suzuki rm125 o7 vs husqvarna cr125 07

Autor tematu
bydlu14
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 24
Rejestracja: pt, 21 lip 2006, 17:21
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

suzuki rm125 o7 vs husqvarna cr125 07

Post autor: bydlu14 » ndz, 22 lip 2007, 15:29

mam zamiar kupic jeden z tych motorów ktury bardziej polecacie:):) :roll:

blazej1616
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 133
Rejestracja: wt, 19 wrz 2006, 18:32
Motocykl: WR 125 / EXC 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Chybie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: blazej1616 » ndz, 22 lip 2007, 15:38

Husqvarna :D

MaŁy1989
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 35
Rejestracja: pn, 11 gru 2006, 23:09
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Waksmund/Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MaŁy1989 » ndz, 22 lip 2007, 16:18

Husqvarna :D sam niedawno kupiłem Tc250 :D

Pomyk
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 631
Rejestracja: pn, 4 lip 2005, 20:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rzeszów/Birmingham(UK)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pomyk » ndz, 22 lip 2007, 16:19

Proponuję wziąć Japończyka, pod każdym względem.PZdr

BaDeK
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 24
Rejestracja: śr, 13 cze 2007, 12:18
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Żarki Letnisko (okolice cze-wa)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BaDeK » ndz, 22 lip 2007, 18:20

Bydlu kup sobie Husqvarne

Autor tematu
bydlu14
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 24
Rejestracja: pt, 21 lip 2006, 17:21
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: bydlu14 » ndz, 22 lip 2007, 21:47

a czy husqvarna niejest toche dotyłu z technologią od suzuki przeciesz suzuki to od lat robi motory i moze ma lepsze troche rozwiazania techniczne.jezdził wogule ktos z was naj jakimkolwiek z tych motorów??mam teraz dylemat bo w husce niepodoba mi sie przeswit silnika jakas ta rama jest zawielka dla tego silnika smiesznie to wygloda.a jak z czesciami do huski i serwisem?? 8) :roll: :oops:acha i bym zapomniał ja teraz jezdze na yz250f z2005r czy niebedzie husqa zasłaba??

Pomyk
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 631
Rejestracja: pn, 4 lip 2005, 20:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rzeszów/Birmingham(UK)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pomyk » ndz, 22 lip 2007, 21:53

Ja jeździłem na jednym i na drugim tylko że Huska rok 2002 a RM 2004.Jak napisałem wyżej ja proponuję RM.Ale zrobisz co będziesz uważał.ELO

Autor tematu
bydlu14
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 24
Rejestracja: pt, 21 lip 2006, 17:21
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: bydlu14 » ndz, 22 lip 2007, 22:07

ale czy 125 niebedzie zasłaba bo aktualnie jezdze na yz250f a w 4t moc jest chyba bardziej odczuwalna?? :roll:

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » ndz, 22 lip 2007, 22:34

Moc ta sama ale inaczej oddawana.
4t ciagnie praktycznie od samego dołu , równiutko.
2t tutaj są komplikacje. cisza, cisza i nagle dostaje moc , dlatego 2t trzeba kręcić :wink:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: ecik » ndz, 22 lip 2007, 22:36

No powiem ci że moc w 4T nie jest tak w cale odczuwalna jak w 2T. Sam sie zdziwisz jak ci sie dopalacz włączy. 4T ma to do siebie że oddaje elastycznie moc a 2T na dole praktycznie nie ma a na górze daje powera i z tond ten przeskok.

Roznica duza bedzie w wadze (bedzie bardzo odczuwalna pomiedzy RM 125 a 250F). Taka 125 to taki rowerek ;).

predator
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 118
Rejestracja: czw, 6 lip 2006, 21:00
Motocykl: KTM SXF 250 '07
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kasinka Mała | Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: predator » pn, 23 lip 2007, 21:00

Co do mocy to kazda setka ma wiecej KM (od 250 4T)a to ze je trudniej ujarzmic to juz inna sprawa ;).
Jak dla mnie to bierz ten motor do ktorego bedziesz mial lepszy dostep do czesci, bo wg. mnie kazda setka ma teraz porownowalne parametry.

Pozdro
Jest:
KTM SXF 250 '07
Była:
Yamaha YZ 125 '06

SEBOOL
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 951
Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
Motocykl: CRF only
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: SEBOOL » pn, 23 lip 2007, 21:43

Co do mocy to kazda setka ma wiecej KM (od 250 4T)

Z tym sie na pewno nie zgodzę!

pozdr.
RS SERWIS

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porównania”