DO WSZYSTKICH NOWYCH UZYTKOWNIKOW!
Nazywajcie tematy poprawnie wg. schematu http://forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=20&t=9755


Od dzisiaj możecie dziękować za każdy post. Dostępna jest łapka w górę w każdym napisanym poście.

Modyfikacja pompy paliwa w modelach zasilanych wtryskiem

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Autor tematu
Fajka
VIP
VIP
Posty: 258
Rejestracja: ndz, 1 kwie 2007, 14:11
Motocykl: HUSQVARNA TE 250 '08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Suchorze / Koszalin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Modyfikacja pompy paliwa w modelach zasilanych wtryskiem

Post autor: Fajka » czw, 22 paź 2009, 18:49

info dzięki uprzejmości Cezara z forum "Husqvarna Owners Club Poland "

Zaczerpnięte z innego forum... Tłumaczenie na polski by Cezar

W modelach z roku 2008 i 2009 z wtryskiem paliwa, fabrycznie stosowano małą opaskę zaciskową typu ZIP do mocowania pompy paliwa. Rozwiązanie to okazało się niezbyt dobre i skutkuje gaśnięciem motocykla w podczas hamowania lub zjazdów przy niskim poziomie paliwa w baku. Gdy motocykl się zatrzymuje w normalnej pozycji - odpala bez problemu.

Jak to naprawić ? Oto rozwiązanie

Zdejmij bak i opróżnij go.

Ustawiają bak "do góry nogami" wykręć 6 śrób mocujących pompę paliwa. Następnie wysuń blok pompy paliwa na zewnątrz.
Obrazek

Tu można zobaczyć że przystawka wysunęła się z mocowania.
Obrazek

Wsuwamy przystawkę tak aby wskoczyła na swoje miejsce.
Obrazek

Zakładamy nową dodatkową opaskę zaciskową w celu lepszego zabezpieczenia przed wysunięciem.
Obrazek

Mocujemy blok pompy na swoje miejsce
GOTOWE.

Cezar
org. ver. by VANSMACK

ODPOWIEDZ

Wróć do „Husqvarna”