Dodatki kompresyjne skarpety - rękawy MX

Awatar użytkownika
Autor tematu
carramba
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 16
Rejestracja: sob, 7 maja 2011, 08:30
Motocykl: Yamaha YZ 450 F
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Dodatki kompresyjne skarpety - rękawy MX

Post autor: carramba » śr, 22 maja 2013, 00:41

Witam,

Czy ktoś z Was używa podczas jazdy czegoś takiego jak rękawy kompresyjne ??? Tak to wygląda, nie będę się rozpisywał o cudach jakie te rękawy dają, przeczytajcie sami na FB MOTO ONE POLSKA, ale interesują mnie rzeczywiste opinie.
Pozdro

Obrazek

Awatar użytkownika
tomekpioro
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 35
Rejestracja: czw, 8 lis 2012, 15:02
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Dodatki kompresyjne skarpety - rękawy MX

Post autor: tomekpioro » sob, 25 maja 2013, 09:05

Poprzez kontakt z 661 nie mam najlepszej opinii na temat produktów tej marki, zmiana nazwy to tylko marketing a co zaś się tyczy tych rzeczy to używam na co dzień i są potrzebne w gorące i zimne dni. Komfort przy użyciu innej marki jest wysoki, brak otarć na skórze i brak uczucia klejenia się materiału.
Tomasz Piórkowski

Awatar użytkownika
Autor tematu
carramba
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 16
Rejestracja: sob, 7 maja 2011, 08:30
Motocykl: Yamaha YZ 450 F
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Dodatki kompresyjne skarpety - rękawy MX

Post autor: carramba » pn, 24 cze 2013, 23:38

A ja się skusiłem , zresztą mój kumpel także, zakupiliśmy rękawy oraz skarpety motocyklowe. Przed zakupem sprawdziłem historię sixsixone i moto one, te marki nie maja nic wspólnego ze soba, pierwsza jest w USA, a druga jest z Włoch, zresztą oblukałem fb Moto One Polska i widać, że są dosyć mocno związani z MX, więc, to raczej nie może być lipa. Teraz o rękawach, jestem mega zadowolony, bo łapy nie puchną i faktycznie nie bolą po jeżdzeniu, zero pocenia się, żadnych otarć, , czułem się jakbym miał więcej powera e rękach, moim zdaniem to robi robotę, kumpel podobnie, więc mogę polecić. Skarpety jak kupiłem przed kolano a kumpel dłuższe, zachodzące na uda, no i tutaj też pozytyw, po pierwsze wygląd zajeb....i jakość wykonania bez zarzutów, widac makarońską robotę, noga wogóle się nie poci, nie będę pisał co było wcześniej w zwykłych zokach, także spoko, no i jeszcze plus za to, że są grube, także to dodatkowa ochrona dla nóg, moim zdaniem towar ,,profi'', nie żałuję zakupu.

Dokładnie te fuzekle kupiłem, fota z ich fb.
Załączniki
919545_388558291260070_1949172755_o.jpg
919545_388558291260070_1949172755_o.jpg (89.4 KiB) Przejrzano 7406 razy
919545_388558291260070_1949172755_o.jpg
919545_388558291260070_1949172755_o.jpg (89.4 KiB) Przejrzano 7406 razy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”