problem z olejem- crf 250
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 8
- Rejestracja: pt, 22 maja 2009, 08:17
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: problem z olejem- crf 250
W hondzie wał korbowy wchodzi bezpośrednio w simernig? czy poprzez tulejkę którą nakłada się na wał i właśnie ta tulejka chodzi w simeringu ? pytam bo miałem podobny problem z kawasaki,wymieniłem uszczelnienie karterów,simernigi na wale, i ciągle to samo,rozebrałem jeszcze raz i okazało się,że oring na tej tulejce jest poszarpany.PozdrawiamMXrlz pisze:srodkowa uszczelka laczaca polowki byla wymieniona na nowa, uszczelniacz od strony sprzegla nowy oryginalny Hondy bo inny nie pasuje !! i nadal to samo ...
-
Autor tematuMXrlz
- Mistrz prostej
- Posty: 187
- Rejestracja: sob, 2 lut 2008, 22:42
- Motocykl: Honda crf 250 2006r.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: problem z olejem- crf 250
wa ma taka tulejke stozkowa i potem zebatka po drogiej stronie wchodzi w uszczelniacz i styka sie z tym stozkiem na wale
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: problem z olejem- crf 250
...czyli budowa jak w większości japońców. Wszędzie gdzie są wałki, "idą" również tuleje. Wałek zdawczy, tryb na wał. Na sprzęgle jest zaś łożysko. A co do tematu, to nie mam pojęcia, co może być nie tak. Ja bym się upierał, że simmering jest zły. Tam muszą iść wysokoobrotowe, kierunkowe i odporne na wysoką temperaturę simmeringi.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
- Mistrz prostej
- Posty: 125
- Rejestracja: czw, 3 sty 2008, 15:28
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: problem z olejem- crf 250
Mateusz_MX simering był wymieniony na oryginał Hondy, czytaj uważnie Ja bym się zastanowił nad wyślizganą tuleją,przy wymianie tego simeringu było widać wytarte miejsca gdzie styka sie simering z tuleją,ale to nie spowodowałoby tak nagle że się olej miesza.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 18
- Rejestracja: pn, 5 mar 2007, 23:43
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: problem z olejem- crf 250
Mateusz_MX pisze:
Jak zakłada się simmering na wał od strony sprzęgła? Czy sprężynką do wału i grzbietem do sprzęgła, czy na odwrót?
Pozdrawiam,
Mateusz_MX
Heja,
Dołączam się do pytania, w serwisówce kawasaki nie mogę doczytać tego szczegółu.
Dodatkowo może ktoś pomoże mi z problemem dotyczącym simmeringu na końcu wału, oddzielającego kanał olejowy na stopę korbowodu - od silnika. Którą stroną tam ma siedzieć simmering? Włożyłem ten mały simmering grzbietem do środka, więc wał ktory w niego wszedł musiał najpierw pokonać opór sprężynki, co spowodowało rozdarcie wewnętrznej części gumowej. Mam go zamontować odwrotnie? Tak że przy składaniu wał będzie najpierw przechodził przez grzbiet simmeringu?
Pozdro:)
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 43
- Rejestracja: sob, 10 sty 2009, 16:56
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: problem z olejem- crf 250
witam..
odswierze ten temat... jesli ktos ma problem z przelewajacym sie olejem to zapewne jest to wina uszczelniaczy na wale badz uszczelniacza na wałku wywarzajacym... jesli ktos niema kasy na nowe simeringi to moze je ewentualnie podratowac sciagajac spreżynke i rozkrecic ja.... nastepnie uciac jakies 0.5 cm i ponownie skrecic i załozyc. ta technika sie sprawdziła u mnie na simeringu wałka wywazajacego.... bo nigdzie takiego simera nie mogłem dostac.. były ale szersze. taki myk mozna zrobic jedynie wtedy gdy nie widac mechanicznych uszkodzen na uszczelniaczu....
odswierze ten temat... jesli ktos ma problem z przelewajacym sie olejem to zapewne jest to wina uszczelniaczy na wale badz uszczelniacza na wałku wywarzajacym... jesli ktos niema kasy na nowe simeringi to moze je ewentualnie podratowac sciagajac spreżynke i rozkrecic ja.... nastepnie uciac jakies 0.5 cm i ponownie skrecic i załozyc. ta technika sie sprawdziła u mnie na simeringu wałka wywazajacego.... bo nigdzie takiego simera nie mogłem dostac.. były ale szersze. taki myk mozna zrobic jedynie wtedy gdy nie widac mechanicznych uszkodzen na uszczelniaczu....
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 12
- Rejestracja: pt, 9 sty 2015, 10:47
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: problem z olejem- crf 250
Witam
i rozwiązał ktoś już ten problem bo mam to samo przelewa z skrzyni do silnika. Wymieniłem uszczelniacz na wale od strony sprzęgła i na balanserze (bez skutku )co jest grane)
i rozwiązał ktoś już ten problem bo mam to samo przelewa z skrzyni do silnika. Wymieniłem uszczelniacz na wale od strony sprzęgła i na balanserze (bez skutku )co jest grane)
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 1
- Rejestracja: śr, 7 lip 2010, 21:29
- Motocykl: Kawasaki kx 125 2001r.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: problem z olejem- crf 250
Odświeżamy. Ktoś rozwiązał problem? U mnie nowe simeringi i łożyska, a nadal przelewa. Jakie są jeszcze możliwości?
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline