Co Myślicie o marce Derbi Senda .........???

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » pt, 1 wrz 2006, 22:47

I sie z toba nie zgodze bo sam bylem swiatkie jak dt 80 wygrala z rx 50.Detetka spokojnie ja lykła
To skoro wiesz lepiej to po co sie pytasz? Człowieku w ramie RX siedzi silnik Minarelli AM6 który jest stosowany po dziś dzień i uważany za najlepszy slinik do tego typu motocykli, jest podatny na tuning i części dostaniesz wszędzie. Jak myślisz dlaczego w 96r wycofali produkcje DT 80? Dlaczego silniki stosowane w DT 80 nie są już nigdzie stosowane? Uparłeś sie na te klamoty jak nie wiem co i w dodatku nie masz racji. DT wcale nie łyka RX a poza tym jak chcesz sprawdzić kto kogo "łyka" to porównuj sprzęty o tych samych pojemnościach bo ja mówiąc że TS i RX robi DT jak chce miałem na myśli teren w którym każdy kg masy jest wazny a nie asfalt.
but only the devil responded cause god wasn't there...

Autor tematu
stolarz1991
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 67
Rejestracja: czw, 31 sie 2006, 18:36
Motocykl: Ktm Exc 450 2009
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Żyrardów(woj.maz)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: stolarz1991 » pt, 1 wrz 2006, 23:06

Dobra nie denerwój sie mistrzu.Mi chodziło o przyspieszenie,v-max i moc.A wiem ze dt jest słabe w teren.Ale ja chce cos takiego żeby sporadycznie sobie skoczyc.Wg mnie do skakanie jest dobry tez rmx.Mój kumpel ma i nieźle na nim wymiata jezeli chodzi o skoki itp.Ale mi bardziej chodzi o takie enduro co ma dobre przyspieszenie,v-max i duzą moc jak na swoja pojemnosc.Tylko mi nie mow zebym sobie plastka kupil:))

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » pt, 1 wrz 2006, 23:19

Kaze pisze:Nie czytasz uważnie - mówiłem że MTX to to samo co DT czyli cięzki mułowaty grat. Seryjne 50 :!: :!: Takie jak RX czy TS są o 40kg lżejsze od DT 80 i robią ją jak chcą - wiem bo sprawdziłem i nie są to moje wymysły. A tak apropo to DT 50 idzie bardzo podobnie do DT 80, przez dużą różnice mas i nie wiem dlaczego upierasz sie przy mtx i dt 80.
yyyyyyy.....Co ty wogóle gadasz kaze??40kg róznicy,przecież seryjny mtx waży nie wiem dokłądnie z 95-105kg,bo niewielnik odchudzeniu waży duzo mniej ,mój waży jakieś 80-90kg.Mój kolega ma rmx-a z kitem tunigowym na 80ccm iprzelotowym tłumikiem niby dużo nowsza technika a mój go łyka jak chce.skakałem nim na torze i nie jest za fajnie moim duzo lepiej(ale mój ma sportową kiere,terenowe podnówki,i wiele innych rzeczy dzięki którym jest lekki i jexdzi nim sie dobrze w każdych warunkach)
Pozdro
Ostatnio zmieniony pt, 1 wrz 2006, 23:43 przez IGI CROSS, łącznie zmieniany 1 raz.

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » pt, 1 wrz 2006, 23:24

lol co ty igi piszesz..... ja mam rmxa 50!!! i chodzi mi podobnie do dt 80!! a pozatym co masz na mysli terenowe podnuzki i sportowa kiere ???? przez podnozki masz lzejszy motor a kiera ci mocy dodaje ?? :lol: troche bajki piszesz....
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » pt, 1 wrz 2006, 23:28

Nogi na podnuszakach się lepiej tryma ,nie obsuwa sie noga itp.

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » sob, 2 wrz 2006, 11:40

Spoko Igi ale chwalisz MTXa bo go masz i jesteś nieobiektywny. Seryjnie DT 80 waży ok. 120kg. Stolarz1991 mój znajoy miał TS 70 (cieczaka) i na orginalnych przełożeniach leciał 110km/h z bardzo dobrym przyśpieszeniem. Co do tego RMXa to też bym sie zastanowił, na własne oczy widziałem jak po skakaniu pękła w nim rama. Bycmoże to tylko w tym tak sie dzieje, nie wiem czy w innych RMXach dzieją sie też takie cuda. Zrobisz jak chcesz ale MTX i DT to zły wybór. Pozdro
but only the devil responded cause god wasn't there...

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » sob, 2 wrz 2006, 12:34

Przyjznaje seryjny MTX to z deka badziew:brzydki ciezki Ale silnik spox (jak każda honda),Ale jak się troche włoży$$ to jest spox moto ja mi sie na swoim doibrze skacze,jeździ po lesi i nieźle po asfalcie ,a jest zarejestrowany na moto i to się dlamnie liczyło bo mege na legalu latać,ale moze na wiosne kupie yzf250 :lol:
Pozdro
P.S.A z tą pękniętą ramą w rmx-ie to filu złamał :wink: Chyba że ci o kotoś innego chodzi :roll:

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » sob, 2 wrz 2006, 13:56

Mówiłem o kimś innym ale to dowód że nie tylko w RMX mojego kolegi rama pęka.
but only the devil responded cause god wasn't there...

Autor tematu
stolarz1991
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 67
Rejestracja: czw, 31 sie 2006, 18:36
Motocykl: Ktm Exc 450 2009
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Żyrardów(woj.maz)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: stolarz1991 » sob, 2 wrz 2006, 14:17

Byc moze ze to przypadki moj qumpel ma rmx i katuje go jesli chodzi o skoki i nic sie z motorkiem nie dzieje ale slabe ma przyspieszenie.

Maciuś
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 4
Rejestracja: pn, 17 lip 2006, 21:42
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Maciuś » sob, 2 wrz 2006, 15:39

Ja niedawno sprzedałem derbi sende... no co moge powiedzieć sprzęt sie toczy jakoś tam, lubi sie grzać :( ale moto ma nikasil :shock: wiem bo remontowałem swoją a dozowniki lubią robić też jajca zacinając sie (odradzam korzystanie z niego) :evil: i zawieszenie nie jest najlepsze :? ogólnie jeśli masz zamiar tym jezdzić po bułki do sklepu to bierz sende :D

Autor tematu
stolarz1991
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 67
Rejestracja: czw, 31 sie 2006, 18:36
Motocykl: Ktm Exc 450 2009
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Żyrardów(woj.maz)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: stolarz1991 » sob, 2 wrz 2006, 15:43

Ach to dziki za rady.I sobie odpusze derbi.

kams
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 377
Rejestracja: śr, 15 mar 2006, 13:44
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: warszawa -wawer zb&art
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kams » sob, 2 wrz 2006, 15:49

senda po bułki chyba ze jest sie takim kamikadze jak macius heh

aprilia ma minarelli jak to juz KAZE wspomniał

do silniczków minarelli jest kilo gratów kitów itp

Kolegi syn ma starą yz80 z silniczkiem minarelli - mały szatan -poszedł cylinder poszła korba tłok - normalka - wszystko do kupienia
cylinder AIRSAL tylko lekkosie membrane przystosowało i gra
a silnik jest prosty w budowie i nawet na sprzet który ma z 20 lat
nie psuje sie odpala z pierwszego zaws\ze gotowa do walki - tylko zawieszenie takiesobie - ale jak to mówią amerykanie RUNS GREAT!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”