144 2T vs 250 4T

Autor tematu
Kafka
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 218
Rejestracja: śr, 19 paź 2005, 21:24
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

144 2T vs 250 4T

Post autor: Kafka » śr, 20 cze 2007, 00:04

Mam dylemat czy kupować honde cr 125 i kit 144 czy honde crf 250. Ma ktoś porównanie z hamowni itd? Może jakieś własne spostrzeżenia? Bo wiemy dobrze że 250 4T są szybsze niż 125 i nie ma dyskucji, ciekawe tylko jak wypadną na tle 144. Widział ktoś to kiedyś w akcji?

vajda
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 251
Rejestracja: czw, 10 maja 2007, 17:05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: vajda » śr, 20 cze 2007, 01:46

katalogowo niby 125 2t i 250 4t maja tyle samo koni bo 41... to bardziej zalezy jak kto jezdzi a nie od tego ze 125 2t jest slabe :lol: :lol: :lol: :lol:
co do 144cm3 to jest ona mocniejsza od zwyklej sety o ok. 9koni takze to moze byc cos ale jak pozniej z tlokami i tym do jakiej klasy na zawodach cie przydziela to nie mam pojecia. wiem jedynie ze w modelach ktma 2008 znajdzie sie sx144 :)

Autor tematu
Kafka
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 218
Rejestracja: śr, 19 paź 2005, 21:24
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kafka » śr, 20 cze 2007, 02:10

144 ccm jedzie w kalsie 125 2T/250 4T, skąd wziąłeś te 9KM? KTMa można już 2007 kupić 144 ale mi chodzi akurat o Honde i kit big bore.

Kamil MX
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 61
Rejestracja: sob, 5 mar 2005, 22:04
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Milanówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kamil MX » śr, 20 cze 2007, 10:22

Trochę się tym interesowałem i widziałem wykresy to sam big bore kit zwieksza moc o ok 3 km oraz moment (nie pamiętam o ile).
Te 9 km to podobno uzyskuje sie po pełnym tuningu razem z kitem wydechami membrana i innymi ale tu już trzeba wyłożyć sporo $. Tak przynajmniej gdzieś czytałem.
>>Serwis cross-enduro 2T i 4T,transport, okolice Wawy,tanio!<<

maros91
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 220
Rejestracja: ndz, 11 cze 2006, 13:16
Motocykl: YZ250F'08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ/Waksmund
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: maros91 » śr, 20 cze 2007, 10:35

Jak by 144ccm miało załóżmy te 49/8KM po ''max'' tuningu to niedługo dogonią 250 2t :lol: Motor by odgrywał taką role jak samochód do WRC tylko na wyścig bo szkoda części :lol: .Pozdro

Daiman
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 238
Rejestracja: czw, 9 lis 2006, 22:16
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Płock
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Daiman » śr, 20 cze 2007, 12:11

a ja w swojej YZ250F wymieniłem wydech na akrapovica evolution i mam 47 koni :D ale jednak tyle czasuj jeździłem dwusuwami, że jakbym mógł to kupiłbym sobie setkę do treningów albo na jakieś amatorkie starty :D

vajda
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 251
Rejestracja: czw, 10 maja 2007, 17:05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: vajda » śr, 20 cze 2007, 14:50

47 koni? jak to sprawdziles skoro yzf ma na silniku niby te 41 koni, doloz lanuch, kolo itp to sxf jest najomocniejszy z tych wszystkich majac bodajze 38 / nie cale 39 koni. ten wydech acrapovicza musilaby ci podciagnac jakies 10koni.

kruszon
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 586
Rejestracja: ndz, 3 gru 2006, 18:35
Motocykl: EXC-R 530
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław!
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kruszon » śr, 20 cze 2007, 15:10

vajda pisze:47 koni? jak to sprawdziles skoro yzf ma na silniku niby te 41 koni, doloz lanuch, kolo itp to sxf jest najomocniejszy z tych wszystkich majac bodajze 38 / nie cale 39 koni. ten wydech acrapovicza musilaby ci podciagnac jakies 10koni.
Pewnie sprawdził na hamowni... Tylko właśnie nie wiem czy na hamowni moc jest liczona na kole czy na wale? :roll:
<<WROCŁAWSKI KLUB MOTOCROSSOWY>> DOŁĄCZ DO NAS!
www.motocross.wroclaw.pl
https://www.facebook.com/motocross.wroclaw

SEBOOL
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 951
Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
Motocykl: CRF only
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: SEBOOL » śr, 20 cze 2007, 15:21

Ale kombinujecie. Co do tych 47 to cos nie mogę uwierzyć ale nie mam zamiaru ie z nikim kłucic!

Co do hamowi - hamownia podwoziowa mierzy moc na kole, a silnik to silnik musi być wyjęty z ramy i podłaczony do urządzeń pomiarowych!
pozdr.
RS SERWIS

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » śr, 20 cze 2007, 15:36

Widziałem ze startu w akcji 144, niezłego to ma buta. Ja tam wierze że to może mieć 9KM wiecej niż stock 125.
Daiman coś mi sie wierzyć nie chce że masz 47KM i to przez sam wydech, chociaż kto wie. Jak na papierku tak wyszło to coś w tym musi być.
Co do 144 to gdyby było to szybsze niż 250 4T to ludzie by sie przesiadali. Jak sie ogląda zawody to nic nie widać, jedynie rozwiercone 4T do 300cc :lol: .

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » śr, 20 cze 2007, 16:07

Kaze pisze:Co do 144 to gdyby było to szybsze niż 250 4T to ludzie by sie przesiadali. Jak sie ogląda zawody to nic nie widać, jedynie rozwiercone 4T do 300cc :lol: .
Nie koniecznie, dla więkoszści bardzo ważna jest elastyczność i wygoda. Na Twoim miejscu Kafka poczekałbym jeszcze trochę i oryginalną 144 kupił 8)

Autor tematu
Kafka
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 218
Rejestracja: śr, 19 paź 2005, 21:24
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kafka » śr, 20 cze 2007, 16:22

Jednak chyba biore CRF, co 4 suwki to 4 suwki i tak jak mówisz elastyczny, moc z każdego zakresu itd. Wogóle nie wiadomo jak awaryjność i dostęp do np tłoków, wałów, korby w 144 w razie awari czy wymiany.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porównania”