Motocykl freeride? Why not? Scorpa T-ride.

Autor tematu
gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Motocykl freeride? Why not? Scorpa T-ride.

Post autor: gajowy » ndz, 11 mar 2007, 13:38

Oglądam najnowsze dziecko firmy Scorpa T-ride, i jestem pod wrażeniem-sie mi to podoba!
Myślę że pomysł jest rewelacyjny-połączenie świetnego silnika (domyślam się że z Yamahy WR250, Yamaha jest wlaścicielem Scorpy), z trialowym podwoziem i z domieszka charakteru enduro. Waga calości 95 kg!!! Jazda musi byc rewelacyjną przyjemnością, co zreszta widać na filmie.
Beta też próbuje iśc w tym kierunku ze swoimi motocyklami "motoalpinismo", ale pod względem silnika Scorpa bije na głowę Betę, podwoziowo Scorpa też robi duży krok naprzód.
Wydaje mi się że to swietny kompromis enduro i trialu, dedykowany dla fanów dobrej zabawy na technicznych trasach, z klimatem trialu-pokonywanie niemożliwych przeszkód, ale i z mozliwością ostrej jazdy enduro. No i swietny pomysł dla chcących po prostu dobrze się bawić-freride:)
Cena-średnio, tanio nie jest. We Francji ok. 7800 euro, u dealera.
Nie ukrywam że motocykl mi się szalenie podoba, i czuję że to jest przyszlościowy kierunek rozwoju motocykli. To jest to co mi w duszy gra.
Pzdr.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.

Chudy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 302
Rejestracja: wt, 25 kwie 2006, 17:52
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk / Kłecko | MWS
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Chudy » ndz, 11 mar 2007, 15:00

Motocross, Enduro and Supermoto... and nothing else...


Kafka
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 218
Rejestracja: śr, 19 paź 2005, 21:24
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kafka » ndz, 11 mar 2007, 15:56

Chciałbym zobaczyć jak ta maszyna daje sobie rade w rajdzie Erzberg :!: Do trialu to sie raczej nie nadaja, do typowego enduro też nie ale sądze że w ekstremalnych warunkach gdzie trial i enduro łączą sie w jedno zdała by egzamin. 95kg to dużo jak na motocykl trailowy a mało jak na motocykl enduro. Czy taki półśrodek sie sprawdzi? Żeby sobie radzić na skałkach ze 100kg maszyną tak jak ten kolo na filmie trzeba mieć ogromne umiejętności.

Autor tematu
gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: gajowy » pn, 12 mar 2007, 08:10

No właśnie, tez się zastanawiam jakby sobie Scorpa radziła w Erzbergu-gdyby wyłaczyć z niego odcinki szybkosciowe, na technicznych momentach to byloby to ciekawe.
Żeby sobie radzić na skałkach ze 100kg maszyną tak jak ten kolo na filmie trzeba mieć ogromne umiejętności.
I o to chodzi, zeby się uczyć i rozwijać takie dziwne umiejętności.
Na innych stronach widzę że ten motocykl jest wyposazony w UpSiDown, i jego waga to 87 kg-jak np. tu. W sumie to prototyp przedsprzedażny, zobaczymy jak będzie w normalnym seryjnym motocyklu. Myślę że jak ma to trafić do endurowców, to UpSiDown zostanie-te cieniutkie lagi nie będa silnie marketingowo działać.
A tu mozna poczytać ciekawe opinie i komentarze na temat tej Scorpy.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » pn, 12 mar 2007, 10:25

No dabawy jest super!!A pewnie więszośći z nas o zabawe chodzi się więc wypas!Ale cena WG mnie bardzo zawyżona ale moze dlatego zę to jest nowość.A na Erzberg by się nadawało gdby wsadzili silnik od wr450 i jakieś amorki o więszym soku i by wymianatł:D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”