KTM LC2 125 VS. KTM GS 125

Autor tematu
Ferdek
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 8
Rejestracja: wt, 27 mar 2007, 00:30
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Krośnice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

KTM LC2 125 VS. KTM GS 125

Post autor: Ferdek » wt, 2 paź 2007, 22:25

Cześć!!
CO myślicie o tych dwóch maszynach??
jakie są ich wady i zalety...jak spisują się w terenie??
"...Live to Ride, Ride to Live..."
"...Śmierć jest szybka, nie daj sie wyprzedzić..."

vajda
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 251
Rejestracja: czw, 10 maja 2007, 17:05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: vajda » wt, 2 paź 2007, 23:37

Ogolnie spoko sprzety ale z dostepnoscia czesci moze byc problem, mam gs250 i jakos sobie radze ale nie jest to tak jak w przypadku EXC 05' :)
elo elo YZ 4 5 0

MX_Bartek
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 518
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 22:24
Motocykl: KTM 250 SXF '07
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: MX_Bartek » śr, 3 paź 2007, 12:54

jeździłem lc 2 z 98 w bardzo dobrym stanie i mi się nie podobało, nie kupiłbym, takiego motoru, ponieważ:
-jak na 2-suwa 125 bardzo dużo waży
-przednie zawieszenie jest pływające, a na dodatek to nie usd
-mocy jest mniej niż w crossówkach 125 typu sx i hard endurach typu exc
oczywiście nie nadaje się do wyczynowej jazdy

ale mimo to jest pewnie lepszy od gs, opisałem tylko lc 2 bo tylko z nim miałem styczność

vajda
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 251
Rejestracja: czw, 10 maja 2007, 17:05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: vajda » śr, 3 paź 2007, 18:16

hmm.. w gsie jest usd, nie ma tyle mocy co np. w sxie ale nie trzeba okrasc baku zeby takiego kupic no a co do wagi to nie wiem jak z lc ale w gsie juz nie ma co tak plakac.
elo elo YZ 4 5 0

MX_Bartek
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 518
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 22:24
Motocykl: KTM 250 SXF '07
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: MX_Bartek » śr, 3 paź 2007, 18:46

wiesz, może się nie wydawać przy taki zwykłym pyrkaniu po prostej, albo jak ktoś nie jeździł na lekkich crossówkach to może nie odczuje, ale ktm lc 2 z 1998 waży aż 121kg. Dla porównania ktm 125 sx z 2007 waży 92,4 kg, ktm 250 sxf z 2007 98,6 kg, a ktm 450 sxf z 2007 104 kg. O ktm'ie gs 125 nawet nie słyszałem, nie wiedziałem o istnieniu takiego moto i nie wiem jak wygląda i w jakich latach się ukazywał

vajda
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 251
Rejestracja: czw, 10 maja 2007, 17:05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: vajda » śr, 3 paź 2007, 19:14

jezu co ty porownujesz. moze kolega ma 6tys. do wydania a nie 26? :| kij ze nowka wazy 100kg jak jest 20 tys drozszy.
elo elo YZ 4 5 0

MX_Bartek
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 518
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 22:24
Motocykl: KTM 250 SXF '07
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: MX_Bartek » śr, 3 paź 2007, 20:05

ok, ale motory starsze np. cr 125 za 6tys. to bedzie gdzies tak 97 napewno waży dużo mniej, a porównałem do tych roczników bo nie mam danych o starszych modelach

jankiel
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 94
Rejestracja: wt, 20 mar 2007, 22:41
Motocykl: aReMZi tufifti K8
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: jankiel » śr, 3 paź 2007, 23:09

hmmm a mi się zawsze wydawało że GS jest bardziej zbliżony do exc a lc2 to coś ala DT'ka :]

Pozdrawiam

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » czw, 4 paź 2007, 00:14

hmmm a mi się zawsze wydawało że GS jest bardziej zbliżony do exc a lc2 to coś ala DT'ka :]
No i dobrze ci sie wydawało bo tak właśnie jest. LC2 to DT a gs to...starsza i wykastrowana wersja exc.
but only the devil responded cause god wasn't there...

mec
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 64
Rejestracja: pt, 28 wrz 2007, 21:39
Motocykl: ktm 300 EXC
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: bogatynia
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: mec » ndz, 4 lis 2007, 19:14

LC2 a GS
LC2 to nic jak Yamaha DT 125 silniki są te same nadaje sie po jeżdzie w mieście!
GS to sprzet wyczynowy GS oznacza "Gelende Sport" czyli sportowa terenówka innna moc silnika oraz zawieszenie przystosowana do jazdy w terenie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porównania”