Thor Quadrant <> TECH4 <> TECH6 , które kupić ?

Awatar użytkownika
Autor tematu
Bart03
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 332
Rejestracja: pn, 11 cze 2007, 18:19
Motocykl: e ponad wszystko
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Thor Quadrant <> TECH4 <> TECH6 , które kupić ?

Post autor: Bart03 » pn, 1 paź 2007, 19:41

Siema, potrzebuje sobie kupić nowe butki,
zastanawiam się nad Alpinestars tech4, tech6 lub thor quadrant http://tho(...)17c

Które według was są lepsze, wytrzymalsze itp. Jeśli mieliście styczność z którymś z tych modeli to doradzcie mi w wyborze.
Jak się mają np. THOR'y do TECH6 ??
Narazie skłaniam się ku TECH6 ale nie jestem do końca przekonany ponieważ nic nie wiem o tych THOR'ach

Z góry dzieki

Pozdrawiam
Obrazek
Motocross#Supermoto#Speedway#RPF#FMX
Obrazek

Obrazek>FSW<

Awatar użytkownika
piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: piasektt » wt, 2 paź 2007, 21:08

nie ważne jaki model byle by były białe :lol: :lol:
Obrazek

Awatar użytkownika
Autor tematu
Bart03
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 332
Rejestracja: pn, 11 cze 2007, 18:19
Motocykl: e ponad wszystko
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Bart03 » wt, 2 paź 2007, 21:18

że BIAłE to wiadomo :P :P

Ale kurcze jak z jakością !! ?? niech mi ktoś cos powie o tych butkach :roll:
Obrazek
Motocross#Supermoto#Speedway#RPF#FMX
Obrazek

Obrazek>FSW<

Awatar użytkownika
Dlugi
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 367
Rejestracja: pn, 6 mar 2006, 19:22
Motocykl: Ćwiara YZF
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: przed toba #2
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Dlugi » wt, 2 paź 2007, 21:22

mysle ze malo kto sie wypowie na tema tych dwoch par butow ja moze napisc ze mam starszy model tech 6 sa super wykonane podeszwa tam gdzie sie najbardziej zuzywa od podnorzkow maja wymienna grobe szwy wiec mysle ze godne polecenia a teraz sa jeszcze na wyprzedazy w inter motors thor-ow nawet nie wiedzialem wiec nic o nich nie napsze :wink:
www.INTER-CROSS.pl ----> najlepsze marki w jednym miejscu

BÓG, HONOR, MOTOCROSS

SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING

Awatar użytkownika
Big
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 362
Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: w lesie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Big » śr, 3 paź 2007, 18:57

Skwalifikuję ci te buty wg. stopnia "uwyczynowienia "
A więc T4 , Thor Q , T6.
Co do T4 to chyba juz wyleciały z produkcji ? I teraz mamy T3 ?
Thor Qadrant , to bardzo dobry i wygodny but. Trwały.Tanie części zamienne. Modele 08 całkiem ładne.
T6 to model najmocnej oplasticzony. Ale i zdecydowanie najdroższy z tej stawki.

Awatar użytkownika
ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: ecik » śr, 3 paź 2007, 19:22

Mam teraz tech 6 są super :) Nic mi się nie urywało (tzn klamry jak mialem forme to non top sie urywały) ani nie pruje. Bardzo wygodne buty i napewno będą dużo wytrzymalsze niż te moje poprzednie buty.

Co do Thor quadrant to kolega je miał. Podeszwa mu się po krótkim czasie przedziurawiła od kopki do odpalania. Nie polecam tego buta. Już znacznie lepsze są Fox Proforma.

Więc Tech 6 wg mnie to dobry wybór.

Awatar użytkownika
predator
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 118
Rejestracja: czw, 6 lip 2006, 21:00
Motocykl: KTM SXF 250 '07
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kasinka Mała | Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: predator » pn, 3 gru 2007, 15:49

Ja mam juz 2 sezon Thory Quadranty, i buty sa idealne, wygodne, dobrze uszytwniaja kostke i chronia piszczel. Jak narazie nie mam z nimi zadnego problemu. Nic sie nie urwalo, przetarlo czy peklo. Jak dla mnie bardzo dobry but za rozsadna cene (mowie o tej w stanach:) ).
Jest:
KTM SXF 250 '07
Była:
Yamaha YZ 125 '06

Awatar użytkownika
To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » pn, 3 gru 2007, 16:43

Ja mam Tech6, podeszwa się rozpadła od odpalania, co jest do wybaczenia przy tym motorze. Poza tym, bardzo dobre i wygodne buty.

Awatar użytkownika
dasibe
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 210
Rejestracja: wt, 18 wrz 2007, 09:39
Motocykl: Japońska seta !
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: dasibe » pn, 3 gru 2007, 16:43

eloo!
Latam w tech 4.Jazda w nich to super sprawa.Lekkie,wygodne,i łatwo się przyzwyczaić.Przełączanie biegów z luzem także...polecam tech 4 jak i tech6 :) nie to co oxtary tcx pro(cięzkie,obudowane,i skrzypiące) :x

Awatar użytkownika
To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » pn, 3 gru 2007, 16:45

Oxtary to jedne z najlepszych butów, dla mnie Tech 6 i 4 nie mają do nich startu.

Awatar użytkownika
dasibe
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 210
Rejestracja: wt, 18 wrz 2007, 09:39
Motocykl: Japońska seta !
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: dasibe » pn, 3 gru 2007, 16:59

Czy najlepsze to nie wiem..kupiłem tcx pro 2 lecz po przymiarce i jeździe stwierdziłem,że tradegia.Odrazu zakupiłem tech 4 i teraz jestem w niebie :P
Oxtary mają to w sobie,że są strasznie nastawine na ochronę nogi...strasznie obudowane tymi plastikami itp. Także jak dla mnie masakra.
pozdro

Awatar użytkownika
SEBOOL
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 951
Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
Motocykl: CRF only
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: SEBOOL » pn, 3 gru 2007, 18:46

Oxtary mają to w sobie,że są strasznie nastawine na ochronę nogi...
I to jest podstawowy cel butów do motocorssu.
pozdr.
RS SERWIS

ODPOWIEDZ

Wróć do „Obuwie”