Mega porady prosze 125 2T/250 2T / 250 4T wszytsko w poscie

Autor tematu
maniak509
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 28
Rejestracja: pt, 8 gru 2006, 00:08
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Mega porady prosze 125 2T/250 2T / 250 4T wszytsko w poscie

Post autor: maniak509 » śr, 21 lut 2007, 11:25

Witam. Mam takie pytanko do WSZYTSKICH;]. Mam 125 2T;] z 2001r. jeździłem na niej poł sezony czyli pare miesiecy. To jest moj pierwszy motor;] ale juz mi sporo rzeczy dobrze wychodzi,wyczułem motor w skakaniu w zkretach itd raz startowalem w zawodach.(zobaczyc jak to jest) Moj problem jest taki iż chcem sobie kupic cos nowego;] i niewiem czy 125 2T w roku 2004 do 2006 czy moze 250 2T albo 250 4T. Poprostu mam mętlik w głowie i niewiem co robić. HELP MEe . jak jakies pytania prosze zadawac to odp. POzdrawiam i dziękuje za odpowiedzi i rady.

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » śr, 21 lut 2007, 11:30

Zależy od funduszy. Jak masz kase i chcesz kupić NOWE moto, to tylko 250 4 T. To jest moim zdaniem najlepsze rozwiazanie.
Chyba ze bardziej podoba Ci sie charakterystyka 2T.
O 250 2T itp nie myśl bo mało jest riderów co to na torze potrafia maksymalnie wykorzystać.
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

Autor tematu
maniak509
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 28
Rejestracja: pt, 8 gru 2006, 00:08
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: maniak509 » śr, 21 lut 2007, 11:41

Witek ale czemu 250 4T a nie 125 2T?? bo ogolnie chcem wykorzystac to na torze, bardziej zajać sie FMX;];] Pozdro

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » śr, 21 lut 2007, 11:43

maniak509 pisze:Witek ale czemu 250 4T a nie 125 2T?? bo ogolnie chcem wykorzystac to na torze, bardziej zajać sie FMX;];] Pozdro
Jak FMX to 250 2T choc na 125 też mozna pastrana pierwszy złoty medal na xgames zdobył na 125:)

MaTeK RiDeR
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 43
Rejestracja: wt, 20 lut 2007, 10:06
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: MaTeK RiDeR » śr, 21 lut 2007, 13:27

i motocykle 2T i 4T sa dobre 8) tylko zalezy dla kogo 8) 2T bardziej agresywnie oddaje moc niemowiac o 250 :lol: no i romonty tansze niz w 4T :P
.....:::::Motocross & Enduro:::::.....

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » śr, 21 lut 2007, 14:08

Jak chcesz tylko FMX to biez 250 2T. A jak chcesz cos osiągnąć na torze to 250 4T albo 125 2T. Zalezy która charakterystyka Ci bardziej odpowiada.
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » śr, 21 lut 2007, 14:13

MaTeK RiDeR pisze: 2T bardziej agresywnie oddaje moc niemowiac o 250
z tym zdaniem bym się niezgodził...poprostu 4t ma inną charakteryske ciagnie dobrze od samego dołu nie oznaczo to ze góre ma gorszą od 2T bo tez jest skok mocy ale nież aż taki

Autor tematu
maniak509
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 28
Rejestracja: pt, 8 gru 2006, 00:08
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: maniak509 » śr, 21 lut 2007, 18:44

Witek : ,,Jak chcesz tylko FMX to biez 250 2T. A jak chcesz cos osiągnąć na torze to 250 4T albo 125 2T. Zalezy która charakterystyka Ci bardziej odpowiada." no ale niewiem czy dobrze opanowałem 125;] dopiero ze 4miesiace jeżdze;] zastanawiam sie jakto bedzie w skakaniu.. z tym 2T a 4T ?? CZEmu 250 2T nieosiagne nic na torze?? hmm??

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » śr, 21 lut 2007, 19:19

MaTeK RiDeR pisze:no ale 2T 250 jest silniejszy od 4T 250 :? :o
No widomo bo to inna klasa 1252t/250 4t to jedna klasa, 250 2t/450 4t to inna:P
Maniak nie osiąggiesz nic na 250 2t bo to za mocny sprzet bedizesz z nim wlaczył a nnie uczył sie techniki,chyba ze juz dobrze pomykasz i nie walczysz z 250

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » śr, 21 lut 2007, 19:44

Ja na twoim miejscu bym wybrał albo 125 2 T albo 250 4 T i już. Jak chcesz pobawic się we freestyle to i 125 wystarczy. A do freestyle to raczej tylko 2 T .
A co do tej 250 2T to mocne sprzęty są bardzo i nie wieże że po 4 miesiącach jazdy opanujesz 250tke, no chyba ze jesteś bubba :D
Moim zdaniem nie ma co przesadzać z pojemnością, bo wielu z nas kupowało juz " duże " motocykle a później i tak na setach sie kończyło .
pozdrawiam
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

Autor tematu
maniak509
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 28
Rejestracja: pt, 8 gru 2006, 00:08
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: maniak509 » śr, 21 lut 2007, 20:28

DZieki za odpowiedzi;];] wiec bede szukał 125 YZ od 2004/5 do 2006;p a jesli chodzi o opanowanie to wszytsko jest możliwe;];] nigdy niemialem stycznosci z motorami dostalem motor 125 ktory ma niezlego kopa;] i jakos cos opnaowalem;];] wiec na upartego;] (a taki jestem) moze by sie udalo z 250 2T;] hehe POzdro Ps. Zbieram kontakty gg;] zeby pogadac o motorach co i jak;] wiec możecie podawac swoje GG;];] POzdro

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » śr, 21 lut 2007, 20:46

hehehe smiesza mnie odpowiedzi typu do FMX bier 250 2t...... Co on odrazu ma latac jak wyczynowi FMXiarze??? dlatego ma miec 250 2t bo oni maja?? oni maja to poto bo maja male areny i potrzebuja ostrego najazdu z szybkosciacia. Co to pytania o tor to wogole... przez samo to ze zadajesz pytanie o pojemnosc musisz wziasc 125 badz 250 4t gdyz jakbys wiedzial o co w tym wszystkim chodzi to bys nawet nie zadawal tego pytania aha i do igiego... 2t oddaje duzo bardziej agresywnie moc od 4t tylko ze akurat w mtx nie ma agresatora :wink:
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”