Gilera RC 125
-
Autor tematuBzyka
- Mistrz prostej
- Posty: 136
- Rejestracja: sob, 2 sty 2010, 21:37
- Motocykl: TDR 125.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Okolice Czę100chowy.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Gilera RC 125
Siemka,
Co myślicie o takim lajtowym endurasku ?? Miał ktoś może z forum takowego lub widział jak to jeździ, czy ma jakieś wady i czy części są łatwo dostępne ?? Mam na oku jedną sztukę na alledrogo http://allegro.pl/gilera-rc-125-50-i1532668527.html
Co o niej sądzicie ??
Co myślicie o takim lajtowym endurasku ?? Miał ktoś może z forum takowego lub widział jak to jeździ, czy ma jakieś wady i czy części są łatwo dostępne ?? Mam na oku jedną sztukę na alledrogo http://allegro.pl/gilera-rc-125-50-i1532668527.html
Co o niej sądzicie ??
CZ 125/516
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Gilera RC 125
Jeśli szukasz turystycznej 125 w dobrej cenie, to na wstępie odpuść wszystkie dziwne sprzęty. Kupisz taniej, ale czas i koszta części to wrócą. Także lepiej kupić DT 125 do której części jest naprawdę do oporu w dobrych cenach niż taką RC.
Bardzo fajnymi sprzętami są Yamahy RD, miałem taką. Co prawda 80, ale naprawdę świetnie wspominam ten sprzęt. Jak dla mnie był bardzo wygodny. Może zdolności terenowych DT nie posiadał, ale na drodze był wygodniejszy.
Napisz do czego chcesz to Enduro, las czy turystyka.
Bardzo fajnymi sprzętami są Yamahy RD, miałem taką. Co prawda 80, ale naprawdę świetnie wspominam ten sprzęt. Jak dla mnie był bardzo wygodny. Może zdolności terenowych DT nie posiadał, ale na drodze był wygodniejszy.
Napisz do czego chcesz to Enduro, las czy turystyka.
-
Autor tematuBzyka
- Mistrz prostej
- Posty: 136
- Rejestracja: sob, 2 sty 2010, 21:37
- Motocykl: TDR 125.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Okolice Czę100chowy.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Gilera RC 125
Ja mieszkam na wsi, ale moto ma mi służyć do jazdy do miasta (czasem w dłuższe trasy) i ogólnie do poruszania się gdziekolwiek, po wsi i nie tylko Pseudo ścigacze i ścigacze mnie nie interesują bo mi się nie podobają i nie nadają się do mnie na wieś bo niektóre drogi są zbyt nierówne na takiego sprzęta Owszem czasami będzie zdarzało mi się przejechać lasem czy coś ale nie będę nie wiadomo jak szalał bo to nie motocykl do tego. (Mowa o RC) A szukam jakiejś 125/50 żeby nie robić niepotrzebnie A1 jak za rok 18-stka i wydaje mi się, że ta Gilera nie jest droga i jest dosyć przyjemna Tylko coś mi się nie chce wierzyć, że z tym rocznikiem i z tym przebiegiem silnik jeszcze nie był rozbierany...
CZ 125/516
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Gilera RC 125
skoro od od nowości ma 35 k km to zbliża się remont. 125 2t około 40k km kręcą przy normalnej jeździ ulicznej.
Jeśli na chwile ma być, to możesz spróbować ale ja i tak skłaniałbym się do DT 125.
Jeśli na chwile ma być, to możesz spróbować ale ja i tak skłaniałbym się do DT 125.
-
Autor tematuBzyka
- Mistrz prostej
- Posty: 136
- Rejestracja: sob, 2 sty 2010, 21:37
- Motocykl: TDR 125.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Okolice Czę100chowy.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Gilera RC 125
Racja DT dobry sprawdzony sprzęt , ale niestety nie mogę nic znaleźć za taką kasę i w dodatku zarejestrowane na 50.
A w takim lajtowym enduro wystarczy założyć następną selekcję tłoka ?? Czy jeśli łożyska na korbowodzie, wale i korbowód będą ok to jest konieczność ich wymiany ? Czy wytrzymają one przy nowym tłoku ?
A w takim lajtowym enduro wystarczy założyć następną selekcję tłoka ?? Czy jeśli łożyska na korbowodzie, wale i korbowód będą ok to jest konieczność ich wymiany ? Czy wytrzymają one przy nowym tłoku ?
CZ 125/516
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Gilera RC 125
Zapewne wiele zależy od tego jak był eksploatowany motocykl, aczkolwiek nie są to porażające koszta przecież.
Tłok do DT 125 z początku lat 90-tych japońskiej firmy (zapomniałem nazwy, ale mają u olka) kosztuje niecałe 200 zł, szlif 50-100zł, łożyska wału też w 100 zł się zamkniesz, zostaje korba też w okolicach ceny tłoka. A Łącznie nowa góra to 700-800zł.
Aczkolwiek jeśli wszystko było dobrze eksploatowane to drugi tłok powinien spokojnie pracować.
Tłok do DT 125 z początku lat 90-tych japońskiej firmy (zapomniałem nazwy, ale mają u olka) kosztuje niecałe 200 zł, szlif 50-100zł, łożyska wału też w 100 zł się zamkniesz, zostaje korba też w okolicach ceny tłoka. A Łącznie nowa góra to 700-800zł.
Aczkolwiek jeśli wszystko było dobrze eksploatowane to drugi tłok powinien spokojnie pracować.