11/12.08.2007, MP+PZM, CC, Lidzbark Warmiński

Informuj, szukaj i zapraszaj na imprezy.
Awatar użytkownika
Autor tematu
kamaMx16
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 14
Rejestracja: pt, 13 lip 2007, 16:03
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Orneta
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

11/12.08.2007, MP+PZM, CC, Lidzbark Warmiński

Post autor: kamaMx16 » pt, 3 sie 2007, 15:41

:roll: Kto będzie jako kibic?? I kto bedzi z was startował?? :P :D :wink: :wink: [/b]

Awatar użytkownika
kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » pt, 3 sie 2007, 15:46

Ja bede jako klibic :D

Kama jesteś z Ornety? Wbijaj na piachy do nas na tor :)

Co jest w sobote a co w niedziele? :roll: :roll: :lol:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Awatar użytkownika
motard
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 55
Rejestracja: pn, 30 paź 2006, 17:13
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: motard » pt, 3 sie 2007, 18:51

Wiadomo jaka bedzie trasa

Awatar użytkownika
Autor tematu
kamaMx16
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 14
Rejestracja: pt, 13 lip 2007, 16:03
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Orneta
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kamaMx16 » pt, 3 sie 2007, 21:38

tak jestem z ornety... nom tylke razy juz sie wybierałam na te piachy i nie moge jakoś dojść.... hehe pozdro
wydaje mi sie ze w sobote są treningi a w niedziele juz zawody ale nie jestem pewna... buziole :D :*:*:*

Awatar użytkownika
amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1162
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Post autor: amator » sob, 4 sie 2007, 00:02

Zawody w Lidzbarku to sa zawody dwudniowe w każdy dzień to samo. żadnych treningów. tylko jedno okrążenie zapoznawcze , a potem 2 godziny jazdy non-stop. cała impreza na Krzyzowej górze koło zajazdu , nie na torze motocrossowym .zapraszamy wszystkich . Warunek ważne badania od lekarza sportowego , wpisowe no i motur. :roll


Moto-Klub Lidzbark zaprasza 11i 12 sierpnia 2007r. od godz 10 WSZYSTKICH SYMPATYKÓW I KIBICÓW MOTOCROSSU na zawody motocrossowe CROSS COUNTRY ,które odbędą się w „ Ośrodku Sportów Zimowych Krzyżowa Góra w Lidzbarku Warmińskim ( Wjazd do miasta od strony Olsztyna naprzeciw hotelu Pod Kłobukiem ) . Będą to Mistrzostwa Polski oraz Pucharu PZM dla motocykli i quadów . Na zawodach wystartują wszyscy najbardziej liczący się zawodnicy naszego kraju. Zapewniamy iż jazda czterokołowców jest bardzo efektowna i dostarcza wiele emocji . Liczymy na Państwa doping dla naszych zawodników . Podczas zawodów zostanie przeprowadzony egzamin na licencje "B" dla nowych zawodników. Na miejscu bufet i parking. . Zgłoszenia do zawodów zgodnie z regulaminem proszę przesyłać na adres;
Moto-klub Lidzbark
ul. Karłowicza 10
11-100 Lidzbark Warmiński
tel/fax:089/7670203
Zapraszamy :idea:

HARMONOGRAM CZASOWY
VII i VIII Rundy Mistrzostw Polski
oraz
VII i VIII Rundy Pucharu PZM w
w Country –Cross

Lidzbark Warmiński 11-12 sierpnia 2007
1. Biuro zawodów czynne:

Sobota 11 czerwca 2007 r. 8:00 - do końca zawodów
Niedziela 12 kwietnia 2007 r . 8:00 – do końca zawodów
2. Odbiory techniczne:
Sobota quady 10:00-11:00
lic. A 11:00-12:30
lic B 12:30-14:00
W niedzielę obowiązują odbiory techniczne startujących w II eliminacji wg zachowanej
kolejności jak w sobotę – dodatkowy odbiór : quady 8:00 - 8:30
motocykle 8:30 - 9:30
3. Odbiór trasy: sobota godz. 10:00
4. Odprawa zawodników i kierowników ekip :
w parku maszyn godz. 11:30.
5. Egzamin teoretyczny: sobota – biuro zawodów godz. 11:00.
6. Start:
Biegi będą rozgrywane jednocześnie dla klas zawartych w poszczególnych kategoriach;
11.08.2007 - Puchar PZM 12:00 – 13:30 / Quady
- Puchar PZM 13:30 – 15:30 / Licencja B
- Mistrzostwa Polski 15:30 – 18:00 / Licencja A
12.08.2007 - Puchar PZM 9:00 – 10:30 / Quady
- Puchar PZM 10:30 – 12:30 / Licencja B
- - Mistrzostwa Polski 12:30 – 15:00 / Licencja A
Zakończnie zawodów - okoł 16:00.
W przypadku małe ilośi zgłszeń może nastąpić połączenie kategorii po uprzednim
uzgodnieniu tego faktu z zawodnikami na odprawie.
7. Ogłoszenie wyników: nieoficjalnych - pół godziny po zakończonym biegu .
Oficjalne ogłoszenie wyników ( w przypadku braku protestów ) i dekoracja zawodników
niedziela godz. 16:00. :arrow:

REGULAMIN
VII i VIII Rundy Pucharu PZM
W Country –Cross
LIDZBARK WARMIŃSKI 11 - 12.08.2007 r.


I. Organizator:
Moto-Klub Lidzbark_
11-100Lidzbark Warmiński ul. Karłowicza 10
tel./fax 89/7670203 kom. 500123585
II. Założenia: zawody o Puchar PZM w country –cross organizowane są na
zlecenie GKSM. Mają na celu wprowadzenie do dyscypliny sportu motorowego
amatorów dysponujących odpowiednimi pojazdami oraz przygotowanie ich do udziału w
Mistrzostwach Polski.
III. Miejsce zawodów:
Lidzbark Warmiński
Ośrodek sportów zimowych Krzyżowa Góra ul. Olsztyńska
IV. Osoby urzędowe:
Sędzia zawodów – Roman Umiastowski
Dyrektor zawodów – Dariusz Szymański
Zastępca Dyrektora Zawodów – Arkadiusz Krzywiel
Kierownik Biura Zawodów – Ryszard Iskra
Kierownik trasy – Mieczysław Paukszto
Kierownik komisji technicznej – Józef Sosna
Kierownik parku maszyn – Krzysztof Bogusz_
Chronometraż_ - ...........................
Starter – Leszek Szczepański
Lekarz Zawodów - …………………

V. Zgłoszenia:
na oryginalnych drukach muszą być nadesłane w terminie 7 dni przed zawodami
tj. do 05-08-2007 r na adres:
Moto-Klub Lidzbark_
11-100 Lidzbark Warmiński
ul. Karłowicza 10

VI. Biuro zawodów:
Biuro Zawodów czynne będzie:

11.08.2007 w godz.8:00 do końca zawodów
12.08.2007 w godz..8:00 do końca zawodów
W Biurze Zawodów należy przedstawić następujące dokumenty:
• dowód tożsamości
• aktualne badanie lekarskie
• odpowiednią ważną licencję w przypadku jej posiadania
• kartę zgłoszenia w przypadku nie nadesłania zgłoszenia pocztą
• polisę ubezpieczeniową od NW


VII. Zasady rozgrywania zawodów:
Wyścigi typu cross – country odbywają się wg załączonego harmonogramu
czasowego zawodów. Zawodnicy zaczynają wyścig ze wspólnego startu w danej
kategorii. Koniec wyścigu jest sygnalizowany przez sędziego mety po upływie czasu
podanego w niniejszym regulaminie dla danej kategorii. Zawodnicy są klasyfikowani
na podstawie zapisu ilości pokonanych okrążeń trasy stosownie do kolejności
przekraczania linii mety. Klasyfikuje się tych zawodników, którzy zaliczą 1 pełne okrążenie trasy.
m-ce 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Pkt. 25 22 20 18 16 15 14 13 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1




Każdy dzień zawodów jest oddzielnie klasyfikowaną rundą. Zwycięzcą
zawodów w danej klasie jest zawodnik, który zgromadzi największą sumę
punktów z dwóch dni. W przypadku równej ilości punktów o lepszym miejscu
decyduje w kolejności:
- lepsze miejsce w jednym wyścigu,
- lepsze miejsce w drugim dniu zawodów,
VIII. Zawodnicy i klasy: Do startu mogą być dopuszczeni zawodnicy enduro i
motocrossu z licencjami B startujący w odpowiednich kategoriach i klasach.
Uczestnik zawodów bez licencji ma prawo startu w klasie dopuszczającej start
zawodników z licencją B. Uczestnik zgłoszony bez licencji przystępuje przed
zawodami do egzaminu teoretycznego i po jego zdaniu zostaje dopuszczony do
zawodów. Prawo startu bez licencji wygasa po sklasyfikowaniu zawodnika w dwóch
rundach. W kolejnych zawodach cyklu Country Cross ten zawodnik ma prawo startu
wyłcznie po uzyskaniu licencji B.
Kategoria I :
Klasy;
ATV 4K lic. A lub B i quad 4K wiek ukończone 17 lat
ATV 2K lic. A lub B i quad 2K wiek ukończone 13 lat
Zawodnik w wieku 13 – 15 lat pod warunkiem startu pojazdem maksimum 450 ccm
Kategoria II :
Klasy;
JUNIOR lic. B wiek od 14 do 19 lat i poj. do 144 cc 2 T i 250 cc 4T
E1 lic. B wiek od 15 lat poj. do 144 cc 2T i 250 cc 4T
E2/E3 lic. B wiek od 17 lat poj. 250 ccm 2 T i powyżej 250ccm 4T
IX. Udział zawodników zagranicznych:
dopuszcza się udział zawodników zagranicznych . Zawodnicy zagraniczni zgłoszeni
do zawodów muszą przedstawić licencję FIM, UEM lub wkładkę A wraz z licencją A
lub B swej federacji i zezwoleniem wydanym przez macierzystą federację (FMN)
X. Wyposażenie zawodnika:
Zawodnicy muszą posiadać odpowiednie wyposażenie indywidualne, zgodnie z RSM
dla zawodników rajdów enduro lub motocross.
Na motocyklach muszą znajdować się trzy numery startowe zgodnie z komunikatem
GKSM nr 3/2007 r. Numery startowe nadaje organizator zawodów zgodnie z
komunikatem GKSM nr 3/2007.
XI. Harmonogram i czas trwania biegów:
Wyścigi będą rozgrywane jednocześnie dla klas zawartych w poszczególnych
kategoriach i zaleca się następującą kolejność i czasy trwania wyścigów:
Kategoria I min. 1,5 godz.
Kategoria II min. 1,5 godz.
Dla zawodników klas Kategorii I czas wyścigów może zostać skrócony do 1 godziny
decyzją organizatora zawodów na wniosek zawodników. W przypadku małej ilości
zgłoszeń może nastąpić wspólny start kat. II i zawodników startujących w
Mistrzostwach Polski po uprzednim uzgodnieniu z zawodnikami na odprawie
zawodników.
XII. Start i meta
Zawodnicy są zobowiązani do stawienia się na miejscu startu 10 minut przed startem
danej kategorii i wyłączają silniki. Następnie zawodnicy przed startem mają prawo
przejechać jedno okrążenie zapoznawcze. Wszelkie inne treningi na trasie Country
Crossu są zabronione. Start nastąpi 10 minut po przejeździe pierwszego
zawodnika z okrążenia zapoznawczego.
Procedura startu
według procedury Le Mans z wyłczonym silnikiem i na znak startera zawodnicy ustawieni na linii wyznaczonej przez startera dobiegają do motocykli i uruchamiają silniki.

Koniec wyścigu
jest sygnalizowany chorągiewką z szachownicą po upłynięciu wyznaczonego czasu i
oznacza zakaz kontynuowania jazdy po przekroczeniu linii mety. Koniec pomiaru
czasu wyścigu wyznacza się na 12 minut po upływie czasu podstawowego.
Zawodnicy będą klasyfikowani na podstawie zapisu ilości okrążeń trasy po
przejechaniu minimum 1pełnego okrążenia. O kolejności na mecie przy jednakowej ilości
okrążeń decyduje kolejność przekraczania linii mety.

XIII. Wpisowe:
zgodnie z komunikatem nr 3/2007 GKSM wynosi 2 dni – 120 zł, 1 dzień – 70 zł ,
które należy wpłacić w Biurze Zawodów
XIV Trasa:
Długość trasy ca 6 km szer. 2-10 m o różnorodnej nawierzchni.
XV. Odbiór trasy:
Odbiór trasy przez sędziego zawodów odbędzie się w dniu 11.08.2007 roku
o godz.10:00

XVI Odbiór techniczny:
Odbiory techniczne zostaną przeprowadzone wg zał. harmonogramu , zgodnie z
RSM i komunikatem GKSM.
XVII. Odprawa:
Odprawa kierowników ekip i zawodników odbędzie się 11.08.2007 r. w parku maszyn
o godz. 11:30
Egzamin teoretyczny na licencję o godz. 11:00 w parku maszyn ( biuro zawodów).

XVIII. Park maszyn i strefa napraw:
Park Maszyn zlokalizowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie startu i mety.
Mycie motocykli w parku maszyn jest zabronione. W parku maszyn obowiązują
maty środowiskowe, dywaniki pod motocykle w miejscu serwisowania.
STREFA NAPRAW:
Zawodnik startujący w wyścigu może wjechać do strefy napraw wyłącznie
oznakowanym wjazdem i opuścić go wyłącznie wyjazdem na trasę w strefie mety.
Zabronione jest wyprowadzanie pojazdu poza obszar strefy napraw i jego powrót na
trasę. Obszar strefy napraw jest oznaczony chorągiewkami pomiędzy białą ( wjazd) i
żółtą ( wyjazd ze strefy ). Na terenie strefy napraw oznakowanym taśmami może
przebywać tylko zawodnik startujący aktualnie w wyścigu i jeden jego mechanik oraz
osoby funkcyjne wyznaczone przez organizatora. Na terenie strefy napraw jest
całkowity zakaz palenia tytoniu i używania ognia. Mechanik i zawodnik muszą
posiadać opaski na rękę pozwalające zidentyfikować uprawnienia tych osób do
przebywania w strefie napraw i udziału w wyścigu. W czasie wyścigu wyłącznie na
terenie strefy napraw może odbywać się tankowanie pojazdu po unieruchomieniu
silnika tankowanego pojazdu. Ilość tankowań i zjazdów do strefy napraw nie jest
limitowana. Wszelkie prace naprawcze na terenie strefy napraw musza odbywać się
po ustanowieniu motocykla na macie ekologicznej.
XIX. Wykluczenie zawodnika:
Zawodnik może być wykluczony za:
• wymianę motocykla na inny niż zgłoszony
• zamiana motocykla z innym zawodnikiem
• tankowanie poza strefą
• tankowanie na włączonym silniku
• palenie tytoniu w strefie napraw przez zawodnika lub mechanika
• przyjęcie niedozwolonej pomocy
• jazda poza wyznaczona trasą
• jazda pod prąd
• ominięcie punktu kontroli przejazdu lub punktu tajnego
• trening na trasie
• wylanie oleju lub paliwa na ziemię
• nie używanie maty ekologicznej
XX. Zakres prac dozwolonych przy motocyklu:
w strefie napraw zawodnik może dokonać:
• wymiany każdej części oprócz ramy
• wymiany opon lub naprawa
• uzupełnienia paliwa
• wymiany i uzupełnienie płynów
• oczyszczenia pojazdu celem umożliwienia odczytania numerów
startowych ( użycie myjki ciśnieniowej jest zakazane)
Na trasie zawodnik może dokonać naprawy motocykla przy pomocy podanych części
i narzędzi. Mechanik ma prawo podać zawodnikowi części i narzędzia.
XXI Wyniki:
nieoficjalne 10 min. po każdym wyścigu, oficjalne 30 min po wywieszeniu
nieoficjalnych wyników.
XXII. Protesty:
zgłoszenia protestów zgodnie z RSM pkt 11.37 .
XXIII. Nagrody: :!:
W każdej klasie puchary za 3 pierwsze miejsca. Nagrody otrzymują zawodnicy w danej
klasie, którzy zgromadzili największą ilość punktów z danych dni.
XXIV. Ubezpieczenia
Zawody będą ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. Zawodnicy od NW muszą
być ubezpieczeni we własnym zakresie. Organizator nie odpowiada za ewentualne
straty i szkody w stosunku do zawodników i ich sprzętu jak i szkody oraz straty
spowodowane bezpośrednio do osób trzecich i ich mienia.
XXV. Postanowienia końcowe:
We wszystkich sprawach nie unormowanych niniejszym regulaminem zastosowanie
mają odnośne przepisy RSM oraz komunikaty GKSM.


[/url][/list]

Awatar użytkownika
kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » sob, 4 sie 2007, 14:19

eee

noto to będą mistrzostwa polski w cc na Krzyżowej Górze? bo niekumam :roll:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Awatar użytkownika
Autor tematu
kamaMx16
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 14
Rejestracja: pt, 13 lip 2007, 16:03
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Orneta
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kamaMx16 » ndz, 5 sie 2007, 00:52

nom raczej z tego wynika ze tak.... :? :? pozdro

Awatar użytkownika
amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1162
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Post autor: amator » ndz, 5 sie 2007, 18:20

kotmx pisze:eee

noto to będą mistrzostwa polski w cc na Krzyżowej Górze? bo niekumam :roll:
No ja też nie kumam czy ty to zrozumialeś czy jeszcze nie , ale jeśli nie potrafisz zrozumieć takiej prostej informacji to może ty lepiej w tych zawodach nie startuj bo trasa jest bardzo kręta i możesz nie zakumać w którą stronę trzeba pojechać . a w ogóle to miałeś już w kwietniu przystrąpić do egzaminu na licencję podczas pucharu w lidzbarku i co?,jakos się nie pokazałeś , słuch o tobie zaginął , katujesz gdzieś po lasach i wydaje ci sie ze jestes najlepszy. :oops:

Awatar użytkownika
Kropek
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 254
Rejestracja: czw, 5 kwie 2007, 23:37
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kropek » ndz, 5 sie 2007, 19:43

amator pisze:
kotmx pisze:eee

noto to będą mistrzostwa polski w cc na Krzyżowej Górze? bo niekumam :roll:
No ja też nie kumam czy ty to zrozumialeś czy jeszcze nie , ale jeśli nie potrafisz zrozumieć takiej prostej informacji to może ty lepiej w tych zawodach nie startuj bo trasa jest bardzo kręta i możesz nie zakumać w którą stronę trzeba pojechać . a w ogóle to miałeś już w kwietniu przystrąpić do egzaminu na licencję podczas pucharu w lidzbarku i co?,jakos się nie pokazałeś , słuch o tobie zaginął , katujesz gdzieś po lasach i wydaje ci sie ze jestes najlepszy. :oops:
LoL ładny pocisk :lol: :lol: Nie ładnie kolego amatorze ubliżać innym szczególnie na publicznym forum !! :? Pozdrawiam 8)

Awatar użytkownika
kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » ndz, 5 sie 2007, 21:14

Amator , nie startuje w tych zawodach a pozatym znamy sie ze tak na mnie mówisz? Niemam kasy i czasu żeby jeździć, wcale nie uważam i nieuważałem że jestem najlepszy jak Ty to mówisz.

Wogóle oco Ci człowieku chodzi? Niezrozumiałem tego- proste, nikt nie jest doskonały a Ty mi z takim tekstem jakbyś sam uważał że jesteś najlepszy :roll:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Awatar użytkownika
Tomski_01
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 137
Rejestracja: pn, 25 gru 2006, 16:54
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Tomski_01 » pn, 6 sie 2007, 11:36

mozecie mi powiedziec dlaczego informacja prasowa (dokladniejsza niz kalendarz) nie zostala wypuszczona pare tygodni przed zawodami tak jak ma sie to w wypadku Siemiatycz?? Mielismy jechac na te zawody, ale wyglada na to ze bedzie trzeba wszystko odwolac. Z Warszawy nie jest to blisko wiec musielismy zorganizowac transport i zangazowalismy w ta osoby trzecie takie ktore jada tam tylko po to zebysmy mogli polatac. Jestem strasznie wk*wiony z tego powodu i na dodatek ciezko jest sie dodzwonic do klubu Lidzbarskiego. Prosze niech mi ktos powie ze i tak mozna sie zapisac juz na miejscu!!
PZDR :roll:

Awatar użytkownika
enduroguy
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 541
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
Motocykl: RM125 #155
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: enduroguy » śr, 8 sie 2007, 10:57

lece. Tomski rowniez. Musze sie tylko modlic zeby mi sie kosz sprzeglowy nie rozpadl bo 2 listkow nie ma, a termin oczekiwania gdziekolwiek wynoosi 2 tygodnie.
pzzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!

mXmoto.pl
- TLD , BudRacing, MSR, Answer...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Informacje o Imprezach”