CR, KX, WR 500 - co tym sądzicie?

Autor tematu
kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

CR, KX, WR 500 - co tym sądzicie?

Post autor: kotmx » sob, 25 mar 2006, 19:01

co myslicie o tych motocyklach , ktos moze ma takiego i umie na nim jezdzic? :D
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Awatar użytkownika
EXC rider
VIP
VIP
Posty: 349
Rejestracja: czw, 19 maja 2005, 15:31
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: EXC rider » sob, 25 mar 2006, 19:31

Motocykle nie dla zwyklego smiertelnika 8) A tak na serio to motocykle o piekielnej mocy i chyba nikt w naszym kraju nie bedzie w stanie wykrecic takiego motocykla :wink:

#66
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 277
Rejestracja: ndz, 8 sty 2006, 10:43
Motocykl: Yamaha '08
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: #66 » sob, 25 mar 2006, 19:36

500 w 2-suwie to musi byc zabójstwo ! W życiu bym na cos takiego nie wsiadł. Kiedys na allegro był kx 500 tak fajnie porobiony, był nawet po jakims tuningu silnika i pisało ze przy tych przełozeniach ktore miał załozone ma ok 75 km !!!

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » sob, 25 mar 2006, 19:49

Niech moc będzie z Tobą...

Nigdy bym nie wsiadł na taki motor, bo bym się bał. Tobie też nie polecam jak nie masz doświadczeń, bo się domyślam, że jesteś amatorem. Kup lepiej jakąś dobrą "setkę" w niej napewno nie zabraknie Ci mocy.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » sob, 25 mar 2006, 20:01

Idzie na koło z każdych obrotów i z każdego biegu. Kiedyś były nawet zawody w tej klasie ale już nie ma. Czyli da sie to opanować ale sprzęt dla PRO KOZAKÓW.
but only the devil responded cause god wasn't there...

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » sob, 25 mar 2006, 20:10

Motory starych dziejów. Wycofano je z prdukcji bo musiałby być jakieś powody, a nim była za duża moc nie do opanowania. Teraz już nikt nie jeździ na takich motorach. Śmieję sie z ludzi co kupują np. 450 4T a wcześniej jeździli na Pony lub kupują 500 2T, bo im za mało mocy w Pony. Kup sobie setkę i się naucz jeździć, naucz techniki. Mocy Ci nie zabraknie, a taka pojemność będzie procentować w umiejętnościach. Mówię o normalnej "setce" a nie o np. Yamasze DT. Taka normalna seta jak np. SX świerzak napewno na początku przez rok będzie Cię nosić.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Autor tematu
kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » ndz, 26 mar 2006, 08:33

kolega ma simsona i wske :lol: :lol:
mówi ze taki motor zeby sie wyzyc
tlumacze mu ciagle ze jest zamocny ale on jak zwykle "i tak kupie"
nieodczuwa róznicy miedzy mocnym motocyklem a urywaniem "...y"
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » ndz, 26 mar 2006, 10:16

Odważny koleś, weź mu tak powiedz przy okazji. A tak wogóle to nie wiem jak on będzie na tym jeździć i czy wogóle wrzuci chociaż 3 bieg. Jazda na tej maszynie to samobójstwo, nawet pro raiderzy mieli by problemy z takim motorem, a co dopiero jakiś koleszka który wcześniej na simsonie jeździł. Niech lepiej dalej jeździ na tej pierdziawie.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Jaacc89
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 44
Rejestracja: ndz, 11 gru 2005, 15:04
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Koszalin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Jaacc89 » ndz, 26 mar 2006, 11:00

Jest jeszcze jeden problem z tymi sprzętami, ciężko je odpalić.

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » ndz, 26 mar 2006, 11:06

I pewnie tłoki to co 5h się wymienia :lol: ,takich motorów już nie produkują bo były za wysokie koszty oksplatacji i były za mocne(choć jeszcze ATK i moze jakaś jeszcze firma robi takowe) ,więc wprowadzono 450 4T które są trochę słabsze ale duzo tańsze w eksplatacji :roll:, http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=91941882 tu znalazłem KX500,ale jakiś trochę badziewne zawieszenie szczególnie przód :?

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » ndz, 26 mar 2006, 12:20

Z tm że sie wymieniało tłoki co 5 mth to guzik prawda. Przecież takiej 500 nie kręci sie tak wysoko jak 125, nie jest wyżyłowana. Zobacz że im mniejsza pojemność tym częściej zmieniasz tłoki (np 80). Ponadto nikt nie stworzył 450 4T żeby zastąpiła 500 2T ponieważ 450 4T mają moc taką jak 250 2T i z nimi startują w zawodach.
but only the devil responded cause god wasn't there...

BartekJ
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 337
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BartekJ » ndz, 26 mar 2006, 12:29

Układ korbowo-tłokowy w tego typu sprzętach jest duuużo trwalszy jak w 125 np. Silnik kręcił dużo mniejsze obroty, i to sprzyjało jego trwałości. Fakt, że tłok do 500 kosztuje sporo, bo w okolicach 700-800 zł.
Ale jeden wytrzyma kilka zmian tłoka w 125. Natomast spotkałem się z opinią, że ze względu na potężną moc i moment generowany przez silnik 500 2t, uszkodzeniom ulegały kartery, tzn. wygniatały się gniazda łożysk w skrzyni biegów.
A co do zakupu i jazdy na tym to można tylko odradzić - chyba że do supermoto. Są to sprzęty starszej generacji, ze słabszymi zawieszeniami, i do tego za dużo mocy - mieszanka samobójcza niemalże.
Twój kolega jest "odważny" inaczej, nie wie, co chce, bo nie jechał chyba nigdy na przyzwoitym motocyklu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”