problem z olejem- crf 250

ketrab
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 8
Rejestracja: pt, 22 maja 2009, 08:17
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: problem z olejem- crf 250

Post autor: ketrab » ndz, 31 maja 2009, 10:40

MXrlz pisze:srodkowa uszczelka laczaca polowki byla wymieniona na nowa, uszczelniacz od strony sprzegla nowy oryginalny Hondy bo inny nie pasuje !! i nadal to samo ...
W hondzie wał korbowy wchodzi bezpośrednio w simernig? czy poprzez tulejkę którą nakłada się na wał i właśnie ta tulejka chodzi w simeringu ? pytam bo miałem podobny problem z kawasaki,wymieniłem uszczelnienie karterów,simernigi na wale, i ciągle to samo,rozebrałem jeszcze raz i okazało się,że oring na tej tulejce jest poszarpany.Pozdrawiam

Autor tematu
MXrlz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 187
Rejestracja: sob, 2 lut 2008, 22:42
Motocykl: Honda crf 250 2006r.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: problem z olejem- crf 250

Post autor: MXrlz » ndz, 31 maja 2009, 15:26

wa ma taka tulejke stozkowa i potem zebatka po drogiej stronie wchodzi w uszczelniacz i styka sie z tym stozkiem na wale

Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: problem z olejem- crf 250

Post autor: Mateusz_MX » śr, 3 cze 2009, 19:25

...czyli budowa jak w większości japońców. Wszędzie gdzie są wałki, "idą" również tuleje. Wałek zdawczy, tryb na wał. Na sprzęgle jest zaś łożysko. A co do tematu, to nie mam pojęcia, co może być nie tak. Ja bym się upierał, że simmering jest zły. Tam muszą iść wysokoobrotowe, kierunkowe i odporne na wysoką temperaturę simmeringi.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

Vini21
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 125
Rejestracja: czw, 3 sty 2008, 15:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: problem z olejem- crf 250

Post autor: Vini21 » śr, 3 cze 2009, 20:39

Mateusz_MX simering był wymieniony na oryginał Hondy, czytaj uważnie :) Ja bym się zastanowił nad wyślizganą tuleją,przy wymianie tego simeringu było widać wytarte miejsca gdzie styka sie simering z tuleją,ale to nie spowodowałoby tak nagle że się olej miesza.

grey_cinnamon
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 18
Rejestracja: pn, 5 mar 2007, 23:43
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: problem z olejem- crf 250

Post autor: grey_cinnamon » wt, 30 cze 2009, 18:39

Mateusz_MX pisze:
Jak zakłada się simmering na wał od strony sprzęgła? Czy sprężynką do wału i grzbietem do sprzęgła, czy na odwrót?

Pozdrawiam,
Mateusz_MX

Heja,

Dołączam się do pytania, w serwisówce kawasaki nie mogę doczytać tego szczegółu.
Dodatkowo może ktoś pomoże mi z problemem dotyczącym simmeringu na końcu wału, oddzielającego kanał olejowy na stopę korbowodu - od silnika. Którą stroną tam ma siedzieć simmering? Włożyłem ten mały simmering grzbietem do środka, więc wał ktory w niego wszedł musiał najpierw pokonać opór sprężynki, co spowodowało rozdarcie wewnętrznej części gumowej. Mam go zamontować odwrotnie? Tak że przy składaniu wał będzie najpierw przechodził przez grzbiet simmeringu?

Pozdro:)

rydzyk673
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 43
Rejestracja: sob, 10 sty 2009, 16:56
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: problem z olejem- crf 250

Post autor: rydzyk673 » czw, 30 lip 2009, 16:20

witam..

odswierze ten temat... jesli ktos ma problem z przelewajacym sie olejem to zapewne jest to wina uszczelniaczy na wale badz uszczelniacza na wałku wywarzajacym... jesli ktos niema kasy na nowe simeringi to moze je ewentualnie podratowac sciagajac spreżynke i rozkrecic ja.... nastepnie uciac jakies 0.5 cm i ponownie skrecic i załozyc. ta technika sie sprawdziła u mnie na simeringu wałka wywazajacego.... bo nigdzie takiego simera nie mogłem dostac.. były ale szersze. taki myk mozna zrobic jedynie wtedy gdy nie widac mechanicznych uszkodzen na uszczelniaczu....

cysio999222
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 12
Rejestracja: pt, 9 sty 2015, 10:47
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: problem z olejem- crf 250

Post autor: cysio999222 » czw, 23 kwie 2015, 16:15

Witam
i rozwiązał ktoś już ten problem bo mam to samo przelewa z skrzyni do silnika. Wymieniłem uszczelniacz na wale od strony sprzęgła i na balanserze (bez skutku )co jest grane)

dzozio
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 1
Rejestracja: śr, 7 lip 2010, 21:29
Motocykl: Kawasaki kx 125 2001r.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: problem z olejem- crf 250

Post autor: dzozio » śr, 22 maja 2019, 07:58

Odświeżamy. Ktoś rozwiązał problem? U mnie nowe simeringi i łożyska, a nadal przelewa. Jakie są jeszcze możliwości?

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: problem z olejem- crf 250

Post autor: Majster128 » czw, 23 maja 2019, 10:43

Uszczelka karterów.

Limbo
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 98
Rejestracja: śr, 7 cze 2017, 13:49
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: problem z olejem- crf 250

Post autor: Limbo » śr, 29 maja 2019, 10:20

a może jakieś pęknięcie w karterze? przecież bywa i tak.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Honda”