Cagiva Super City 125

Awatar użytkownika
Autor tematu
4tSTUNT
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 254
Rejestracja: śr, 20 sty 2010, 20:57
Motocykl: KTM EXC 400
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lubuskie - DW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Cagiva Super City 125

Post autor: 4tSTUNT » sob, 24 lip 2010, 13:16

Siema
Co myślicie o marce cagiva, a że wszystkie cagivy nie ważne czy mito czy super city mają ten sam silnik to mam pytanie. Jak wygląda sprawa awaryjności w tych sprzętach?? Czy raczej są mało awaryjne, wcale, czy co chwile się psują i trzeba je remontować i marka ta w zasadzie jest ch** warta. Proszę o szczerą odp i pozdrawiam, bo nie wiem czy wart plątać się w tą markę;-))
http://polskajazda.pl/Motocykle/KTM/400-EXC/137075

http://www.bikepics.com/members/4tSTUNT/02400exc/
Obrazek

GG: 8976803

Skuter 50/80 4T --> Yamaha DT 125cc --> KTM EXC 400cc 2002r

Awatar użytkownika
superpimp
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cagiva Super City 125

Post autor: superpimp » sob, 24 lip 2010, 13:49

super city nie kojarzę , ale kolega ma mito 1996 i serwis jak w crossie , tłok , korba itd.
co sezon się robi generalkę normalnie , ceny części jak w crossówce (mam tu na myśli setki kx,cr,rm,yz,sx) a niektóre droższe jako że średnio dostępne.
Jeśli dobrze wy serwisowane i utrzymane, to awaryjne nie jest , zresztą jak każde moto.

Awatar użytkownika
WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cagiva Super City 125

Post autor: WLD_Wlodi » sob, 24 lip 2010, 14:08

superpimp pisze:super city nie kojarzę , ale kolega ma mito 1996 i serwis jak w crossie , tłok , korba itd.
co sezon się robi generalkę normalnie , ceny części jak w crossówce (mam tu na myśli setki kx,cr,rm,yz,sx) a niektóre droższe jako że średnio dostępne.
Jeśli dobrze wy serwisowane i utrzymane, to awaryjne nie jest , zresztą jak każde moto.
Może nie taki serwis jak w crossówce, ale napewno trzeba częściej zaglądać do silnika w mito niż np do DT 125. Stąd bierze się jakaś tam liczba koni i 180km/h prędkości maksymalnej .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”