28/29.03.2009, MP+PP Cross Country, Suwałki, I i II Runda

Informuj, szukaj i zapraszaj na imprezy.
Awatar użytkownika
Autor tematu
Dabrowski
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 31
Rejestracja: czw, 25 paź 2007, 20:14
Motocykl: YZF 250 #226
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa/Bielsk Podlaski
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

28/29.03.2009, MP+PP Cross Country, Suwałki, I i II Runda

Post autor: Dabrowski » wt, 3 mar 2009, 11:23

Już za niespełna miesiąc w ostatni weekend marca 28-29.03.2009 Nadbużański Klub Motorowy we współpracy z Ośrodkiem Sportu i Rekreacji w Suwałkach oraz przy wsparciu Yamaha Motor Polska zaprasza na I i II Rundę Mistrzostw Polski oraz I i II Rundę Pucharu Polski w Cross Country, które odbędą się na nieczynnej żwirowni „KRZYWÓLKA” w Suwałkach .

Dzięki uprzejmości władz miasta oraz pod Honorowym Patronatem Prezydenta Pana Józefa Gajewskiego tegoroczne zawody z cyklu Cross Country inaugurujące sezon 2009 będą rozegrane na przepięknych terenach Suwalszczyzny . Bardzo bogata oferta gospodarstw agroturystycznych usytuowanych wokół Suwałk dla tych osób , które zechcą z niej skorzystać będzie idealną możliwością do bliższego poznania przyrody oraz fantastycznych krajobrazów tego regionu , natomiast miłośnikom nowych wrażeń kulinarnych pozwoli poszerzyć menu o kilka niepowtarzalnych smaków kuchni regionalnej .

Jako , że jest to pierwsza impreza w tym roku i po raz pierwszy Nadbużański Klub Motorowy ma zaszczyt rozpoczynać sezon Cross Country , jest nam niezmiernie miło przekazać wam informację , że to na naszych zawodach będziecie mogli skorzystać z usług profesjonalnej firmy zajmującej się fizjoterapią w szerokim jej rozumieniu . Poniżej zamieszczamy kilka informacji na ten temat . Myślę , że po trudach kilkudziesięciominutowej rywalizacji nie jeden z was z przyjemnością odda się w ręce jednej z czterech sympatycznych młodych pań , które w kilka chwil przygotują zmęczone mięśnie do dalszych zmagań. Więcej informacji o fizjoterapii na www.nkm.com.pl

Każda z osób będąca na zawodach ( zawodnicy i kibice ) będzie mogła wziąć udział w konkursie, którego główną nagrodą jest nowiutki „custom” skuter Neo’s 50 marki YAMAHA. Szczęśliwiec , który zdobędzie nagrodę główną będzie mógł bez wątpienia cieszyć się jedynym i niepowtarzalnym skuterem , ponieważ specjalnie na tę okazję został on ozdobiony aerografem przez Przemka Drozda ( zdjęcia wkrótce na stronie www.nkm.com.pl ) .

REGULAMIN ZAWODÓW ORAZ WIĘCEJ INFORMACJI JAK ZWYKLE NA WWW.NKM.COM.PL

Wszyscy , których interesuje miejsce rozgrywania I i II Rundy tegorocznych zawodów z cyklu Cross Country, a przede wszystkim podłoże z jakim przyjdzie się zmagać , zamieszczamy dwie fotki, więcej zdjęć na stronie klubu.
plakat cc suwalki 2009 jpeg.jpg
plakat cc suwalki 2009 jpeg.jpg (138.28 KiB) Przejrzano 9512 razy
plakat cc suwalki 2009 jpeg.jpg
plakat cc suwalki 2009 jpeg.jpg (138.28 KiB) Przejrzano 9512 razy
Załączniki
krzywolka1.JPG
krzywolka1.JPG (104.6 KiB) Przejrzano 9472 razy
krzywolka1.JPG
krzywolka1.JPG (104.6 KiB) Przejrzano 9472 razy
krzywolka 2.JPG
krzywolka 2.JPG (161.73 KiB) Przejrzano 9530 razy
krzywolka 2.JPG
krzywolka 2.JPG (161.73 KiB) Przejrzano 9530 razy

Awatar użytkownika
pioolec
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 2
Rejestracja: wt, 3 mar 2009, 10:33
Motocykl: Yamaha Yz 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olecko
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 28/29.03.2009, MP+PP Cross Country, Suwałki, I i II Runda

Post autor: pioolec » śr, 4 mar 2009, 04:39

fajna impra się szykuje..

... a na tej żwirowni to można latać kiedy się chce... ?

Awatar użytkownika
Autor tematu
Dabrowski
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 31
Rejestracja: czw, 25 paź 2007, 20:14
Motocykl: YZF 250 #226
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa/Bielsk Podlaski
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 28/29.03.2009, MP+PP Cross Country, Suwałki, I i II Runda

Post autor: Dabrowski » śr, 4 mar 2009, 15:30

Nie widać by żwirownia była ogrodzona więc sam sobie odpowiedz :)
Natomiast nie polecam jazdy samemu na takim terenie bo w przypadku niebezpiecznej sytuacji nikt nie będzie wiedział gdzie Ci pomóc.
Dlatego zachęcam do wzięcia udziału w zawodach, które są zabezpieczone, można podszkolić umiejętności pod okiem doświadczonych kolegów, a do tego można wygrać skuter Yamaha :)

Pozdro
D.

Awatar użytkownika
enduroguy
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 541
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
Motocykl: RM125 #155
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: 28/29.03.2009, MP+PP Cross Country, Suwałki, I i II Runda

Post autor: enduroguy » śr, 4 mar 2009, 17:36

aaaaa ciśniem w koncu! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!

mXmoto.pl
- TLD , BudRacing, MSR, Answer...

Awatar użytkownika
bubba
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 200
Rejestracja: sob, 29 lip 2006, 12:54
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa-Anin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: 28/29.03.2009, MP+PP Cross Country, Suwałki, I i II Runda

Post autor: bubba » śr, 4 mar 2009, 21:33

rozumiem że opone na piach śmiało można zakładać ;] ??
BLUE RIDER

Awatar użytkownika
Tomski_01
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 137
Rejestracja: pn, 25 gru 2006, 16:54
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 28/29.03.2009, MP+PP Cross Country, Suwałki, I i II Runda

Post autor: Tomski_01 » czw, 5 mar 2009, 00:04

ja juz gadalem z Adamem i biore ta 8lopatkowa.

Awatar użytkownika
amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1162
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: 28/29.03.2009, MP+PP Cross Country, Suwałki, I i II Runda

Post autor: amator » czw, 5 mar 2009, 00:20

:arrow: Fajnie że sezon znowu sie rozpoczyna człowiek zacznie zyc nowym życiem. Ale nie będzie tak lekko jakby sie zdawało w porównaniu do lat ubiegłych w Cross Country . :!:
Zadbali o to fenomenalni działacze "racjonalizatorzy sportu motorowego z ziemi bydgosko-toruńskiej." Zapoznajcie sie dokładnie z regulaminami :idea:
Po ich przeczytaniu, doszedłem do wniosku że zawody CC w tym sezonie będa organizowane przede wszystkim nie dla początkujacych kierowców jak było do tej pory lub posiadajacych licencje "B" albo "wetranów" sponsorowanych przez ich żony ale na pierwszym miejscu stawia sie wytrawnych kierowców z Mistrzostw Polski z licencja 'A" :oops: . Osobiscie nic nie mam do tych zawodnikow , z wieloma znamy sie doskonale i startujemy wspólnie na innych zawodach, jedziemy na jednym "wózku" :D . Dlaczego takie wnioski? To proste. Zaczne od początku regulaminu http://www.pzm.pl/Cross_Country/Regulaminy

pkt.IV podział na klasy, wiek zawodnikow i pojemnośc motocykli
MP bez zmian do regulaminu 2008r
puchar w klasie weteran było wiek 40 lat licencja A lub B- jasne i proste :wink:
Teraz jest 40 lat, albo uzyskał licencje B po skończeniu 30 lat albo skończył 30 i miał przerwę 5 lat w uprawianiu sportu motokl.
Czy nie lepiej napisac klasa weteran - od 30 lat? :?: . Jestem ciekaw w jaki sposób organizator zweryfikuje podczas zapisywania zawodnika w biurze czy ten licencje zrobił po 30 czy mial przerwe 5 lat ciekawe? :?: :?: :?: . Gwoli ciekawości dodam że w regulaminie dla "Enduro" dla Mistrzostw Polski i Pucharu Polski dalej pozostawiono tak jak było w zeszlym r. weteran- 40 lat. :!:
pkt.V Numery startowe
Wiadomo w 21 wieku na takich zawodach nikt ręcznie chronometrażu nie robi :ANAL: tylko kazdy zawodnik ma transponder(kostkę) i chocby cały błotem sie wymazał czy była inna przeszkoda że nie widac numerów startowych jak przejedzie przez linie mety ( pętlę ) komputer odczytuje i zapisuje każdego :axe: . Ale nie w CC. Tu w tym sezonie wprowadza sie kolory tablic w poszczególnych klasach : :idea: :arrow: junior, E1, E2/3, junior 50, weteran. :cry: Na dodatek kolory inne niz logika i przepisy FIM mowia. Zeby było mało to zawodnik otrzyma nymer startowy taki jakie miejsce zajął na koniec zeszłego sezonu plus liczba 100 na przykład 101 za pierwsze 102 za 2 , 103 za trzecie i tak dalej lub 201, 202, ....jeśli przeszedł z pucharu do mistrzostw. :finga: Po co to ? i czemu ma służyc? Przeciez większośc startujących zawodnikow jezdzi równiez w Pucharze Polski i mistrzostwach polski w motocrossie :oops: :P .i tam mamy tez swoje numery . czy teraz mamy na każde zawody zmieniac tła na numerach startowych i same numery, koszulki ? czy to jest uproszczenie? ,czy uje...anie?, czy nie mozna tego ujednolicic? czy cross country i wszystko co z nim związane jest pępkiem świata i wszystkie inne pokrewne dyscypliny nie licza sie ?,czy zawsze ten zawodnik ma dostawac w dupę ? :?: :?: :?:
pkt.VII Wpisowe
Rozumiem że wszystko drożeje ale 170 zł za 2 dni w porownaniu do 120 w zeszlym roku to lekkie przegięcie, nawet jeśli w tych 170-ciu jest opłata za 2 dni kostek.
pkt.XII czas trwania wyscigów
MISTRZOSTWA POLSKI
KlasaE1, E2/E3,i junior pierwszy dzień 2.0 godziny :idea:
drugi dzień UWAGA 1,5 godz :idea: :idea: :idea:
PUCHAR POLSKI
2 dni po 1.5 godz. :arrow: czy to nie jest dyskryminacja?, czy zawodnicy mistrzostw polski to z jakiejs innej gliny ulepieni ze drugiego dnia jada krócej ?, a pucharowcy pełen limit żadnych skrótów czasowych :?: .
A teraz najlepsze :!: :!: :!:
Harmonogram zawodów i kolejnośc startów
i tu przypomne to co pisałem na początku . zawody CC w sezonie 2009 będa organizowane przede wszystkich dla zawodników z licencja "A" startujacych w mistrzostwach polski :!:
Do tej pory kolejnośc startów była taka : 1) Quady 2) motocykle -puchar 3) motocykle-Mistrzostwa polski .
Ale teraz nie. :oops:
1)Qady, 2) motocykle- Mistrzostwa polski 3) motocykle- puchar. 4 koniec imprezy.
Do tej pory uważam że było i sprawiedliwie i bezpiecznie. Pucharowcy jako crossowcy początkujacy z mniejszym doswiadczeniem lub często bez, słabsi fizycznie na gorszym sprzęcie, jechali zaraz po Quadach w miare po gładkiej nie wyrobionej w dziury trasie i przez to w miare choc z wielkim wysiłkiem po 1,5 godziny na motocyklu dojeżdżali do mety. Dopiero po nich na starcie stawali zawodnicy z licencja "A"
doświadczeni, wysportowani , silni fizycznie i psychicznie,na tuningowanym sprzecie, potrafiacy przez to doskonale wybrac tak odcinki trasy żeby przejechac szybko i bezpiecznie. Ale jak na to patrzec skoro teraz najpierw przejada po gładkiej trasie ci najlepiej doświadczeni i wytrzymali :axe: a potem niech łamia sobie karki i motory ci z pucharu, :finga: a jeszcze żeby było lepiej to razem z pucharem w jednej grupie jada junior 50 z mistrzostw polski (wiek 13-19 lat, motocykl do 50 cm3). Paranoja. No przecież oni nas porozjeżdżają :roll: .
Chociaz startowe opłacamy jednakowe to Mistrzostwa Polski maja puchary za 1,2,3 miejsce i nagrody finansowe do 6-tego miejsca począwszy od junior 50 a skończywszy na E2/E3, jednak w pucharze już ani złotówki :butthead: , dla nikogo, 3 pucharki i kwita :butthead: :rolleyes: . To nic że w pucharze startuje 2 albo 3 razy tyle zawodników co w Mistrzostwach ale ci wspaniali "racjonalizatorzy sportu motorowego "wskazuja nam miejsce w szeregu , w którym mamy stac. :drinkers:
Na koniec dodam jeszcze taki smaczek zgodnie z pkt. XII start i meta że zawodnika można będzie można wykluczyc za uzupełnienie motocykla paliwem :drinkers: (dotankowanie) po przejechaniu na obowiazkowym okrązeniu zapoznawczym przed startem zasadniczym w strefie napraw . :arrow: Po prostu po kole zapoznawczym a przed startem nie możemy juz zjechac do strefy napraw. :!: No i tankowanie poza strefa oczywiscie tak samo skutkuje :!: .
Dziękujemy Wam wybawcy że uraczyliscie nas takimi zmianami .A szczególne podziekowania dla Gestora Cross Country Pana Rud...nickiego , prezesa ZO PZM B...szcz Pana Choż...py i wielu innych znanych działaczy sportu motorowego w naszym kochanym Pz...ocie , których nie wymienie z imienia i nazwiska . :rolleyes:
A może sie myle ? wyprostujcie mnie . :arrow: Dodajcie swoje odczucia i opinie. Pozdrawiam, ale tylko riderów :drinkers:

Awatar użytkownika
Żubr
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 188
Rejestracja: ndz, 18 cze 2006, 22:30
Motocykl: CRF 250 R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: 28/29.03.2009, MP+PP Cross Country, Suwałki, I i II Runda

Post autor: Żubr » czw, 5 mar 2009, 07:59

czytalem regulamin widzialem wiekoszosc zmian ale to z kolejnoscia startow to mnie mega zaskoczyles no przeciez to jest chore, cross country stalo sie zbyt popularne i teraz zaczyna sie mieszanie, no ale trzba tez wziasc pod uwage ze juz kilka rund pp nie pokrywa sie z mp, w przyszlym roku pewnie bedzie juz tak ze beda to osobne cykle, zostana pucharowcy z kladami a mp beda jezdzic sami no ale co tam i tak sie ciesze ze w koncu bedzie jazda
SERWIS MOTOCYKLI - POZNAŃ 660 433 555

Awatar użytkownika
Majkelix
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 31
Rejestracja: pn, 14 kwie 2008, 12:12
Motocykl: CRF250R
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: 28/29.03.2009, MP+PP Cross Country, Suwałki, I i II Runda

Post autor: Majkelix » czw, 5 mar 2009, 10:45

Nie ma to jak dobry regulamin. Wszystko jest ok tylko czemu regulamin jest dostepny na miesiac przed pierwszym startem. Przez zime zainwestowalem w ladne pola startowe i teraz co mam sobie nimi tylek podetrzec. Bo sa inne niz regulamin mowi w tym roku. Faceci chca normalnie zabic te imprezy. Jezdzimy za swoje dla przyjemnosci, a oni po gore. Ciekawe czy imprezy by sie odbywaly gdyby nie amatorzy. Mnie tam nie stac na zrywanie pol i robienie nowych. Ciekawe czy mnie zdyskwalfikuja za nie prawidlowe pola numerowe.

Awatar użytkownika
enduroguy
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 541
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
Motocykl: RM125 #155
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: 28/29.03.2009, MP+PP Cross Country, Suwałki, I i II Runda

Post autor: enduroguy » czw, 5 mar 2009, 12:57

Oooo to ladnie. Jak to wszystko tak do kupy wziales to na prawde wyglada nie przyjemnie. Dla mnie jedynym dobrym rozwiazaniem sa pola na numer, bo jak ktos dopiero poznaje rywali, to ciezko mu rozpoznac czy to gosc z jego klasy czy nie (po jakims czasiem widac z kilkuset metrow po pozycji i stylu, ale na poczatku nie jest to latwe ;) ).
Kolejnosc startow - glupota jakich malo, tak samo jak skrocenie do 1,5 godziny. Rozumiem czym jest to spowodowane (miliard protestow, co drugie zawody skrocone w tamtym sezonie), ale solidarnie powinni, albo skrocic puchar w niedziele do godzinki, albo nic nie kombinowac!
Wpisowe: No coz, licze na to, ze te dolozone 50zl, jakos bedzie widac po organizacji, naglosnieniu imprezy (watpie, ale nadzieje trzeba miec ;) ). Ciekawe jest to, ze za motocross nie trzeba bulic...
Ogolnie rzecz biorac popieram Cie Amator w 100% i mimo, ze w tym roku bede probowal swoich sil w mp, te kombinowanie uwazam za glupie.
pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!

mXmoto.pl
- TLD , BudRacing, MSR, Answer...

Awatar użytkownika
amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1162
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: 28/29.03.2009, MP+PP Cross Country, Suwałki, I i II Runda

Post autor: amator » czw, 5 mar 2009, 14:05

enduroguy pisze:Oooo to ladnie. Jak to wszystko tak do kupy wziales to na prawde wyglada nie przyjemnie. Dla mnie jedynym dobrym rozwiazaniem sa pola na numer, bo jak ktos dopiero poznaje rywali, to ciezko mu rozpoznac czy to gosc z jego klasy czy nie (po jakims czasiem widac z kilkuset metrow po pozycji i stylu, ale na poczatku nie jest to latwe ;) ).
Kolejnosc startow - glupota jakich malo, tak samo jak skrocenie do 1,5 godziny. Rozumiem czym jest to spowodowane (miliard protestow, co drugie zawody skrocone w tamtym sezonie), ale solidarnie powinni, albo skrocic puchar w niedziele do godzinki, albo nic nie kombinowac!
Wpisowe: No coz, licze na to, ze te dolozone 50zl, jakos bedzie widac po organizacji, naglosnieniu imprezy (watpie, ale nadzieje trzeba miec ;) ). Ciekawe jest to, ze za motocross nie trzeba bulic...
Ogolnie rzecz biorac popieram Cie Amator w 100% i mimo, ze w tym roku bede probowal swoich sil w mp, te kombinowanie uwazam za glupie.
pzdr
Ciesze sie że solidaryzyjemy sie i wy tez widzicie te zmiany. A w motocrossie tez już wprowadzono wpisowe . na razie w pucharze polski. odpłatnośc 50 zł od zawodnika . Mistrzostwa jeszcze nie . pozdrawiam

Awatar użytkownika
theNaturat
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 17
Rejestracja: pn, 22 gru 2008, 20:16
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 28/29.03.2009, MP+PP Cross Country, Suwałki, I i II Runda

Post autor: theNaturat » czw, 5 mar 2009, 15:43

1. Pierwsze jada mistrzostwa bo na pewno nie chce juz im sie czekac tyle czasu na start. Moim zdaniem nie chodzi tu o wieksze czy mniejsze dziury.
2. 170zl to przegiecie. W pucharze mx tez sa kostki a wpisowe kosztuje 10zl ;o Rozumiem ze czasem trzeba zaplacic za szkody jakiemus rolnikowi ale gdy jest okazja jezdzic na zwirowni to raczej zadnych szkod nie bedzie -> wpisowe mozna ograniczyc do minimum.
3. Puchar nie dostaje kasy za pudlo? to niech wpisowe pozostanie na starym poziomie. Niech mi to jakis dzialacz wytlumaczy...

Nie rozumiem tych przepisow bo to Puchar swiadczy o popularnosci zawodow, zarowno w MX i CC.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Informacje o Imprezach”