Moto z angli

Awatar użytkownika
Autor tematu
Sujka
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 29
Rejestracja: pn, 31 paź 2005, 21:58
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Brody-Lubuskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Moto z angli

Post autor: Sujka » wt, 1 maja 2007, 09:14

Siema mam pytanko co uwazacie na temat motorow z angli?? Moze ktos juz sprowadzal z tamtad i ma pare rad. Z gory dzieki pozdro.

Awatar użytkownika
zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » wt, 1 maja 2007, 10:38

Nie opłaca się bo musisz przełożyć kierownicę na drugą stronę, a to dużo kosztuje. :wink:

Pozdro


To był joke :wink:

Awatar użytkownika
yogi
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 361
Rejestracja: czw, 13 kwie 2006, 20:41
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tuchola
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: yogi » wt, 1 maja 2007, 19:33

(buhaha)

a kopniak i chamulec, nie wspominając o dźwigni biegów, też są na odwrót?? :wink:

Awatar użytkownika
motochłopiec
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 973
Rejestracja: ndz, 2 lip 2006, 23:50
Motocykl: crossowy
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ni stąd ni z owąd
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: motochłopiec » wt, 1 maja 2007, 19:55

chopaki zarty zartami ale kolega pytal sie powaznie :wink: Z tego co wiem nie bardzo sie oplaca sprowadzanie z angii motorow 8) Zapomnieliscie jeszcze o zmianie wycieraczek na inna strone :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
mxxUK
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 49
Rejestracja: wt, 27 lut 2007, 21:09
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: kaczogród
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: mxxUK » wt, 1 maja 2007, 20:26

zartownisie :D
ja mieszkam w uk i to juz spooro czasu i chyba wy nie macie pojecia o kupnie moto z uk,wy chyba tylko z allegro moto z malowanymi pedzlami ramami i blotnikami polisport :wink:

Mozna znalesc top moto jakie sie chce i to za nie duze pieniadze,tylko trzeba byc zdecydowanym o jaki model i wiedziec gdzie go szukac ..

Pozdro for all
KEEP GAS!!

#11
YAMAHA YZ 125 TUNED BY RR

Awatar użytkownika
motochłopiec
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 973
Rejestracja: ndz, 2 lip 2006, 23:50
Motocykl: crossowy
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ni stąd ni z owąd
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: motochłopiec » wt, 1 maja 2007, 22:06

a moze bys podal jakies przykladowe ceny modeli ? :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Grooh
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 61
Rejestracja: wt, 10 kwie 2007, 15:10
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Grooh » wt, 1 maja 2007, 22:11

Kierownice i tak trzeba przełozyć :oops:
Obrazek
KTM EXC 525 Supermoto '02

Awatar użytkownika
Matti18
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 50
Rejestracja: pt, 19 sty 2007, 23:27
Motocykl: KX250F K9
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Okolice Zakopanego
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Matti18 » wt, 1 maja 2007, 22:24

No właśnie jakieś modele no i ceny bo tak bez żadnych informacji to trudno coś powiedzieć
Obrazek

Awatar użytkownika
mxxUK
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 49
Rejestracja: wt, 27 lut 2007, 21:09
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: kaczogród
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: mxxUK » wt, 1 maja 2007, 22:54

wiec zalezy jaki model np kogo interesuje,jesli chodzi o uzywane moto to napewno mozna wynalesc tansze niz w PL.

Do przykladu KTM 125 RATTRAY EDITION rok produkcj 2006 od amtora w super stanie mozna wyrwac za 2000 funtow co na dzien dzisiejszy daje 11,114 tys zł,mysle ze to dobra cena

Drugi przyklad YAMAHA YZ-250F rok produkcji 2005 za cene 2600 funtow

A transport moto np kolega do poznania wiezie za 500zł,wiec szukajcie maniacy MX motocykli w uk i niech wam sluza :P :D

Mysle ze jak ktos chcialby sobie znalesc moto to mozna wychaczyc cos fajnego i nie skatowanego wcale,bo duzo tutaj jest Mx i co raz czesciej slychac tez tutaj o polakach..

Pozdrawiam maniakow MX z Polski :) :P
KEEP GAS!!

#11
YAMAHA YZ 125 TUNED BY RR

Awatar użytkownika
To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » wt, 1 maja 2007, 22:57

yogi pisze: a kopniak i chamulec, nie wspominając o dźwigni biegów, też są na odwrót?? :wink:
Np. w Royal Enfildach jest na odwrót 8)

Awatar użytkownika
IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » wt, 1 maja 2007, 23:00

mxxUK pisze:Do przykladu KTM 125 RATTRAY EDITION rok produkcj 2006 od amtora w super stanie mozna wyrwac za 2000 funtow co na dzien dzisiejszy daje 11,114 tys zł,mysle ze to dobra cena
jeśli juz to rocznik 2005...A wg mnie lepiej sobie przywieźć z czech kolega kupił moto tanio i zadbany(nawet bardzo)
Obrazek

Awatar użytkownika
Matti18
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 50
Rejestracja: pt, 19 sty 2007, 23:27
Motocykl: KX250F K9
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Okolice Zakopanego
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Matti18 » wt, 1 maja 2007, 23:08

Ja tam sprowadzam moto z USA i za moto mnie wyniesie gdzieś 6500 $ to jakeś 18200 licząc że dolar bedzie po 2,80zł moim zdaniem bardzo ciekawa cena za nowe moto.(Honda CRF250R 2007) Tylko jeszcze nie wiem co z transportem ile trzeba bedzie dać $$$
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”