Połamana klamka i manetka.
-
Autor tematuMyWooz
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 1
- Rejestracja: wt, 4 sie 2009, 12:37
- Motocykl: YZF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: From Southside
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Połamana klamka i manetka.
Witam, problem mały, wczoraj dostałem cross'a, wszystko ok, tylko gdy nie chciał odpalić kumplowi, próbował go z biegu ,bo jakiś koleś mu tak kazał, mnie przy tym nie było, w wyniku motor sie przewrócił, na prawą stronę.
YZF 250, ma dźwignie wygiętą na kąt 90 stopni w przód, oraz część od gazu jest połamana w połowie, chciałem się dowiedzieć, co trzeba zrobić, jak jest zbudowana ta część przy manetce, czy on ją złamał w pół? czy kierownica w środku się ułamała? Pozdrawiam i czekam na propozycje
YZF 250, ma dźwignie wygiętą na kąt 90 stopni w przód, oraz część od gazu jest połamana w połowie, chciałem się dowiedzieć, co trzeba zrobić, jak jest zbudowana ta część przy manetce, czy on ją złamał w pół? czy kierownica w środku się ułamała? Pozdrawiam i czekam na propozycje
-
- VIP
- Posty: 1001
- Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Połamana klamka i manetka.
Rolgaz plastikowy jest oryginalny w YZ250F podejżewam, że on się rozwalił. Po prostu trzeba kupić nową tą część (nie cały rolgaz) tylko tą część plastikową lub od razu kupić aluminiową.
-
Autor tematuMyWooz
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 1
- Rejestracja: wt, 4 sie 2009, 12:37
- Motocykl: YZF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: From Southside
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Połamana klamka i manetka.
Aha, a w jakich cenach ta część będzie wynosić? ona jest trudno dostępna?
A klamke spróbować podgrzać i wyprostować, czy po prostu kupić nową? nie chcę go naciągać na wysokie koszty (kolege)
A klamke spróbować podgrzać i wyprostować, czy po prostu kupić nową? nie chcę go naciągać na wysokie koszty (kolege)
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Połamana klamka i manetka.
Rollgaz - ok 30-50zł, alu pewnie troche więcejMyWooz pisze:Aha, a w jakich cenach ta część będzie wynosić? ona jest trudno dostępna?
A klamke spróbować podgrzać i wyprostować, czy po prostu kupić nową? nie chcę go naciągać na wysokie koszty (kolege)
Część ogólnodostępna.
www.olekmotocykle.pl
www.sklep.motox.pl
Klamke kupisz za ok 20-40zł.
-
Autor tematuMyWooz
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 1
- Rejestracja: wt, 4 sie 2009, 12:37
- Motocykl: YZF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: From Southside
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Połamana klamka i manetka.
czyli z klamką wiekszego problemu nie ma, jak rozumiem, a ten rollgaz, to próbowałem odgiąć ten materiał z rączki, widziałem tam plastikową część, to jakby sie zdjęło tą gumową rączke, i usztywniło rollgaz to wszystko w porzadku? Bo nowy na motox.sklep.com.pl kosztuje 239zł
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Połamana klamka i manetka.
MyWooz pisze:czyli z klamką wiekszego problemu nie ma, jak rozumiem, a ten rollgaz, to próbowałem odgiąć ten materiał z rączki, widziałem tam plastikową część, to jakby sie zdjęło tą gumową rączke, i usztywniło rollgaz to wszystko w porzadku? Bo nowy na motox.sklep.com.pl kosztuje 239zł
Witaj,
Ty masz uszkodzony ten plastik, czy sam grip (gumowa rączka nakładana na plastik)? Jeżeli grip to można kupić nowe za 30-60zł. Sama rolka do rolgazu też kosztuje w granicach 50zł jak wspomnieli koledzy. Musisz rozkręcić mechanizm rolgazu i wyjąć linkę z rolki i zsunąć plastik z kierownicy, która wątpię że pękła Klamka po podgrzaniu powinna dać się wyprostować.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
Autor tematuMyWooz
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 1
- Rejestracja: wt, 4 sie 2009, 12:37
- Motocykl: YZF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: From Southside
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Połamana klamka i manetka.
Podejrzewam, że chodzi o plastik
Nic chyba tak nie zdziałamy, tak wiec chyba ostatnie pytanie w tym temacie.
Najprawdopodobniej jest to biały plastik pod gripem, z tego co odginałem tą gumową rączke, to tak sie wydaje.
Pytanie mam takie, czy jak spróbuję zdemontować tą dźwignie, to nic nie narusze? Jestem laikiem w tych sprawach, a boje się, że będzie potem problem z założeniem linek, czy czegoś
Pozdrawiam
Nic chyba tak nie zdziałamy, tak wiec chyba ostatnie pytanie w tym temacie.
Najprawdopodobniej jest to biały plastik pod gripem, z tego co odginałem tą gumową rączke, to tak sie wydaje.
Pytanie mam takie, czy jak spróbuję zdemontować tą dźwignie, to nic nie narusze? Jestem laikiem w tych sprawach, a boje się, że będzie potem problem z założeniem linek, czy czegoś
Pozdrawiam
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Połamana klamka i manetka.
Śmiało rozbieraj. Wyjmiesz tylko końcówki linek z rowków (w 4T są chyba 2 linki), potem włożysz je na miejsca i będzie ok. Nic tam nie ma prawa się przestawić.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
Autor tematuMyWooz
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 1
- Rejestracja: wt, 4 sie 2009, 12:37
- Motocykl: YZF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: From Southside
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Połamana klamka i manetka.
Witam po przerwie .
Zebrałem się na rozbiór rollgaz'a.
Sprawa dość mała, ale chciałem zrobić to z jak najmniejszym kosztem.
Rodzice proponują mi kasę na rollgaz, ale chcę trochę pokombinować i zreperować rollgaz.
Wcześniej opisałem sytuacje co się z rollgazem stało, zsunął się z kierownicy, a potem już tylko co gleba to większe połamania wewnątrz.
Aktualnie wyciągnąłem z niego wszystkie części i wygląda to tak(Ta druga część to metalowa rura o takiej samej średnicy, nieco cieńsza):
Tylko jak umieszczę dwie części do gumowej rączki to połowa rollgaz'a dobrze siedzi, a druga połowa siedzi w gumie i nie pewnie to wygląda.
Dodatkowo mam kilka dziur, na kleju dwuskładnikowym się to utrzyma?
Nie chcę popełnić błędu, a potem żałować i prosić na obydwie części pieniądze.
Pozdrawiam
Zebrałem się na rozbiór rollgaz'a.
Sprawa dość mała, ale chciałem zrobić to z jak najmniejszym kosztem.
Rodzice proponują mi kasę na rollgaz, ale chcę trochę pokombinować i zreperować rollgaz.
Wcześniej opisałem sytuacje co się z rollgazem stało, zsunął się z kierownicy, a potem już tylko co gleba to większe połamania wewnątrz.
Aktualnie wyciągnąłem z niego wszystkie części i wygląda to tak(Ta druga część to metalowa rura o takiej samej średnicy, nieco cieńsza):
Tylko jak umieszczę dwie części do gumowej rączki to połowa rollgaz'a dobrze siedzi, a druga połowa siedzi w gumie i nie pewnie to wygląda.
Dodatkowo mam kilka dziur, na kleju dwuskładnikowym się to utrzyma?
Nie chcę popełnić błędu, a potem żałować i prosić na obydwie części pieniądze.
Pozdrawiam
-
- Mistrz prostej
- Posty: 106
- Rejestracja: pt, 26 gru 2008, 10:48
- Motocykl: Yamaha yz250f' 08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tuczno
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Połamana klamka i manetka.
Ja na twoim miejscu nie bawiłbym się w naprawę rollgazu, jeszcze nie daj boże ci się kiedyś zatnie i będzie crashhhh. Koszty są nie duże więc może lepiej kupić nowy? Takie jest moje zdanie
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Połamana klamka i manetka.
Według mnie lepiej wyłożyć te pare groszy i mieć nowy rollgaz, a nie bawić się w patenty:)