Pierwsze kroki crf 450
-
Autor tematuRysiuu
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 1
- Rejestracja: ndz, 8 paź 2017, 21:29
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Pierwsze kroki crf 450
PROSZĘ O POMOC
Witam jestem posiadaczem od wczoraj hondy crf 450 chciał bym się więcej o niej dowiedzieć
co ile wymienia się olej silnik/skrzynia biegów ?jakie oleje najlepiej lać?
po czym stwierdzić że maszyna wymaga remontu ?
co ile robi się remont.co ile mth? nie jeżdżę zawodowo ani za bardzo agresywnie
co ile czyścić filtr powietrza ?i czym go na sączyć
jak sprawdzić stan oleju na rozgrzanym silniku czy też nie ?
ten wyciek c na zdj jest poważny
Jestem ciemny w te tematy zawsze brałem motor od wujka on wszystko przy nim robił suzuki rmz 450
Witam jestem posiadaczem od wczoraj hondy crf 450 chciał bym się więcej o niej dowiedzieć
co ile wymienia się olej silnik/skrzynia biegów ?jakie oleje najlepiej lać?
po czym stwierdzić że maszyna wymaga remontu ?
co ile robi się remont.co ile mth? nie jeżdżę zawodowo ani za bardzo agresywnie
co ile czyścić filtr powietrza ?i czym go na sączyć
jak sprawdzić stan oleju na rozgrzanym silniku czy też nie ?
ten wyciek c na zdj jest poważny
Jestem ciemny w te tematy zawsze brałem motor od wujka on wszystko przy nim robił suzuki rmz 450
- Załączniki
-
- 856723000_1_1080x720_honda-crf-450-nowogard.jpg (227.94 KiB) Przejrzano 12080 razy
- 856723000_1_1080x720_honda-crf-450-nowogard.jpg (227.94 KiB) Przejrzano 12080 razy
-
- wyciek.jpg (67.22 KiB) Przejrzano 12080 razy
- wyciek.jpg (67.22 KiB) Przejrzano 12080 razy
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 177
- Rejestracja: śr, 26 kwie 2017, 19:32
- Motocykl: Yamaha YZ 250 2005r.
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Pierwsze kroki crf 450
ja mam crf-e i robie tak:
olej 15mth
filtr myje jak będzie brudny (zależy od pogody, najgorzej jak jest sucho i się kurzy) ok.3-5 jazd ( tak wiem że wrzyscy piszą że myją co wyjazd, tak tak)
ze sprawdzeniem oleju na rozgrzanym silniku będzie problem w crf, bo jak jest ciepły będzie pokazywać full, możesz spróbować przychylić go na prawo
jeśli chodzi o ten wyciek to nie jest groźny skoro ci się troszkę olej sączy, zastanawiam się po co ci tam sruba M6.Normalnie powinno być na imbus i owiele większy gwint, może masz zrobione na kontre z drugiej strony, tam jest wizjer do magneta (GMP itd.). Po januszowemu możesz spróbować pod największą podkładne dać trochę silikonu.
olej 15mth
filtr myje jak będzie brudny (zależy od pogody, najgorzej jak jest sucho i się kurzy) ok.3-5 jazd ( tak wiem że wrzyscy piszą że myją co wyjazd, tak tak)
ze sprawdzeniem oleju na rozgrzanym silniku będzie problem w crf, bo jak jest ciepły będzie pokazywać full, możesz spróbować przychylić go na prawo
jeśli chodzi o ten wyciek to nie jest groźny skoro ci się troszkę olej sączy, zastanawiam się po co ci tam sruba M6.Normalnie powinno być na imbus i owiele większy gwint, może masz zrobione na kontre z drugiej strony, tam jest wizjer do magneta (GMP itd.). Po januszowemu możesz spróbować pod największą podkładne dać trochę silikonu.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 54
- Rejestracja: śr, 28 gru 2016, 19:43
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Pierwsze kroki crf 450
Jak korba wyjdzie dołem to do remontu
Ta śruba to na bank gwint zerwany i jeśli ktoś potrafił zdemolować zwykły kapsel i tak dokręcał to jak bym się martwił co znajdziesz w silniku... Bo jak ktoś odwala taką patarajkę na kapslu to w silniku pewnie jest podobnie.
Aby stwierdzić czy do remontu to powinieneś chociaż górę zdjąć, zobaczyć tłok, cylinder zawieść do zmierzenia... Zakład ci powie czy cylinder jest jajko jak wygląda powłoka nicasilu, potem w serwisówce trzeba sprawdzić czy luz między tłokiem a cylinderm jeszcze może być. Do sprawdzenia organoleptycznie korobowód czy nie ma luzów, brak luzów niczego nie gwarantuje jak nie znasz przebiegu... Do obejrzenia przylgnia zaworów do gniazda...
Ale sądząc po twoim pierwszym poście jedz do mechanika...
Ta śruba to na bank gwint zerwany i jeśli ktoś potrafił zdemolować zwykły kapsel i tak dokręcał to jak bym się martwił co znajdziesz w silniku... Bo jak ktoś odwala taką patarajkę na kapslu to w silniku pewnie jest podobnie.
Aby stwierdzić czy do remontu to powinieneś chociaż górę zdjąć, zobaczyć tłok, cylinder zawieść do zmierzenia... Zakład ci powie czy cylinder jest jajko jak wygląda powłoka nicasilu, potem w serwisówce trzeba sprawdzić czy luz między tłokiem a cylinderm jeszcze może być. Do sprawdzenia organoleptycznie korobowód czy nie ma luzów, brak luzów niczego nie gwarantuje jak nie znasz przebiegu... Do obejrzenia przylgnia zaworów do gniazda...
Ale sądząc po twoim pierwszym poście jedz do mechanika...