Zalety 2t na torze ( vs. 4t)
-
Autor tematudanzel
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 222
- Rejestracja: czw, 20 lis 2008, 22:42
- Motocykl: minimum jeden
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Zalety 2t na torze ( vs. 4t)
W dobie wypierania 2t czterosuwem chcialbym sie dowiedziec czy istnieją wogole jakies zalety jazdy tym motocyklem, kiedy sprawdza sie lepiej?
ps. słyszałem ze dwusuwem sie lepiej dohamowuje i lepiej sklada w zakretach ale czy to prawda?? moze na jakiegos typu nawierzchni sie sprawdza? Sory jak temat powtarzam ale nic nie znalazłem pozdro
ps. słyszałem ze dwusuwem sie lepiej dohamowuje i lepiej sklada w zakretach ale czy to prawda?? moze na jakiegos typu nawierzchni sie sprawdza? Sory jak temat powtarzam ale nic nie znalazłem pozdro
LIDZBARK WARMIŃSKI -
STOLICA MOTOCROSS'u!
STOLICA MOTOCROSS'u!
-
- Mistrz prostej
- Posty: 100
- Rejestracja: czw, 30 sie 2007, 14:27
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Oborniki
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zalety 2t na torze ( vs. 4t)
Różnica miedzy 2t a 4t była wiele razy poruszana Ogolnie 2t jest zrywniejsze, lzejsze, latwiej jest w krotkich zakretach, na skokach trzeba miec duze wyczucie, bo 2t lubia czasem przerywac, a 4t nie ma tego problemu. Jezeli ktos chce kupic pierwsza crossowke to radze 2t, aby nauczyc sie jezdzic technicznie. Poszperaj troche po forum znajdziesz tam napewno duzo
Pozdro
Pozdro
"Wykorzystaj szansę, którą dał Ci pech"
-
Autor tematudanzel
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 222
- Rejestracja: czw, 20 lis 2008, 22:42
- Motocykl: minimum jeden
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Zalety 2t na torze ( vs. 4t)
Moze wypowie sie ktos naprawde obyty i wymieni (jesli sa wogole zalety)
LIDZBARK WARMIŃSKI -
STOLICA MOTOCROSS'u!
STOLICA MOTOCROSS'u!
Re: Zalety 2t na torze ( vs. 4t)
4t jest cięższe ale za to dużo lepiej się zbiera,2t za to jest lekkie więc łatwo się kładzie w zakrętach. W 4t jest hamowanie silnikiem a w 2t tego niema i wszystko trzeba zatrzymać hamulcami.
przykładowo jeden z takich tematów:
viewtopic.php?f=6&t=2561&hilit=dwusuw
przykładowo jeden z takich tematów:
viewtopic.php?f=6&t=2561&hilit=dwusuw
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 317
- Rejestracja: czw, 7 lut 2008, 11:16
- Motocykl: kxf 250 08', YZ 125 sprzedam
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Zalety 2t na torze ( vs. 4t)
Na początek najlepiej zacząć na 2t, ponieważ nad tym motovyklem lepiej sie panuje, i jeżdząc 2t wyrabia się agresje. 4t szybciej a 2t prościej i więcej fun , takie moje zdanie....
-
Autor tematudanzel
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 222
- Rejestracja: czw, 20 lis 2008, 22:42
- Motocykl: minimum jeden
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Zalety 2t na torze ( vs. 4t)
Moje pytanie odnosi sie do specyfiki toru, tylko i wyłącznie, na jakim 2t mozna szybciej pojechac niz 4t, w jakich warunkach?? ogolniki typu 2t lepiej zaczac mx i ze 4t hamuje silnikiem byly tysiace razy pisane, pozdro
LIDZBARK WARMIŃSKI -
STOLICA MOTOCROSS'u!
STOLICA MOTOCROSS'u!
-
- VIP
- Posty: 1001
- Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zalety 2t na torze ( vs. 4t)
Chyba na każdej nawierzchni się szybciej odpycha 4T ale mi np. dużo łatwiej się jechało 125 2T szczególnie na błocie bo był poręczniejszy. Jak robiłem ten sam łuk na 250 4T to nie mogłem go pokonać z taką łatwością i szybkością jak 125 2T. W czterosuwie jednak trzeba mieć duże wyczucie szczególnie na śliskim torze (błoto).
Tak to chyba nie ma więcej zalet jeśli chodzi o różne specyfiki toru.
Przykładowo - tor twardy - 250 4T moment obrotowy, płynne dodanie gazu i odjeżdżasz po małym łuku - bo po bandzie to możesz setą wlecieć tak samo szybko albo nawet szybciej.
Piach to samo - setka może ci zamulić i musisz się spowrotem napędzać a 4T nawet gdy się błąd zrobi to możesz nim dużo szybciej odrobić stratę szybkości.
Takim czteropakiem łatwiej idzie wybierać tor jazdy przy czym dwusuwem trzeba już co nie co umieć bo tam trzeba być bardziej dokładnym.
Tak to chyba nie ma więcej zalet jeśli chodzi o różne specyfiki toru.
Przykładowo - tor twardy - 250 4T moment obrotowy, płynne dodanie gazu i odjeżdżasz po małym łuku - bo po bandzie to możesz setą wlecieć tak samo szybko albo nawet szybciej.
Piach to samo - setka może ci zamulić i musisz się spowrotem napędzać a 4T nawet gdy się błąd zrobi to możesz nim dużo szybciej odrobić stratę szybkości.
Takim czteropakiem łatwiej idzie wybierać tor jazdy przy czym dwusuwem trzeba już co nie co umieć bo tam trzeba być bardziej dokładnym.
-
Autor tematudanzel
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 222
- Rejestracja: czw, 20 lis 2008, 22:42
- Motocykl: minimum jeden
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Zalety 2t na torze ( vs. 4t)
dzieki oto mi chodzilo, wiedzialem ze niewiele jest przewagi 2t, jesli wogole mozna cos znalesc jeszcze raz dzieki za zrozumienie
LIDZBARK WARMIŃSKI -
STOLICA MOTOCROSS'u!
STOLICA MOTOCROSS'u!
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 207
- Rejestracja: pt, 3 paź 2008, 08:54
- Motocykl: SX 250, CBR 600
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zamość
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Zalety 2t na torze ( vs. 4t)
Jest Mega latwosc prowadzenia. Mozecie sie klocic ale mi taka 125 2t jezdzi sie jak rowerem. To samo w powietrzu robisz sobie co chcesz z tym motorem. Nie wiem czy to nie zadecyduje u mnie powrotu do 2t.
KTM SX 250 2008r