drogach nie będę jeździł to podbił a wydech dodam był standardowy i moto chodziło polowe ciszej niż yzty i kxy kumpli ale gość kazał zapalić odkręcił manete do końca potrzymał 2 sekundy (zdenerwował mnie tym bo moto zimne było) dopierdzielił się tez ze ostro kopci a kopcił bo był na ssaniu ale ty masz 4t weic tego nie będzie aczkolwiek z głośnością możesz mieć problem.
Zależy gdzie robisz przegląd, w Pleszewie pare lat temu przegląd robiłeś jadąc z papierami od moto/auta(auto miało przegląd a stało rozbite na placu), potem wkroczyło CBA, wszystkich pozwalniali i się skończyło.

§§§§§§§§§
12. 1. Pojazd, z zastrzeżeniem ust. 2, wyposaża się w następujące światła zewnętrzne:
(...)
3) kierunkowskazów - pojazd samochodowy i przyczepa; nie stosuje się do motocykla jednośladowego zarejestrowanego po raz pierwszy przed dniem 1 stycznia 1986 r.;

Big
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 362
Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: w lesie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Dostosowanie sxf po rejestracji

Post autor: Big » czw, 26 lis 2009, 15:31

Primo, to sprawdz jaki masz stojan .Czy ma wyjście na swiatła . I ile wat.
Zazwyczaj stojany do krosówek mają 50W na światła. Z tego mozna wyprodukowac oświetlenie 30W przód . Tył i kierunki najlepiej LED.
Trabka może byc taka 1907 rok( kumasz )

EXC ma alternator chyba 250W. To mozna poszaleć.
Tylko nie wiem czy od EXC-R przypasi do sxf.

No i jak jest u ciebie instalacja cross czy enduro (przełaczniki )

Oczywiście do konkretnego typu stojana , musi byc odpowiedni regulator.

Enduras93
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 161
Rejestracja: ndz, 22 lis 2009, 12:25
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: w zależności od dnia
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Dostosowanie sxf po rejestracji

Post autor: Enduras93 » czw, 26 lis 2009, 15:41

r4cz3k pisze:
Enduras93 pisze:przede wszystkim żeby z crossa zrobić enduro potzrebne są oczywiście lampy, kierunki, licznik, klakson i inne potrzebne rzeczy do jeżdżenia po ulicach. zrobienie tej przeróbki to nie jest jakaś wielka filozofia :wink: gorzej będzie z uzyskaniem homologacji :!: słyszałem, że może to wyjść nawet 1500zł + potem koszty rejestracji. :cry: więc raczej dobrze się zastanów na ile będzie Ci potzrebna ta legalność :wink: wkońcu za tą kaske można doinwestować w moto albo w ubrania i ochraniacze :D
Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Autor tematu napisał, że jego SXF jest już zarejestrowany.
hmm tylko jak maszyna bez świateł może być zarejestrowana, no jak? :lol:
Aktualnie:yamaha dt 125
W przyszłości: ? ? ? ? ? :P
___________________________________________________________
http://www.youtube.com/user/iBuuc?feature=mhum- prawie wszystko ze świata Apple

Big
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 362
Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: w lesie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Dostosowanie sxf po rejestracji

Post autor: Big » czw, 26 lis 2009, 16:45

Mało w zyciu widziałeś.
Jakie cuda sie w tym kraju robi.

adas12
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 109
Rejestracja: czw, 1 paź 2009, 16:49
Motocykl: CRF 450
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Szczecin/Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Dostosowanie sxf po rejestracji

Post autor: adas12 » czw, 26 lis 2009, 18:08

i raczej z oryginalnym tlumikiem nie bedzie mozna poruszac sie w ruchu miejskiem, bo bliskosc budynkow spowoduje glooosny dzwiek :twisted:
byla Rm 250
byla RMZ 250
byla LTR 450
jest CRF 450

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na kazdy temat”