DO WSZYSTKICH NOWYCH UZYTKOWNIKOW!
Nazywajcie tematy poprawnie wg. schematu http://forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=20&t=9755


Od dzisiaj możecie dziękować za każdy post. Dostępna jest łapka w górę w każdym napisanym poście.

CR, KX, WR 500 - co tym sądzicie?

Awatar użytkownika
Maly-PMI
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 67
Rejestracja: pt, 14 kwie 2006, 20:37
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Międzychód
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Maly-PMI » czw, 28 gru 2006, 11:46

Nie wierze w te opowiesci "to potwor!" "szatan!" " tym sie jezdzic nie da !"

Ludzie tak samo mowili o cwiarach 2T. I co sie okazalo ? Fakt, fura ma (......), ale moc jest spokojnie do opanowania, np. przez lepszy dol niz w secie.
Tylko takie glupie zabobony tych ktorzy jeszcze na tym nie jezdzili... :roll:
Zolta wscieklizna - RM 125 ]:->

Awatar użytkownika
Autor tematu
kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » czw, 28 gru 2006, 11:52

Jeździć na takich motocyklach oczywiście że sie da... tylko z jakim czasem na torze :lol:
Pmiętam jak miałem jeszcze yz 426 i koleś który dobrze jezdził na 80cc mnie spokojnie ojeżdżał na skokach , zakrętach itp. A teraz na setce jeździ mi sie świetnie , z łatwością ojeżdżam kolesi na 250 w zakrętach i innych technicznych odcinkach, a ogólnie jazda sprawia mi przyjemność :P nie jak na 426, gdzie z zakrętu maneta do końca na dwójce i guma, trujka guma i jak tym jeździć jak trzeba sie kurczowo trzymać baku żeby nie zlecieć :lol: (tyle dobrze że nauczyłem sie mocno ściskać bak :lol: :lol: )
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Awatar użytkownika
MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » czw, 28 gru 2006, 11:58

Owszem, jeździć się da ale w jakim stylu.

Do tych motorów nadają się nieliczni prawdzwi twardziele, pseudo twardziele i pokorni co nie siadają na to. No chyba, że ktoś pyrka i sprawia mu to przyjemność. Mnie osobiście NIE, wole 3x słabszą fure i na takiej sobie latać, bo czuje się bardziej bezpieczny, a mocy nigdy nie za wiele - technika się liczy, jak ja masz to zapierdalasz nawet na 85 (spójrzcie na champów w USA lub w Europie na 85 jak idą)
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
Obrazek

Awatar użytkownika
SEBOOL
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 951
Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
Motocykl: CRF only
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: SEBOOL » czw, 28 gru 2006, 12:37

A ja bym tą fure przyjoł tylko na kołach SM i bym przerobil na stunt takie tricki by na tym szły że głowa boli ;)
pozdr.
RS SERWIS

Awatar użytkownika
Padi CR125
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 85
Rejestracja: pn, 1 sty 2007, 19:41
Motocykl: Honda CR 125R 2k3;)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: >>>KMC <<<
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Padi CR125 » ndz, 7 sty 2007, 00:38

Widziałem w necie filmiki z hondą cr 500 gość podjeżdżał pod górę na tylnym kole i w ogóle jak sypie z pod tego tylnego koła błotem z trawą, to musi być coś niesamowitego widzieć takie maszyny w akcji

Jako ciekawostkę zamieściłem filmy

http://video.google.pl/videoplay?docid= ... nda+cr+500


a tu bez komentarza słuchajcie obroty silnika i paczcie co się dzieję

http://video.google.pl/videoplay?docid= ... onda+cr500

odpalenie raczej nie wymaga ogromnej siły tylko wyczucia, ale muszą być wibracje jak kick starter się kołacze ;-)

http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 79&q=cr500

Te motory zostały stworzone dla ludzi o mocnych charakterach może i twój kolega taki posiada nie znam go i nie mogę skrytykować, oczywiście wszystko jest dla ludzi i trening czyni mistrza ale trzeba od czegoś zacząć chociażby od wyczynowej cr125. Nawet jak się jeździ spokojnie to ten motocykl jest nieprzewidywalny. Twój kolega niech wsiądzie na cr 125 i na każdym biegu wykręci roll gaz do końca może to coś da mu do myślenie i nie palnie głupstwa z zakupem 500ccm
CR125R czy CRF250R

Awatar użytkownika
Autor tematu
kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » ndz, 7 sty 2007, 00:50

Kolega już kupił... ale DT 125 00r , jeszcze zablokowaną. Jak opowiadał jaką ma moc , jaki power , jak idzie na koło..... to myślałem że padne ze śmiechu :lol: :lol:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Awatar użytkownika
GRUUBBYY
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 289
Rejestracja: śr, 30 sie 2006, 18:07
Motocykl: KLX 450 R
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Świecie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: GRUUBBYY » pn, 8 sty 2007, 09:16

Ja osobiscie jeżdziłem na cr500 - podkreslam że jestem amatorem- dla mnie niesamowite wrazenie odkręcałem tylko na długim prostym odcinku nie szło zadusic tego silnika niedaj boże jakby tylne koło złapało dobra przyczepnoś poprostu plecy nie ważne na jakim biegu jedziesz. Na torze strasznie się umęczyłem moto robiło ze mną co chciało. Objechał mnie młody Wisniewski na 80 :oops: Ogolnie fajne moto na 5min jazdy na prostych ale i to sie wkoncu znudzi. Na tor meczarnia Mxrol ma racje moc nie jest najważniejsza tylko technika .Ale jak ktos woli jeżdzić na długich prostych to prosze bardzo na torze nie ma szans.
Ps MASAKRATOR na prezydenta!! wiadomo o kim mówie Dlaczego? Dlatego że Maciek również twierdzi że niekiedy ponosi go 450 i woli 250 to tyle odnosnie mocy. Brawo za skromność i szczerość.

Awatar użytkownika
Mikołaj YZ 250
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 1
Rejestracja: wt, 6 lut 2007, 15:25
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Mikołaj YZ 250 » śr, 7 lut 2007, 18:26

SIEMKA
Jak jezdziłeś simsonem to kup sobie młotszom 125 i spokojnie ci ta moc wystarczy a jak sie nauczysz techniki to będziesz mogł pomyśleć o większej mocy, ale napewno nie o 500 2t tym niejeżdzom nawet najlepsi poniewarz tego nieopanujesz Przemyśl!!!
YAMAHA RACING TEAM Kołodziejak
YAMAHA YZ 250 F (super)
YAMAHA YZ 450 F (potfur, dobrze że nie ja tym jeżdze)

Awatar użytkownika
sniezek_17
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 62
Rejestracja: czw, 13 kwie 2006, 08:39
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myślenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: sniezek_17 » śr, 7 lut 2007, 21:54

Jak to ktoś kiedys powiedział "EL POLAKO"... polacy to sa tacy ze oni kupia wlasnie cos takiego 500w 2 suwie kupia jakeis machiny nie wiadomo jaka moc i bede sie cieszyc ile to oni nie maja koni jak to nie jezdzi itd... ci polacy to oczywiscie bez obrazy ale sami wiecie ze sa tacy ludzie.. a sztuka nie ejst to zeby miec nie wiadomo jaka moc sztuka to miec sete i robic z nia co sie chce a nie miec 500 i latac kolo niej ale cieszyc sie ze niewiadomo iel to konie sie nie ma... takie jest moje zdanie :)

Awatar użytkownika
Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » śr, 7 lut 2007, 23:18

OJ Sniezek nie chce tutaj napisac kto z 50 sie przesiadl na 125 :wink: I co sie dzieje :roll: Ale nie boj boba podszkole Cie :wink:
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

Awatar użytkownika
minimetr5
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: pt, 29 cze 2007, 11:49
Motocykl: kawasaki KX
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Janowiec Wielkopolski
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: minimetr5 » śr, 4 lip 2007, 21:05

miałem kiedyś okazje przejechania sie hondą Cr 500 kumpel sobie sprawił bo stwerdził że to dobry motor na początek a że niemiec nie chciał za dużo to kupił. Na poczatku nie chciała palić na kopa no to we trzech sie pchało oj nie daj bóg jak maneta za daleko była odkręcona :shock: ale potem poznaliśmy tajniki odpalania tego sprzętu. Szczeże przyznam sie że doszedłem do biegu nr 3 i 2/3 odkręcenia manety może doszedł bym dalej ale to był las i jakoś nie pewnie sie czułem jak mną rzucałą z prawa do lewa :wink: na torze moc nie do wykorzystania no chyba żeby dociążyć przód żeby nie stawiała ale i tak wątpie :( motorek został przerobiony na super moto bo to chyba najlepsza alternatywa dla 500 http://www.studentix.pl/showalbum.php?i ... pid=316XMV][/url] fotka przed przerobieniem
nie którzy mówią że to dobrze inni że źle
a ja zakochałem sie w 2T :)

Awatar użytkownika
Haakon
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 1
Rejestracja: śr, 28 lut 2007, 09:08
Motocykl: KX 500; w oczek na Haybuse
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CR, KX, WR 500 - co tym sądzicie?

Post autor: Haakon » pt, 11 lip 2008, 07:47

Koledzy

Kupiłem sobie właśnie KX500 - okazja była :)
I tak czytam sobie różne opinie na temat tej sztuki po kilku dniach jeżdżenia i nie mogę wyjść ze zdziwienia. Albo moja sztuka ma coś z mocą (umarło kilka koni) albo nie jest tak źle jak piszecie. No pewnie że jak jedziesz po lesie i wychodząc z winkla odkrecisz to będziesz łapał boka (twoja ścieżka na prostej też wyglada jak byś jechał na poślizgu) ale to jest fun. Odpalenie na zimnym to cała procedura bez kurtki kasku i tak dalej - ale jak juz to przejdziesz to po tem odpala bez problemu. Może na koło idzie - ale nie mój - pewnie nie umiem :) No może jak bym sie postarał, czyli mocno odchylił albo co - tak to po prostu zrywa parkiet i heja :) Zgadzam się, że sprzęt sportowo może nie jest najlepszy ale czy wszyscy muszą zostać "amatorami". Jazda po torze wygląda tak, że tam gdzie wszscy odkręcają manetkę na maksa ty do połowy (żeby sie nie teleportować na koniec prostej) i śmiesznie to brzmi :)

Po tych paru dniach jeżdżenia jest na maksa zadowolony - każda prosta i zakręt może być funem, po prostu odkręcasz i sie bawisz uciekającym motocyklem - a przecież w jeździe motocyklem o to chodzi, a nie o wygląd i dla nas amatorów o czas na torze.

Pozdrawiam wszystkich

P.S. Tak poważnie - jak jest z trwałością tego sprzętu - jak sprawdzić czy te koniki naprawdę umarły czy jest ok? (naprawdę szczerze się zmartwiłem, że jakoś sobie z nim radze a nie czuje się uprawniony ze względu na mikre doświadczenie na crosie. Mam tylko spore doświadczenie z drogi a to przecież co innego.)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”