Czy naprawde 450 4T to takie potwory?

Autor tematu
BOBAS
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 7
Rejestracja: wt, 15 sie 2006, 18:12
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Czy naprawde 450 4T to takie potwory?

Post autor: BOBAS » sob, 26 sie 2006, 12:45

siemka nie wiem co robic bo interesuja mnie czterosuwy ,ale nie wiem co kupic 250 czy 450 wydaje mi sie z paru pzejazdzek ze da sie opanowac 450 na razie nie jezdzilem na takim duzym krosie gdzies w trudnym terenie.

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » sob, 26 sie 2006, 12:49

No to jest potwór, ja jeżdze i na 250 4T i na 400 4T to różnica jest duża, 400-setka niesie mnie jak chce.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » sob, 26 sie 2006, 12:54

ja juz sie przytym niewypowiadam ale wystarczy popatrzec na mój podpis :(
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Joho
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 103
Rejestracja: wt, 28 mar 2006, 20:16
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Joho » sob, 26 sie 2006, 12:59

No ostro może ponieść 450-tka. Ja ze swojego smyka wykorzystuje może 70%, ale zależy to tez od sytuacji, wagi, wzrostu, przyzwyczajenia no i temperamentu woźnicy :lol:
Było -=KX-250-93r.-Ktm-EXC-450-03r.-KXF250-08r.=-
Jest CRF-250-09r.

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » sob, 26 sie 2006, 12:59

ja zmienilem wlasnie sete na 426 (to bardzo zblizona pojemnosc do 450) i nie zaluje tego kroku. Wiadomo, ze nie wykorzystuje i nie wykorzystam w pelni tej mocy, moze bede sie wolniej "rozwijal technicznie", ale jezdze bardziej dla przyjemnosci, a nie dla osiagniec, jakis mistrzem raczej nie bede ;p Mi ten nadmiar mocy bardzo sie podoba, wyprobowalem go w lasach (dukty i jazda miedzy drzewami) i na roznych torach i napewno nie zmienie na 2T ewentualnie (jesli bede chcial sie gdzies scigac powazniej) na 250 4T i to raczej bedzie husqvarna lub KTM.

p.s. zapomnialem dodac ;) moze nie zrobilo to na mnie ogromnego wrazenia i mna az tak nie miota bo mam ~194 cm wzrostu i 85 kg wagi ;p jestem raczej duzy :D

Pozdro

Joho
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 103
Rejestracja: wt, 28 mar 2006, 20:16
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Joho » sob, 26 sie 2006, 13:06

Jak mi powiedział Jacek Olszewski "mocy w 4T nigdy za dużo" To chyba wie co mówi :wink: Ja tez czerpię frajdę z takiej mocy, bo inaczej sie ją wykorzystuje w hard enduro a inaczej w technicznym crossie. Jak bym chciał ostro pobrykać na crossie tą 450-tką to pewnie zaraz bym miał jakąś przygodę. Bo jeżdże przeważnie lasy, a tak mie jest aż tak potrzebne wyczucie mocy :lol:
Było -=KX-250-93r.-Ktm-EXC-450-03r.-KXF250-08r.=-
Jest CRF-250-09r.

SEBOOL
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 951
Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
Motocykl: CRF only
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: SEBOOL » ndz, 27 sie 2006, 17:38

Ja waże 90 kg :( a WR rzuca mna po dodaniu gazu ,a co dopiero jak masz nie opowiednie opony 8). Ostatnio smigalem na torze (małym) to jak doszedłem do 3 biegu to już wiecje nie bawilem sie dzwignia zmiany biegów
pozdr. :lol:
RS SERWIS

Jacho
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 7
Rejestracja: ndz, 7 maja 2006, 16:37
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Jacho » ndz, 27 sie 2006, 23:51

Ja jeździłem na 250 2T i teraz czaje sie na jakieś 426-450... Chcem sie przesiąść z powodu zbyt dużego jak dla mnie 2T

Hanson
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 27
Rejestracja: śr, 9 lis 2005, 23:17
Motocykl: WR400F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Hanson » wt, 19 gru 2006, 15:01

ja mam YZ400...ważę 100kg i mam 182 cm...uwazam ze mocy jest w sam raz, a charakterystyka jest bardzo przyjazna...A najfajniej jezdzilo mi sie na 525 EXC...mocny i elastyczny jak guma od majtek!!choc na tor troszke meczacy ze wzgledu na wage...

BaRy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 382
Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
Motocykl: CRF 250 R7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Czy naprawde 450 4T to takie potwory?

Post autor: BaRy » wt, 19 gru 2006, 17:51

BOBAS pisze:siemka nie wiem co robic bo interesuja mnie czterosuwy ,ale nie wiem co kupic 250 czy 450 wydaje mi sie z paru pzejazdzek ze da sie opanowac 450 na razie nie jezdzilem na takim duzym krosie gdzies w trudnym terenie.
Ujechać to się nawet da 520 rzecz w tym żeby Cię byle kto na 125 nie objechał.

Zależy też gdzie chcesz ujeżdżać swoją maszyną (tor czy teren), czym już jeździłes i jakie masz warunki fizyczne oraz czy motocykl ma być hard enduro czy typowy cross :?:
Uogólniając hard enduro są gdzies o 20% słabsze i łagodniej zestrojone od swoich odpowiedników crossowych i cięższe o jakieś 8-10 kg.
Jeśli potrzebujesz moto typowo na tor to proponował bym 250 4T.
Ale jeśli trochę ważysz nie jesteś jakimś motocyklowym beztalenciem i chcesz latać głównie w terenie z wieloma przelotami a tylko czasem wpadać na tor to na hard enduro 400/450 4T pewnie dał byś radę.


Honda MX Coalition #77

Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ;)
Mój niestety nie nadążył na whoopsach :(

Grzechu
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 38
Rejestracja: ndz, 31 gru 2006, 14:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Grzechu » pn, 1 sty 2007, 18:47

Witam!
Ja niedawno kupiłem YZ450F i powiem, że ta maszyna budzi respekt. Taka osoba jak ja, która w cześniej nie miała do czynienia z crosami może sie nieźle wystraszyć ale... Pomalutku idzie mi coraz lepiej. Po kilku pierwszych jazdach zastanawiałem się czy nie lepiej by było jakbym jednak zaczynał od czegoś słabszego i doszedłem do wniosku, że i tak by było trudno. Czy jakbym dosiadł YZ250 byłoby mi łatwiej....? Na pewno nie! Jeździłem wcześniej ze dwa razy na rozklekotanej CR125 i pamiętam że nie mogłem jej poskromić:-) Jak jesteś mały i lekki to kupuj 250 a jak jesteś niedżwiedź i ważysz 100 kilo to dasz se rade na 450. Tylko po malutku...kroczkami :-) Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w 2007!!!

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » pn, 1 sty 2007, 19:01

Jak jesteś mały i lekki to kupuj 250
W dwusówie czy czteropaku?
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”