Kaski MAX - wasze opinie?

Awatar użytkownika
Autor tematu
Martin KTM
Moderator
Moderator
Posty: 762
Rejestracja: wt, 25 lip 2006, 14:56
Motocykl: KTM XC 300 2016r.
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Wisła
Podziękował: 10 razy
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:
Status : Offline

Kaski MAX - wasze opinie?

Post autor: Martin KTM » ndz, 6 sie 2006, 23:30

co sądzicie o kaskach MAXa?? Jestem laikiem :oops: Czy ta firma robi coś więcej?

kams
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 377
Rejestracja: śr, 15 mar 2006, 13:44
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: warszawa -wawer zb&art
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kams » ndz, 6 sie 2006, 23:45

nie no weś idz ztym ........
kupkupakupa (i tu mnie masa ludzi zjedzie )
ale jak ni masz hajsu to niech bedzie ale potem nie dziwsie ze np. zapiecie sie rozpina
dołuż i kup agv rc5 http://www.allegro.pl/item117360394_agv_rc5_pro.html
na przykład
Filujak widze na allegro nie ma juz rc5 ale zapytaj go bo a nóż.................

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » pn, 7 sie 2006, 08:25

Ja jezdze juz 2 lata w swoim i nie narzekam. Mimo kilkunastu gleb (nie zawsze na glowe ;p ) nic mi sie nie rozpielo peklo, a glowe mam cala. Planuje go zmienic wlasnie na AGVa albo cos innego (jakbym znalazl na ebay.de). Ogolnie opinie o nich sa negatywne, ale nie wiadomo ile osob z tych wydajacych opinie mialo je chociaz na glowie.

p.s. nie watpliwym minusem jest to ze nie mozna calego srodka wyjac.

pozdro

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » pn, 7 sie 2006, 11:35

także np. agv jest dużo bardziej komfortowy , niegdzie nie uciska jak MAX :wink:
jest: