SIDI CROSSFIRE

Autor tematu
pawel_gas
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 60
Rejestracja: sob, 4 lip 2009, 18:47
Motocykl: Gas Gas EC 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: okolice Lublina
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

SIDI CROSSFIRE

Post autor: pawel_gas » czw, 6 sie 2009, 19:23

witajcie, jestem tu nowy, ale podziele sie z Wami moimi wrazeniami po zakupie tych oto bucikow. Zakupilem je na allegro jakis tydzien temu. Nowe w zaleznosci od rozmiaru i koloru (biale sa najdrozsze) kosztuja od 1300 do 1700 nawet. W OLKU widzialem za 1300 niebieskie, ale mysale ze cos daloby sie jeszcze utargowac 8) Ja za swoje dalem 900zl. Mysle ze w pelni warte swojej ceny zwazywszy na fakt ze byly uzywane kilka godzin zaledwie. Juz dawno polowalem na te buty. Jestem co prawda nowicjuszem w swiecie off road'u, ale powiedzialem sobie ze na bezpieczenstwei nie bede oszczedzac. Poczekalem, troche zarobilem, troche pozyczlem i w koncu mam je :D Pierwsze wrazenie? - ogolna sila butów, bardzo solidne wykonanie, ciezar swiadczy o naprawde porzadnyjm sprzecie, no i ten bialy kolor.... :D mierzylem wczesniej takie same w Olku i wiedzialem ze rozmiar 43 bedzie na mnie idealny. I tu musze powiedziec ze smialo mozecie brac w ciemno taki rozmiar jak nosicie na codzien. Ja zazywczaj chodze w 43 jesli chodzi a markowe buty, a jesli jakies 'noname' to 44. Swietnie są dopasowane do mojej stopy. Ale raczej beda to buty dla osob o węższej stopie. Dobierajac buty narciarskie tez bardzoej lezaly mi te o wezszej skorupie i skarpecie weewnetrzej. Dlatego jestem naprawde bardzo zadowolony z zakupu :)
A jesli chodzi o funkcjonalnosc to moge wymienic wady i zalety wg mnie:
+ bardzo wygodny system zapinania klamer
+ swietnie dzialajacy zawias,dzieki ktoremu nie czujemy dyskomfortu podczas jazdy i chodzenia
+ bardzo wygodne, dobrze wyprofilowane podbicie stopy
+ sztywnosc poprzeczna - but nie zgina sie pod reka tak jak np FORMA TERRAIN
+ sztywnosc wzdłużna - jak wyżej...