mam pytanie do posiadaczy nowych 4T....

Autor tematu
HIROKEZ
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 25
Rejestracja: pt, 6 kwie 2007, 13:22
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

mam pytanie do posiadaczy nowych 4T....

Post autor: HIROKEZ » sob, 28 lip 2007, 14:07

czy nie macie wrazenia ze 4T sa tak jakby zdeka mulne? prosze nie odbierac tego jako zniewagi czy cos tylko tak pytam bo ile razy jezdzilem na jakims nowym 4 paku np yzf 250 albo crf 250 to zawsze brakowalo mi tej "gory" co w 2T.... wiadomo ze ciezko porownywac bo kazdy sprzet ma swoje + i - .... za 4T przemawia ten zajebisty bassowy odglos zajebisty doł... to ze sobie mozesz zmieniac biegi na wyzzsze gdy jedziesz pod gorke... za to 2T... duzo by tu pisac jak dla mnie to cala zabawa zaczyna sie w gornym zakresie obrotow.... i to jest w tym sporcie piekne:) jednak zanim maszyna sie wkreci to trzeba podkreslic ze nie raz mozna sobie zrobic za ten czas jakies kanapki...:/ w szczegolnosci jezeli jezdzimy w naprawde ciezkim terenie... i sa to 2T starszego typu jakie jest wasze zdanie na ten temat? zaluzmy ze jezelibyscie nie mieli w tej chwili zadnego moto to co byscie chcieli teraz kupic i dlaczego? pozdrawiam
* Zbyt Szybcy By Żyć Zbyt Młodzi By Umrzeć *

http://www.bikepics.com/members/hirokez/

jest: CR 125 95r :D (RAKIETA)
-----------------------------------------
było: KMX 125 96r :P (AMATORKA)

Moja przegrana.... twoim snem :D

motochłopiec
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 973
Rejestracja: ndz, 2 lip 2006, 23:50
Motocykl: crossowy
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ni stąd ni z owąd
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: motochłopiec » sob, 28 lip 2007, 14:16

silnik 4t ma zupelnie inna charakterystyke niż 2t 4t nie są zmulone poprostu ciągną w pełnym zakresie obrotów

Autor tematu
HIROKEZ
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 25
Rejestracja: pt, 6 kwie 2007, 13:22
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: HIROKEZ » sob, 28 lip 2007, 14:21

no tak tylko ze podoba ci sie taka charakterystyka? czy wolisz jednak tego w 2T
* Zbyt Szybcy By Żyć Zbyt Młodzi By Umrzeć *

http://www.bikepics.com/members/hirokez/

jest: CR 125 95r :D (RAKIETA)
-----------------------------------------
było: KMX 125 96r :P (AMATORKA)

Moja przegrana.... twoim snem :D

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » sob, 28 lip 2007, 15:51

Ja wole 2t bo stać mnie na ekploatacje.... chociaż to prawie podobne jest.
4t fajnie sie jeździ ale hmm przyzwyczaiłem sie do dwusówa i tak już zostanie :)
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: ecik » sob, 28 lip 2007, 16:35

wiesz co jakbys sie przejechal na mojego brata YZ 250F z 2005 roku która ma teraz cały tuningowy układ wydechowy DOMA to bys zmenil zdanie ze sa mulne ale naprawde na seryjnym wydechu jest straszna lipa (zero góry). Ten tuningowy uklad dodaje 1 KM i zmienia charakterystyke na taka ze lepiej ta yamaha jedzie na wysokich obrotach (normalnie porownanie cos ala dzien a noc). :)

Grzechu
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 38
Rejestracja: ndz, 31 gru 2006, 14:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Grzechu » sob, 28 lip 2007, 19:28

HIROKEZ co się zamula?
YZ450F nigdy sie nie zamula. Odkręcasz i jedziesz. Im wyższe obroty tym szybciej zapierniczasz. Weź sobie pojedź raz takim motorem to zmienisz zdanie i jestem ciekaw czy podczas takiej jazdy będziesz w stanie dojść do wysokich obrotów :-)
ST-7
SW-5
SW-12
Feniks
Springo 140
YZ450F

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » sob, 28 lip 2007, 19:54

Grzechu , on mówił o 250 4t :wink: a w 450 to przepustnica lekko czy na maxa otwarta to i tak to samo :D :lol:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » sob, 28 lip 2007, 20:30

250 4T ogólnie zamulają :D Wole setki, ale wsiądź na coś większego !! To jest wypas, a nie takie zabaweczki.

Pozdro

Grzechu
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 38
Rejestracja: ndz, 31 gru 2006, 14:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Grzechu » sob, 28 lip 2007, 20:32

A na YZ250F to widziałem kilku letnie dziecko na torze w Łęknicy :-)
ST-7
SW-5
SW-12
Feniks
Springo 140
YZ450F

Fajka
VIP
VIP
Posty: 259
Rejestracja: ndz, 1 kwie 2007, 14:11
Motocykl: HUSQVARNA TE 250 '08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Suchorze / Koszalin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Fajka » sob, 28 lip 2007, 21:05

Jako mój pierwszy motor kupilem Husqe TE 510 więc nie mam porównania ale z chęcią bym się przejechal na jakieś "zabawce" jak to mówicie 250 4T aby zobaczyć czy sie pomyliłem w kupnie.

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » sob, 28 lip 2007, 22:15

Jak byłem na ostatniej rundzie SX to villopoto dał mi sie karnąć swoim kxfem - tak mulił że nie wiedziałem czy stoje czy jade, słowo daje.


A tak na poważnie to to są jakieś pierdoły że 4T nie idą na wysokich obrotach. Ma moc od dołu i pierdolnięcie na wysokich nie gorsze niż 2T stąd ich przewaga.

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » ndz, 29 lip 2007, 00:32

250 4t to napewno nie jest mół,na wysokich obrotach może przegrywa z 125 2t,ale na niskich to 2t moze się schować.Dół ma znaczenie na błotnistych/piaszczystych odcinkach gdzie potrzebna jest elastyczność!Ale i tak 125 2t rlz:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”