DO WSZYSTKICH NOWYCH UZYTKOWNIKOW!
Nazywajcie tematy poprawnie wg. schematu http://forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=20&t=9755


Od dzisiaj możecie dziękować za każdy post. Dostępna jest łapka w górę w każdym napisanym poście.

problem z olejem- crf 250

Awatar użytkownika
ketrab
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 8
Rejestracja: pt, 22 maja 2009, 08:17
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: problem z olejem- crf 250

Post autor: ketrab » ndz, 31 maja 2009, 10:40

MXrlz pisze:srodkowa uszczelka laczaca polowki byla wymieniona na nowa, uszczelniacz od strony sprzegla nowy oryginalny Hondy bo inny nie pasuje !! i nadal to samo ...
W hondzie wał korbowy wchodzi bezpośrednio w simernig? czy poprzez tulejkę którą nakłada się na wał i właśnie ta tulejka chodzi w simeringu ? pytam bo miałem podobny problem z kawasaki,wymieniłem uszczelnienie karterów,simernigi na wale, i ciągle to samo,rozebrałem jeszcze raz i okazało się,że oring na tej tulejce jest poszarpany.Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Autor tematu
MXrlz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 187
Rejestracja: sob, 2 lut 2008, 22:42
Motocykl: Honda crf 250 2006r.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: problem z olejem- crf 250

Post autor: MXrlz » ndz, 31 maja 2009, 15:26

wa ma taka tulejke stozkowa i potem zebatka po drogiej stronie wchodzi w uszczelniacz i styka sie z tym stozkiem na wale

Awatar użytkownika
Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: problem z olejem- crf 250

Post autor: Mateusz_MX » śr, 3 cze 2009, 19:25

...czyli budowa jak w większości japońców. Wszędzie gdzie są wałki, "idą" również tuleje. Wałek zdawczy, tryb na wał. Na sprzęgle jest zaś łożysko. A co do tematu, to nie mam pojęcia, co może być nie tak. Ja bym się upierał, że simmering jest zły. Tam muszą iść wysokoobrotowe, kierunkowe i odporne na wysoką temperaturę simmeringi.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

Awatar użytkownika
Vini21
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 125
Rejestracja: czw, 3 sty 2008, 15:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: problem z olejem- crf 250

Post autor: Vini21 » śr, 3 cze 2009, 20:39

Mateusz_MX simering był wymieniony na oryginał Hondy, czytaj uważnie :) Ja bym się zastanowił nad wyślizganą tuleją,przy wymianie tego simeringu było widać wytarte miejsca gdzie styka sie simering z tuleją,ale to nie spowodowałoby tak nagle że się olej miesza.

Awatar użytkownika
grey_cinnamon
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 18
Rejestracja: pn, 5 mar 2007, 23:43
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: problem z olejem- crf 250

Post autor: grey_cinnamon » wt, 30 cze 2009, 18:39

Mateusz_MX pisze:
Jak zakłada się simmering na wał od strony sprzęgła? Czy sprężynką do wału i grzbietem do sprzęgła, czy na odwrót?

Pozdrawiam,
Mateusz_MX

Heja,

Dołączam się do pytania, w serwisówce kawasaki nie mogę doczytać tego szczegółu.
Dodatkowo może ktoś pomoże mi z problemem dotyczącym simmeringu na końcu wału, oddzielającego kanał olejowy na stopę korbowodu - od silnika. Którą stroną tam ma siedzieć simmering? Włożyłem ten mały simmering grzbietem do środka, więc wał ktory w niego wszedł musiał najpierw pokonać opór sprężynki, co spowodowało rozdarcie wewnętrznej części gumowej. Mam go zamontować odwrotnie? Tak że przy składaniu wał będzie najpierw przechodził przez grzbiet simmeringu?

Pozdro:)

Awatar użytkownika
rydzyk673
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 43
Rejestracja: sob, 10 sty 2009, 16:56
Motocykl: CRF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Okolice Gorlic i N.Sacza
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: problem z olejem- crf 250

Post autor: rydzyk673 » czw, 30 lip 2009, 16:20

witam..

odswierze ten temat... jesli ktos ma problem z przelewajacym sie olejem to zapewne jest to wina uszczelniaczy na wale badz uszczelniacza na wałku wywarzajacym... jesli ktos niema kasy na nowe simeringi to moze je ewentualnie podratowac sciagajac spreżynke i rozkrecic ja.... nastepnie uciac jakies 0.5 cm i ponownie skrecic i załozyc. ta technika sie sprawdziła u mnie na simeringu wałka wywazajacego.... bo nigdzie takiego simera nie mogłem dostac.. były ale szersze. taki myk mozna zrobic jedynie wtedy gdy nie widac mechanicznych uszkodzen na uszczelniaczu....
"MOTO-Serwis"

CROSS - ENDURO - QUADY - SKUTERY
Remonty główne i okresowe. Regulacje i konserwacja.

TANIO I PEWNIE !
ŁUŻNA koło GORLIC

tel. 517 440 673

Awatar użytkownika
cysio999222
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 12
Rejestracja: pt, 9 sty 2015, 10:47
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: problem z olejem- crf 250

Post autor: cysio999222 » czw, 23 kwie 2015, 16:15

Witam
i rozwiązał ktoś już ten problem bo mam to samo przelewa z skrzyni do silnika. Wymieniłem uszczelniacz na wale od strony sprzęgła i na balanserze (bez skutku )co jest grane)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Honda”