Zmiany PZM na sezon 2007 !!!

Informuj, szukaj i zapraszaj na imprezy.
Autor tematu
BaRy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 382
Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
Motocykl: CRF 250 R7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BaRy » pt, 1 gru 2006, 16:35

mario77 pisze:
BaRy pisze: Chodzi wyłącznie o koszty.
Zorganizowanie imprezy Enduro jest znacznie droższe niż MX czy XC.
Gwoździem do trumny podobno było wprowadzenie Extrem testu, co najprawdopodobniej zniechęciło wielu zawodników a co za tym idzie wpływy z wpisowego zmalały.
Gdyby PZM przeznaczył na takie imprezy dodatkowe dotacje to kluby by napewno tak szybko nie rezygnowały.
Jak zawsze wszystko rozbija sięo kasę :( O ile mi się wydaje to Extreme test ściągnięto z zawodów europejskich. Wobec tego jeśli zawodnikom się on niepodoba, to w jaki sposób mamy doganiać Europe i Swiat, jak u nas po mistrzostwo chcą sięgać leserzy jak najmniejszym kosztem. To w rzeczywistości jest gwóźdż do trumny, ale dla całej dyscypliny. Poza tym Extreme test jeździ wyłącznie MP, a więc ludzie doświadczeni, którzy już mają za sobą starty w PP.
mario to jest opinia ludzi z naszego klubu, którzy współorganizowali takie zawody.
Według mnie te testy Extreme zwiększały widowiskowość tego typu zawodów.
W pierwszych eliminacjach kiedy wprowadzono te testy to i cały PZM musiał je jechać ale okazły się zbyt wymagające na tym poziomie i im odpuścili.

Chyba zbyt szybko chciano dogonić Europe i testy były ustawiane zbyt Extrem. ;)
Może trzeba było daś się zawodnikom przyzwyczaić i przygotować a nie robić od razu taki hardcore.

Ale to są takie rozmowy typu: co by było gdyby.


Honda MX Coalition #77

Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ;)
Mój niestety nie nadążył na whoopsach :(

Żubr
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 188
Rejestracja: ndz, 18 cze 2006, 22:30
Motocykl: CRF 250 R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Żubr » pt, 1 gru 2006, 17:21

a co z ta licencja C ?? do czego uprawnia, to jezlei teraz bede chcial wystartowac CC to tylko z licencja??

motard
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 55
Rejestracja: pn, 30 paź 2006, 17:13
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: motard » pt, 1 gru 2006, 17:38

w tym sezonie w dwoch rundach mozna
bylo jechac bez licencji w pozostalych mogliby cie
niekwalifikowac (ale wiadomo najwazniejsze zeby
zaplacic 1,5 stowy i mozna jechac)

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » pt, 1 gru 2006, 18:50

Jak bedą dostępne cylindry 144ccm to ja przesiadam się na "sete" KTMa oczywiście:D
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

mario77
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 135
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 12:25
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: mario77 » pt, 1 gru 2006, 22:22

BaRy pisze: mario to jest opinia ludzi z naszego klubu, którzy współorganizowali takie zawody.
Według mnie te testy Extreme zwiększały widowiskowość tego typu zawodów.
W pierwszych eliminacjach kiedy wprowadzono te testy to i cały PZM musiał je jechać ale okazły się zbyt wymagające na tym poziomie i im odpuścili.

Chyba zbyt szybko chciano dogonić Europe i testy były ustawiane zbyt Extrem. ;)
Może trzeba było daś się zawodnikom przyzwyczaić i przygotować a nie robić od razu taki hardcore.

Ale to są takie rozmowy typu: co by było gdyby.
Widowiskowość to jest właśnie to co powinno przyciągać ludzi, a jak i ludzi to i sponsorów, a jak są sponsorzy to jest kasa i kółko się kręci.
Rzeczywiście z tym testem przyładowali od razu z grubej rury. Widziałem je jedynie w video-relacjach więc ciężko mi określić ich stopień trudności, ale nawet na tej podstawie widziałem jak motocykle wyrzucały kolesi z siodła. Ale to już jest wina organizatora w jaki sposób ustawi każdy test. Pewnie są jakieś wytyczne, ale jeśli test ustawia osoba wyznaczona do tego celu to musi zdawać sobie sprawę, że po pierwsze ma on być bezpieczny, a po drugie przejezdny dla bardzo dobrze wyszkolonego jeźdźca jak i przeciętniaka. Gorzej jak zabiera sie za to niekompetentna niemająca o tym pojęcia to skutki mogą być tylko takie, anie inne.

Masto
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 72
Rejestracja: wt, 14 lut 2006, 14:29
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bialystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

zmiany

Post autor: Masto » pt, 1 gru 2006, 22:39

No to chłopaki szukajcie ogłoszenia w prasie np. Mercedes Actros z naczepą serwisową w barwach GASgas sprzedam tanio:lol:

A tak poważnie to trzeba się powoli przywyczajać do "wyginięcia" enduro w polsce. :cry: Było to do przewidzenia, sam się zastanawiałem po co ja jężdzę skoro : zawody kosztują każda el. ok. 1000zł i więcej, motor dostaje ostro po d.., trasy są różne ( czasami połowa asfalt),extreme akurat lubię, ale bez przesady, jak motor trzeba przez drzewa na plecach przenosić to nie jest enduro, no i człowiek musi poświęcić w sumie z dojazdem 4 dni. A co dostaje w zamian :idea: w najlepszym wypadku jakieś drobne na lody, może fotke od Rencza no i oczywiście odciski na rękach. Bravo PZM :wink:

A poza tym ekolodzy z UE dopinają swego i za parę lat będzie jak w niemczech. :evil: zero jazdy po lesie.
Trzeba się chyba przekwalifikować, albo jak kogoś stać jezdzić do Romunii, Finlandii itp.

bubba
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 200
Rejestracja: sob, 29 lip 2006, 12:54
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa-Anin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: bubba » czw, 7 gru 2006, 02:37

moge spytać skąd masz takie info bo regulaminu nowego jeszcze nie ma dowiadywałem sie...(regulamin PZM)
BLUE RIDER

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » czw, 7 gru 2006, 15:49

Było zebranie PZM w Bydgoszczy kilka tyg. temu dotyczące zmian w Motocrossie na przyszły seznon - proste. Moi ludzie też tam byli.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

bubba
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 200
Rejestracja: sob, 29 lip 2006, 12:54
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa-Anin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: bubba » pt, 8 gru 2006, 22:19

a widzisz a w ap WWA dopiero ma byc;/
BLUE RIDER

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » sob, 9 gru 2006, 11:03

No ja nie wiem co ma być, ale tam było zebranie wszystkich z PZMotu, oficjalne zebranie, u Ciebie zostanie tylko klubowe lub Enduro
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Autor tematu
BaRy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 382
Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
Motocykl: CRF 250 R7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BaRy » sob, 9 gru 2006, 18:54

O tych zmianach dowiedziałem się na zebraniu Motoklubu Oborniki, wtedy prezes dopiero co wrócił z zebrania PZM o którym pisze MXrool.

Było jeszcze kilka zmian ale nie dotyczyły mnie osobiście dlatego nie zapamiętałem dokładnie. :wink:

Było coś jeszcze o obniżeniu progu wiekowego dla dzieciaków i teraz moga już startować w wieku 8 lat.
Zmienioni też wiek przechodzenie do juniorów ale nie pamiętam dokładnie co i jak więc nie mieszam.


Honda MX Coalition #77

Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ;)
Mój niestety nie nadążył na whoopsach :(

Filu
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 48
Rejestracja: ndz, 17 kwie 2005, 17:09
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Filu » śr, 13 gru 2006, 23:11

Masto,
Zgadzam się w 100%. Niestety enduro powoli wyginie, a głównie za sprawą PZM, który moim zdaniem jest instytucją jeszcze z czasów poprzedniego ustroju i za dużo się tam nie zmieniło od tamtego czasu. Siedzi paru starszych panów z dawnych czasów, którzy nie mają pojęcia co się teraz dzieje w dyscyplinach. Enduro to jednak coś co ma taki klimat jak rzadna inna dyscyplina off-road (moje zdanie) Niestety jest jak jest i rzeczywiście mam identyczne odczucia, nawet jak zostajesz mistrzem Polski to co z tego masz? Jak wychodzi na zero to i tak jesteś naprawde dobry.

Co do zmian PZM to moim zdaniem nic nadzwyczajnego nei zrobili. Wprowadzją licencje C, po co? Żeby jeszcze bardziej zniechęcić zawodników zaczynających swoją przygodę ze sportem? Kolejna sprawa, wprowadzenie rangi MP w cross country to również moim zdaniem lekka pomyłka. Kto z zawodowców będzie jeździł pół polski na 2 DNIOWE zawody po 2 godz jazdy dziennie. Od zawsze byłem za tym, ze CC powinno być jednodniowe, przecież to impreza stworzona z myślą o amatorach, a jak wiadomo ważna jest kasa !
To tyle tak na szybko ode mnie.

Pzdr
Yamha Yz 250F
Części i akcesoria motocyklowe
http://www.forfin.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Informacje o Imprezach”