DO WSZYSTKICH NOWYCH UZYTKOWNIKOW!
Nazywajcie tematy poprawnie wg. schematu http://forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=20&t=9755


Od dzisiaj możecie dziękować za każdy post. Dostępna jest łapka w górę w każdym napisanym poście.

FOX BONBER 08 Vs 661 Cedric Garcia

Awatar użytkownika
Autor tematu
Siedli
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 133
Rejestracja: wt, 1 maja 2007, 21:09
Motocykl: Honda CRF 250 04
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Żarki Letnisko
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

FOX BONBER 08 Vs 661 Cedric Garcia

Post autor: Siedli » pt, 9 lis 2007, 08:53

Które lepsze?? Kupuje bo do sezonu sie pszygotowuje i na rower i na moto
bo narazie w gipsie noge mam :(

Wienc;
1. http://www.allegro.pl/item259892665_now ... 60pln.html
2.http://www.allegro.pl/item265444744_rek ... er_08.html

i nie wiem co lepsze.
Może zna ktos lepsze do 200zł??



Z góry THX!!
"(...)a ósmego dnia Bóg stworzył 2T(...)"

Było-Suzuki SMX 50
Było-Honda CR 125 01
Jest-Honda CRF 04

Awatar użytkownika
MSK
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 98
Rejestracja: pt, 26 paź 2007, 08:20
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lubelskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MSK » pt, 9 lis 2007, 09:00

jedna rade mam: nie kupuj tych 661! kupilem takie na poczatku ubieglego sezonu na rower i jezdzilem w nich caly sezon. rekawice cale poprute, poprzecierane i w ogole. bardzo szybko sie niszczą. jak je znajde to moge nawet zrobic foto.

Awatar użytkownika
IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » pt, 9 lis 2007, 11:08

A po co chcesz takie z "ochraniaczami" ? WG mnie to nic nie daje , paulcó itp. Ci nie uratuje od złamania a przy większej prędkości patyk też poczujesz:P Rękawiczki są słabe najlepiej kupić 2-3 pary zwykłych niż jedne za 200zł. A jak już konieczkie takie to ja bym wybrał Fox-a , latałem cały sezon w spodnaich i koszulce foxa i zero zużycia a rękaiwce thora mi się podarły, 661 miałem na rower też się szybko podarły.
pozdro
Obrazek

Awatar użytkownika
Autor tematu
Siedli
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 133
Rejestracja: wt, 1 maja 2007, 21:09
Motocykl: Honda CRF 250 04
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Żarki Letnisko
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Siedli » pt, 9 lis 2007, 11:17

A macie jakies do zaproponowania??
"(...)a ósmego dnia Bóg stworzył 2T(...)"

Było-Suzuki SMX 50
Było-Honda CR 125 01
Jest-Honda CRF 04

Awatar użytkownika
MX_Bartek
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 518
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 22:24
Motocykl: KTM 250 SXF '07
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: MX_Bartek » pt, 9 lis 2007, 14:26

ja w takich fox'ach tylko w starszym modelu latalem sezon i sie jeszcze trzymaja, a te ochraniacze naprawde w razie wywrotki czy uderzenia np. w drzewo uchronia kostki, wiadomo palcow nie uchronia, ale nie po to to jest

Awatar użytkownika
Autor tematu
Siedli
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 133
Rejestracja: wt, 1 maja 2007, 21:09
Motocykl: Honda CRF 250 04
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Żarki Letnisko
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Siedli » pt, 9 lis 2007, 18:17

hmmm
czyli albo ten nowy model fox-a albo tego troy lee.
A co powiecie o alpinestar??
"(...)a ósmego dnia Bóg stworzył 2T(...)"

Było-Suzuki SMX 50
Było-Honda CR 125 01
Jest-Honda CRF 04

Awatar użytkownika
mały
VIP
VIP
Posty: 757
Rejestracja: sob, 21 sty 2006, 13:42
Motocykl: Yamaha YZ250F '18
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: mały » sob, 10 lis 2007, 10:16

Miałem takie TLD i gumki z palców mi się odrywały.
Obrazek

Awatar użytkownika
MSK
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 98
Rejestracja: pt, 26 paź 2007, 08:20
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lubelskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MSK » sob, 10 lis 2007, 11:03

mam podobne tld w chwili obecnej tylko model 05. dosc wytrzymale ale odklejaja sie wlasnie gumki i takie pierdoly poprzyklejane: znaczki itd. a tako to dosc solidne, mam je drugi sezon i dopiero zaczynaja sie przecierac (z tym ze uzywalem ich na moto i na rower)

Awatar użytkownika
MX_Bartek
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 518
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 22:24
Motocykl: KTM 250 SXF '07
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: MX_Bartek » sob, 10 lis 2007, 11:06

jeszcze raz powtórze, że te foxy po roku używania wyglądają świetnie, od spodu troche się ten zamsz starł z wierzchu(jak to zamsz) no i mają ochraniacz, fajne rękawiczki

Awatar użytkownika
mały
VIP
VIP
Posty: 757
Rejestracja: sob, 21 sty 2006, 13:42
Motocykl: Yamaha YZ250F '18
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: mały » sob, 10 lis 2007, 11:22

Po 3 latach używania rękawiczek FOX Digit (na motorze i rowerze) wytarły mi się dziury w palcach wskazujących od klamek :) Poza tym w żadnym miejscu nie są rozerwane itp. Jakość wykonania jest na wysokim poziomie. Teraz mam Thor Phase i wydaje mi się, że są jeszcze lepsze.
BTW. Był już temat o rękawiczkach ;)

Awatar użytkownika
Autor tematu
Siedli
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 133
Rejestracja: wt, 1 maja 2007, 21:09
Motocykl: Honda CRF 250 04
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Żarki Letnisko
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Siedli » sob, 10 lis 2007, 18:55

Sry nie wiedziałem:)
Czyli TLD odpada;/

został fox:D
"(...)a ósmego dnia Bóg stworzył 2T(...)"

Było-Suzuki SMX 50
Było-Honda CR 125 01
Jest-Honda CRF 04

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rękawice”