Dane techniczne Honda CR 125

ODPOWIEDZ
Autor tematu
razz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pn, 30 kwie 2007, 17:09
Motocykl: CR 125 R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sporniak ( ~ Lublin)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Dane techniczne Honda CR 125

Post autor: razz » śr, 23 maja 2007, 17:33

Jak w temacie, poszukuje danych technicznych Hondy CR 125 97r, najbardziej zależy mi na stopniu kompresji. Mam jeszcze pytanie do użytkowników CR'ek, ssanie jest do góry? to znaczy odczpyknięte? Bo jak je wczpykne na dół to chodzi na wysokich obrotach i się gorzej wkręca. WIęc jak powinno być?



ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: ecik » śr, 23 maja 2007, 18:18

ssanie jest do góry nie spotkalem sie jeszcze zeby jakis motor mial na dole ;)

PS. Dane techniczne czyli serwisówke poprostu :p

Autor tematu
razz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pn, 30 kwie 2007, 17:09
Motocykl: CR 125 R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sporniak ( ~ Lublin)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: razz » śr, 23 maja 2007, 20:43

ecik pisze:ssanie jest do góry nie spotkalem sie jeszcze zeby jakis motor mial na dole ;)
Źle mnie zrozumiałeś, jest na górze. A jak czpykne go w góre to lepiej idzie, tak jakby nie był na ssaniu, a jak wyłącze (czyli czpykne do dołu) to się muli i ciężko wchodzi na obroty, więc jak powinno być włączone, a jak wyłączone?

PS. Potrzebuje tych danych. Z góry dzięki.



jankiel
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 94
Rejestracja: wt, 20 mar 2007, 22:41
Motocykl: aReMZi tufifti K8
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: jankiel » śr, 23 maja 2007, 21:09

razz pisze:
ecik pisze:ssanie jest do góry nie spotkalem sie jeszcze zeby jakis motor mial na dole ;)
Źle mnie zrozumiałeś, jest na górze. A jak czpykne go w góre to lepiej idzie, tak jakby nie był na ssaniu, a jak wyłącze (czyli czpykne do dołu) to się muli i ciężko wchodzi na obroty, więc jak powinno być włączone, a jak wyłączone?

PS. Potrzebuje tych danych. Z góry dzięki.
Powinno być wyłaczone ;) masz najprawdopodobniej źle wyregulowany gaźnik

Pozdrawiam

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » śr, 23 maja 2007, 21:26

Może poprostu motor masz zimny jeszcze i dlatego mułowao chodzi.

Autor tematu
razz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pn, 30 kwie 2007, 17:09
Motocykl: CR 125 R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sporniak ( ~ Lublin)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: razz » śr, 23 maja 2007, 22:01

Nie, po pół godziny jazdy, gdy wyłącze to też się troche muli, a może to być wina filtra powietrza?



Chudy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 302
Rejestracja: wt, 25 kwie 2006, 17:52
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk / Kłecko | MWS
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Chudy » śr, 23 maja 2007, 22:09

ale jak jedziesz to jest wszystko ok, tylko zaraz po odpaleniu coś takiego Ci się dzieje?
Motocross, Enduro and Supermoto... and nothing else...


Autor tematu
razz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pn, 30 kwie 2007, 17:09
Motocykl: CR 125 R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sporniak ( ~ Lublin)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: razz » śr, 23 maja 2007, 22:19

Cały czas, jak wyłącze ssanie to go muli, tak jak powinno to być na ssaniu.



Autor tematu
razz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pn, 30 kwie 2007, 17:09
Motocykl: CR 125 R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sporniak ( ~ Lublin)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: razz » czw, 24 maja 2007, 21:53

Wybaczcie, że piszę 2 posty pod rząd, ale te dane mi są bardzo potrzebne, jeśli ktoś by je miał, albo z nimi się zetknął proszę by podał jakieś info. Pozdrawiam.



SEBOOL
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 951
Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
Motocykl: CRF only
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: SEBOOL » czw, 24 maja 2007, 21:58

W CR 125 2002 r. wynosi 8,8:1
Info:
http://www.motorbikes.be/en/Honda_CR_125_R_2002.aspx

W 97r. będzie bardzo przybliżona wartość!

pozdr.
RS SERWIS

piotrsad
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 11
Rejestracja: śr, 23 maja 2007, 23:02
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: piotrsad » czw, 24 maja 2007, 21:58

Witam, jestem tutaj nowy na forum, chciałem dołączyć sie do postu ponieważ potrzebowałbym serwisowke własnie do CR125 '99, a nigdzie nie moge dostać :( jestem na etapie remontu silnika i chciałbym wiedzieć jakimi momentami podokrecać odpowiednie śruby, z gory dzieki za pomoc moj mail to piotrsad@gmail.com
pozdrawiam,
Piotr
CR125 '99
KX125 '91

ODPOWIEDZ

Wróć do „Honda”