Mega porady prosze 125 2T/250 2T / 250 4T wszytsko w poscie

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » śr, 21 lut 2007, 21:35

maniak509 pisze:DZieki za odpowiedzi;];] wiec bede szukał 125 YZ od 2004/5 do 2006;p a jesli chodzi o opanowanie to wszytsko jest możliwe;];] nigdy niemialem stycznosci z motorami dostalem motor 125 ktory ma niezlego kopa;] i jakos cos opnaowalem;];] wiec na upartego;] (a taki jestem) moze by sie udalo z 250 2T;] hehe POzdro Ps. Zbieram kontakty gg;] zeby pogadac o motorach co i jak;] wiec możecie podawac swoje GG;];] POzdro
nie wiem co masz namyśli "jakos opanowałem" czy to zę ruszyłeś i jechałęś na prostej czy to ze zapieprzałęś ładnie na torze lub w lesie...
Isbi jeździłem troche na 125 np.sx i yzf250 i wiem troche o porównaniu tej klasy...I seta nagle dostaje mocy na wysokich (jabky jakieś nitro ktos włączył/nie wiem po co o tym pisze bo i tak o tym wszyscy wiedza ale ok:)) i nie wiem czy to mozana nazwać agresywniejszym stylem...ale moze to moje odczucia..
p.s-nie czepiaj sie mtx-a:P:P:P

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » śr, 21 lut 2007, 22:29

Isbi powiedziałeś wszystko co ja chciałem powiedzieć 8) Oczywiście że 2T jest agresywniejsze. A Ty kolego już nie przesadzaj z tymi umiejętnościami, po 4 miesiącach nie możesz mówić że opanowałeś 125. Na Twoim miejscu większą pojemność bym sobie z głowy wybił, no ale to nie mój wybór.

Pomyk
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 631
Rejestracja: pn, 4 lip 2005, 20:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rzeszów/Birmingham(UK)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pomyk » czw, 22 lut 2007, 15:48

To.mek pisze: A Ty kolego już nie przesadzaj z tymi umiejętnościami, po 4 miesiącach nie możesz mówić że opanowałeś 125. Na Twoim miejscu większą pojemność bym sobie z głowy wybił, no ale to nie mój wybór.
To samo mówię żeby pokazał jakiś filmik,czy nawet foty jak opanował tą setę ... .PZdr

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » czw, 22 lut 2007, 16:20

Koledzy wyżej mają racje. Nie wiem po co sie ładować w 250 jak 125 do FMX starczy. I żeby nie było że ściemniam - http://www.bikepics.com/pictures/455595/ - YZ 125 2000r w akcji.
A co do tego że FMX tylko na 2T to też nie do końca. Utarła sie taka opinia ale Blake "Bilko" Williams na 450 4T robi backflipa cliffhangera i nawet nie zamierza sie przesiąśc na 2T. Także jak sie chce to można wszystko i na wszystkim.

Autor tematu
maniak509
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 28
Rejestracja: pt, 8 gru 2006, 00:08
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: maniak509 » czw, 22 lut 2007, 17:44

Niee;p:P wstydze sie ,,KOLEDZY" :oops: 8) :evil:

lukas1833
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 27
Rejestracja: czw, 25 sty 2007, 08:59
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: lukas1833 » wt, 13 mar 2007, 08:57

Ja też pośmigałem sezon na SX 125 96r.(troszke stary ale siłe miał)
I zdawało mi sie też niewiadomo co szukałem 250 2T. Ale Ktoś kto myśli że po sezonie opanował 125 2T i chce sie przesiąść na 250 2T to moim zdaniem nie ubliżając nikomu jest kąpletnym laikiem. Ja wiem o tym z własnych doświadczeń. Teraz będe miał zamiar kupić 250 4T. Mamy taki mały tor ale go powoli rozbudowóją i jest tam kilku takich gości co po jednym sezonie śmigania na 125 2T chcą kupić 250 2T bo mają mało mocy, a na dodatek dodam że mają po 16-17 lat. :? Wiem Wiem bez komentarza bo nie ma sensu. Ja mam 18 lat 185 cm wzrostu i 75 kg i jeżdziłem troszke na SX250 kolegi (młodszego o rok) i nieżle mi szło jeżdziłem po lesie fajnie sie śmiga spoko jazda szła, nawet na gumie próbowałem ALE TAK NA SERIO to mną zamiatało niemiłosiernie, co prawda jechałem w terenie i nie powoli ale było tyle mocy że moją setką mogłem jechać dużo szybciej bo jak 250 2T wkręcił sie na obroty porządnie to mogłem tak tylko jechać kilka sekund i musiałem popuszczać i to jest szczera prawda.
:evil: :evil:
POMOC DLA LAIKÓW KTÓRZY MAJĄ DYLEMAT PO SEZONIE CZY PRZESIĄŚĆ SIĘ NA 250 2T. :evil:
Co mnie nie zniszczy to wzmocni.

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » wt, 13 mar 2007, 09:35

Jak komuś taka pojemność odpowiada to niech jeździ, nie wiem w czym widzisz problem. Ja po sezonie ( i to słabym) z sety przesiadłem sie na yz426f i co ŻYJE (narazie :wink: ) Jeździ mi się lepiej niż setka i jakoś nie narzekam na taaaaką ilość mocy, podoba mi się to. Lece w terenie np cyknę gazem i już jest guma. Na torze to samo, zawsze uda mi się napędzić przed hopą ;) Niestety nie miałem jeszcze okazji wyprobować jakiejś 250 4T, ale chyba i tak zostanę przy 4,5. Narazie się świetnie bawię i niech tak zostanie ;D Wszyscy się tylko śmieją, że wyglądam jak na motorynce hahaha, to już nie moja wina, że te motocykle są taakie małe.

Pozdro

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » wt, 13 mar 2007, 20:52

426 do 450 chyba troche brakuje......
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » wt, 13 mar 2007, 21:05

Nie odczujesz różnicy miedzy 426 a 450
Moja np. była ciut mocniejsza od 450.... przerabiany silnik ale to tam hehe :roll: :twisted:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » wt, 13 mar 2007, 23:01

Niemożliwe żeby Twoja 426 była mocniejsza od 450 nawet po przeróbkach. Seryjnie nie ma mocniejszego motoru do 450ccm niż KTM SXF 450 2007 model i to nie są jakieś moje wymysły tylko dane z hamowni. Kotmx twoja 426 mogła mieć agresywną charakterystyke przez co wydawała Ci sie mocniejsza niż jakaś 450 na której jechałeś.
I wogóle z tą mocą to jest takie pieprzenie w bambosz. Jak czujesz sie na siłach to bierz nawet 500 w 2T - stawiam krzyżyk na droge. Nie moje zdrowie i pieniądze.
P.S od tego jaki motor wybieramy zależą również warunki fizyczne bo mój ojciec na 125 źle sie czuje na torze a na 450 jeździ mu sie dużo wygodniej. Chociaż nikt nie mówi że jak ktoś waży 50kg to nie może wymiatać na 450.
but only the devil responded cause god wasn't there...

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » śr, 14 mar 2007, 11:25

Kaze wiesz , ja już do 450 nie wróce :oops: , a że moja 426 była troszke mocniejsza od 450 mówił mi to Jacek Olszewski bo śmigał troszke moją furą..... ale dlamnie to i tak bez różnicy było i tak za dużo mocy :oops: :oops:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

lukas1833
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 27
Rejestracja: czw, 25 sty 2007, 08:59
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: lukas1833 » śr, 14 mar 2007, 15:56

Wszyscy chyba myślą że czym większa pojemność to lepiej się jeżdzi. A więdz życzę powodzenia kolesiom którzy już po jednym sezonie nauczyli się na tyle techniki aby przesiąść się na 450 lub 250 2T . ALE nikt mi nie zaprzeczy że na 125 2T najbardzej nabiera się techniki jazdy!!! 8)
Co mnie nie zniszczy to wzmocni.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”