VII KOCIEWSKI RAJD ENDURO 16.09.2017

Informuj, szukaj i zapraszaj na imprezy.
Awatar użytkownika
Autor tematu
GRUUBBYY
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 289
Rejestracja: śr, 30 sie 2006, 18:07
Motocykl: KLX 450 R
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Świecie
Status : Offline

VII KOCIEWSKI RAJD ENDURO 16.09.2017

Post autor: GRUUBBYY » pn, 17 lip 2017, 11:17

Zapraszam na kolejna edycje rajdu kociewskiego. Fajna techniczna trasa tym razem bez błota i topienia motocykli. Na pętli tylko jeden OS z pomiarem czasu. Bez stresowych kwalifikacji ,jezdzimy ile chcemy ok 4 godzin .Minimalnie trzeba zrobic 3 pętle (jedno ok 15km) aby byc skwalifikowanym. O zwycięstwie decyduje najlepszy czas OS. Na OS kilka cięzkich podjazdów i trudnych technicznie przeszkód ale z mozliwością objazdu.
Obrazek

https://www.youtube.com/watch?v=lMNbMDNXf7A

Awatar użytkownika
arczon
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 53
Rejestracja: śr, 28 gru 2016, 19:43
Styl jazdy: Enduro
Status : Offline

Re: VII KOCIEWSKI RAJD ENDURO 16.09.2017

Post autor: arczon » pn, 17 lip 2017, 17:01

Kiedy zapisy?

Awatar użytkownika
Autor tematu
GRUUBBYY
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 289
Rejestracja: śr, 30 sie 2006, 18:07
Motocykl: KLX 450 R
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Świecie
Status : Offline

Re: VII KOCIEWSKI RAJD ENDURO 16.09.2017

Post autor: GRUUBBYY » pn, 17 lip 2017, 22:37

Nasz informatyk powinien w tym tygodniu wszystko ogarnąć ale spoko to nie Megawatt gdzie zapisy trwają 30 min.... ;)

Awatar użytkownika
arczon
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 53
Rejestracja: śr, 28 gru 2016, 19:43
Styl jazdy: Enduro
Status : Offline

Re: VII KOCIEWSKI RAJD ENDURO 16.09.2017

Post autor: arczon » wt, 25 lip 2017, 21:59

GRUUBBYY pisze:
pn, 17 lip 2017, 22:37
Nasz informatyk powinien w tym tygodniu wszystko ogarnąć ale spoko to nie Megawatt gdzie zapisy trwają 30 min.... ;)
Hej widzę ze coś już jest ale kartę zgłoszenia macie podlinkowaną z zeszłego roku :)

Awatar użytkownika
Autor tematu
GRUUBBYY
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 289
Rejestracja: śr, 30 sie 2006, 18:07
Motocykl: KLX 450 R
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Świecie
Status : Offline

Re: VII KOCIEWSKI RAJD ENDURO 16.09.2017

Post autor: GRUUBBYY » pn, 25 wrz 2017, 07:44


Awatar użytkownika
solaris
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1459
Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 18:04
Motocykl: aktualnie brak
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: B-nia
Kontakt:
Status : Offline

Re: VII KOCIEWSKI RAJD ENDURO 16.09.2017

Post autor: solaris » śr, 27 wrz 2017, 12:50

fajna malownicza trasa :)
Obrazek

Awatar użytkownika
arczon
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 53
Rejestracja: śr, 28 gru 2016, 19:43
Styl jazdy: Enduro
Status : Offline

Re: VII KOCIEWSKI RAJD ENDURO 16.09.2017

Post autor: arczon » śr, 27 wrz 2017, 20:22

Było zacnie :)

Tylko wywaliło simering pompy wody :(

https://www.youtube.com/watch?v=SAeSe4YU1MI&t=1s

Awatar użytkownika
Przym
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 162
Rejestracja: pt, 10 lip 2015, 19:22
Motocykl: EXC 200
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Garwolin (Mazowieckie)
Kontakt:
Status : Offline

Re: VII KOCIEWSKI RAJD ENDURO 16.09.2017

Post autor: Przym » śr, 27 wrz 2017, 20:33

Fajna impreza :)
Na czym w ogóle polega forma tego rajdu? Chyba nie jest normalnie czas mierzony?

Awatar użytkownika
arczon
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 53
Rejestracja: śr, 28 gru 2016, 19:43
Styl jazdy: Enduro
Status : Offline

Re: VII KOCIEWSKI RAJD ENDURO 16.09.2017

Post autor: arczon » śr, 27 wrz 2017, 20:43

Przym pisze:
śr, 27 wrz 2017, 20:33
Fajna impreza :)
Na czym w ogóle polega forma tego rajdu? Chyba nie jest normalnie czas mierzony?
To głownie amatorski rajd, ale jest podziała na klasy i są miejsca w klasach. Pętla miała 2 punkty kontrolne, długość 15km w tym jeden OS gdzie były bramki elektronicznie i był mierzony czas. Trzeba było zrobić 3 pętle aby byc klasyfikowanym.

Trasa byłą bardzo fajna jak na amatroski rajd to trudna bo kłoda w lesie na zboczu w błocie została usunięta po pierwszej pętli ;) i jeden zjazd zamknięty bo się ludzie składali za mocno :)

Awatar użytkownika
Martin KTM
Moderator
Moderator
Posty: 565
Rejestracja: wt, 25 lip 2006, 14:56
Motocykl: WR 450F 2013
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:
Status : Offline

Re: VII KOCIEWSKI RAJD ENDURO 16.09.2017

Post autor: Martin KTM » śr, 27 wrz 2017, 21:39

Na temat zawodów wypowiedział się jeden z czołowych polskich jutuberów - nijaki AdBuster:
" AdBuster 1 tydzień temu
To był chyba wyścig o to, kto zaliczy bardziej żenującą glebę XD "

Nie spodziewałem się po nim takich "wniosków" :roll:

Awatar użytkownika
Autor tematu
GRUUBBYY
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 289
Rejestracja: śr, 30 sie 2006, 18:07
Motocykl: KLX 450 R
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Świecie
Status : Offline

Re: VII KOCIEWSKI RAJD ENDURO 16.09.2017

Post autor: GRUUBBYY » czw, 28 wrz 2017, 10:36

Słowo ,,chyba'' świadczy o wszystkim, nie uczestniczył w imprezie nie wie o czym napisał.

A to ocena jednego z czołowych zawodników CC MP
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 0014202743

ODPOWIEDZ

Wróć do „Informacje o Imprezach”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość