Strona 2 z 5

: pn, 17 kwie 2006, 20:05
autor: Ciechu
Teraz silnik rozebrany, czeka na montaż motoplatu więc nie prędko. Kasa potrzebna na toczenie wału. Mam nadzieję ze za jakieś 2 tygodnie już będę montował silnik. Wtedy coś trzeba będzie nakręcić. Ale rewelacji to się nie spodziewaj bo ze mnie rider żadny. Chyba że sam będę filmował a na motor wsadzę kogoś bardziej obeznanego z rzemiosłem.
Ja mogę zaprezentować tylko ładny hardkorowy dźwięk silnika :)

Jutro chcę odwiedzić kilka warsztatów regenerujących wały, może ktoś się podejmie wykonać przeróbkę taniej niż wcześniej usłyszałem w innym miejscu. Jeśli ktoś może mi polecić taki warsztat w Warszawie to jest to dobry moment :)[/url]

: wt, 18 kwie 2006, 18:42
autor: marzier
wITAM WSZYSTKICH , !!! Jestem nowym na forum ale latałem troszeczkę na cz 514 moto jest super, awartjnośc jest nie wielka pod warunkiem że zamontujemy motoplat :D Fakt faktem zawias jest jaki jest ale to inna epoka i nie ma co siędziwić! jedno jest pewne remont silnika to lajtowy koszt w porównaniu do japończyka czy wr, tłok 250 zł, tarcze sprzęgłowe 25zł szt, skrzynia nie do zarombania pod warunkiem że jest dobrze złożona , przekładki łozyska pływające itp! Wadą są urywające się tłoki ale to od czasu do czasu jak pojawi się tłok na korbowodzie!
Mam takiego kumpla co na 513 przelatał cały sezon i nie dołożył grosza, uważam że to jest ważne dla młodych ludzi gdzie budrzet mimo woli jest ograniczony! Robiłem tylny zawias i powiem szczeże że nie jest to wielki wydatek (dorabiałem nowe prowadnice z tultjek do rozrusznika rozm 12mm 0 koszt tokża 75 zł , ale po raz drugi zrobiłbym jeszcze taniej :lol: !)
Na początek moto naj oki , teraz kupiłem kx 500 i szczeże mówiąc zastanawiam się czy nie zostać przy cezie bo koszty jeszcze raz koszty się bardzo liczą!!!
A na cezie idzie polatac i zakręty pozbierać fajnie :wink:
pozdrawiam wszystkich

: wt, 18 kwie 2006, 18:48
autor: kotmx
kx 500

o cie kurna..... [-o<
jaki rocznik kawy?

: śr, 19 kwie 2006, 22:52
autor: To.mek
Nieźle dajesz, takie wielkie sprzęty ujeżdżać 8) A wracając do CZ to według mnie sprzęty wyprzedzające swoją epokę. Gdyby nie zaprzestali produkcji, chyba większość z nas byłaby w posiadaniu cezy. A to że się psują, itd., to jest spowodowane tym, że te motorki produkowano daaawno temu, a technika bardzo poszła do przodu, tak mi zawsze dziadek powtarza :D Jakby wyprodukować ją z użyciem najnowocześniejszych technologii, nie odbiegałaby od YZtek, SXów itp.
Ale niestety to tylko gdybanie i prawie nic niewarte gadki, typu "co by było gdy...". Niestety.
Pozdro dla wszystkich CZ!!

: czw, 15 cze 2006, 17:41
autor: kaskaderliuk
co do cezetek to tak- 380 jest za ciezka do terenu(ponad 130 kg!!!!!!!)
250 ma syfiaty silnik ciezko sie zbiera i caly czs sie psuje

a 125 jezeli jest od podstaw wyremontowana to mozna jezdzic pare dobrych tygodni bez najmniejszych usterek ale tam wogule nie ma zawieszenia(czeski a showa:) bardziej nadaje sie na droge niz na tern po mimo bajeru z pompowaniem powietrza do wszystkich amortyzatorow...

: czw, 15 cze 2006, 17:49
autor: kotmx
ale zauważ ze kiedyś na takich Cezetach normalnie sie ścigali na torze tak jak teraz my :)

: czw, 15 cze 2006, 19:16
autor: gajowy
Coś mi tu nie pasuje waga starych Czesi 380 130 kg...Z tego co ja pamiętam, to były one duuuużo lżejsze, ale pamięć może mnie zawodzić.

: czw, 15 cze 2006, 22:34
autor: Ciechu
380 waży trochę ponad 110kg. Może 113 może 115, nie pamiętam.
SIlniki 250 i 380 nie różnią się prawie wcale. Trochę inny aparat zapłonowy (oba na przerywaczu) no i różnica w wale wynikąjąca z innych pojemności. Reszta to to samo.
Ostatnio w końcu wyjechałem na tor moją 380 i powiem szczerze że bawiłem się rewelacyjnie.
Jeśli się wyczynu nie uprawia to z tym zawieszeniem da się przeżyć.
Jeśli chodzi o moc to można tu mówić wyłącznie o zaletach :D
Hamulec przydałby się skuteczniejszy. No i możliwość wysprzęglenia bywa przydatna. Ja takiej nie posiadam. :)

: pt, 16 cze 2006, 17:14
autor: kaskaderliuk
MOJA WINA MOJA WINA....NIE SPRAWDZILEM W KATALOGU TYLKO POSLUCHALEM KUMPLA KTORY MA TAKA CZ....380-NIE WAZA 130KG!!!W CZESKICH KATALOGACH Z ROZNYCH LAT JEST NAPISANE OD 112-115KG.... :oops:

: pt, 16 cze 2006, 17:16
autor: kaskaderliuk
http://mcb.zde.cz/ TO JEST STRONA Z LITERATURA Z KILKU LAT CZ,JAWY ITP.

: wt, 17 paź 2006, 10:21
autor: Pastrna2
Wszyscy mówią że na CZ nie da się latać. Ja uprawiam FMX na CZ 250, skacze 20 metrów w dal i 7 w góre i jakoś żyje,jednak bardzo bolą ręce od takiego czegoś 30 skoków i łapią już skurcze.Bardzo przeszkadza ergonomia motocykla Krótkie siedzenie bak kirownica zawieszenia wszystko jest nie tak ale czego nie robi się dla fmx jeśli się nie ma kasy na motor a nie mam bo mam 16 lat i nie zarobiam kasy.Robię już triki w powietrzu a skacze od tego roku(konkretnie od sierpnia) a motor kupilem w marcu.
Macie link jak nie wierzycie : http://www.youtube.com/watch?v=0nKJmRniGTc

: wt, 17 paź 2006, 19:00
autor: BartekJ
Skoro kiedyś się dało latać to i teraz można, ale przyjemniej jest to robić na dobrym zawieszeniu. Miałem CZ380 i wiem, jakie to ma zawieszenie.
Jeśli rzeczywiście ty to TY, to widać chłopie, że masz jaja i pasję . Twój filmik był już tu komentowany. Ale, na Boga, kup buty i ochraniacze, bo sobie krzywdę zrobisz. I nie myślę o siniakach.
I masz błąd w nazwie użytkownika, chyba że to nie miałobyć "Pastrana" - to tak na marginesie.
Pozdrawiam i oby dużo miękkich lądowań.