Czy naprawde 450 4T to takie potwory?

sopelnysa
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 258
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 10:02
Motocykl: zielona kawa :))
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nysa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: sopelnysa » sob, 10 mar 2007, 17:04

Czy 426 po 125 bedzie dobrym wyborem?? mam 190cm wzrostu i 90kg wagi, bo czasami mi sie wydaje ze troche jestem za ciezki na 125, a na 250 4T nie mam kasy, co o tym sadzicie??

yogi
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 361
Rejestracja: czw, 13 kwie 2006, 20:41
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tuchola
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: yogi » sob, 10 mar 2007, 17:38

ja jestem za

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » sob, 10 mar 2007, 17:57

ja tez jestem za !!kawał chłopa z ciebie a już sete opanowałeś ,wiec teraz 250 2t lub 450 4t

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » sob, 10 mar 2007, 19:31

Mam prawie takie same wymiary (ciut wyższy i ciut lżejszy) i po słabym sezonie na secie przesiadłem sie na 426 i jest super ;D zaczynam na niej właśnie 2 sezon.

Pozdro

cameo
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 159
Rejestracja: śr, 7 mar 2007, 19:14
Motocykl: Suzuki RMZ250 2011
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lbn/Italia
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: cameo » ndz, 11 mar 2007, 18:44

Jezdzilem na poczatku na 125 2T,pozniej chcialem zmienic na 426/450 ale,trafila sie okazja Suzuki RM 250 2T i kupilem.Sprzet lekki,mocny.Zostane juz raczej przy 250 bo naprawde swietnie sie bawie tymi sprzetami.Ty masz prowadzic sprzeta,a nie on ciebie.W tym roku zmieniam na 250 4T yamaha,chyba,ze jakis KTM sie trafi :twisted:
2nd PLACE IS THE FIRST LOSER

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » ndz, 11 mar 2007, 20:24

Zostane juz raczej przy 250 bo naprawde swietnie sie bawie tymi sprzetami.Ty masz prowadzic sprzeta,a nie on ciebie.W tym roku zmieniam na 250 4T yamaha,chyba,ze jakis KTM sie trafi
Ja czegoś nie kumam, czy ty popełniłeś błąd ?

Pozdro

Pacian
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pt, 31 mar 2006, 16:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pacian » wt, 27 mar 2007, 21:51

Ciekawa alternatywa dla 450 jest tuning 250 4T do pojemnosci 290 kolega ma taka YZ 290 4T na czesciach chyba Atheny super sprawa polecam!

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » wt, 27 mar 2007, 23:48

Widziałem w zeszłym sezonie w akcji YZ315F (Big Bore) i po ostrym tunie to szła na prostej niemal równo z 450tkami.

cameo
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 159
Rejestracja: śr, 7 mar 2007, 19:14
Motocykl: Suzuki RMZ250 2011
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lbn/Italia
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Ja czegoś nie kumam, czy ty popełniłeś błąd ?

Post autor: cameo » śr, 28 mar 2007, 21:00

hmm... ZIELORZ rozchodzi sie o to,ze zostaje przy 250kach,tyle ze dojdzie 4T do kolekcji :) pozdro
2nd PLACE IS THE FIRST LOSER

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”