modele 2008

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » śr, 5 gru 2007, 17:41

też do najmocnieszych nie należy
Widziałeś wykresy z hamowni? Od 2006 jest najmocniejsza. A co do Lonki to akurat rozmawiałem z nim o hondzie i chwali sobie ten motor. Z tego co wiem Lonka miał silnik robiony w holandi ale to był tun a nie wymiana feralnej głowicy. Zapytam sie o to dokładnie przy najbliższej okazji. pzdr

EDIT:
http://www.motorcycle-usa.com/Galleries ... 81&Media=1
Ostatnio zmieniony śr, 5 gru 2007, 17:53 przez Kaze, łącznie zmieniany 4 razy.
but only the devil responded cause god wasn't there...

MASAKRATOR
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 114
Rejestracja: pt, 23 gru 2005, 22:17
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdansk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MASAKRATOR » śr, 5 gru 2007, 17:42

honda nie ma najmocniejszego silnika ale ma wytrzymaly .U Lonki nie wytrzymywaly silniki bo maja wylatane sporo godzin ten postep z nikat sie nie wziol . Nigdy nie lubilem ale od kiedy zaczelem jezdzic na suzuki to na prawde wydaje mi sie ze to fajny motor

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » śr, 5 gru 2007, 17:53

Kaze pisze:Widziałeś wykresy z hamowni? Od 2006 jest najmocniejsza. A co do Lonki to akurat rozmawiałem z nim o hondzie i chwali sobie ten motor. Z tego co wiem Lonka miał silnik robiony w holandi ale to był tun a nie wymiana feralnej głowicy. Zapytam sie o to dokładnie przy najbliższej okazji. pzdr
Z tego co patrzyłęm na wykresy to albo sxf miał największą moc albo kxf, ale mnie tyle te wykresy obchodzą co zeszłoroczny śnieg ,bo liczą się odczucia z jazdy (nie tylko moc jest ważna) i wykresy nie zawsze dobrze odzwierciadlają prace silnika , a wiekszość mówi że z motorów z roczników 07-08 to kxf jest najbardziej wybuchowy.Też prawda że Panowie Lonki dają te motocykle do holandi na tuning ale problem jest i nie są to jakieś bajki z wieczorynki...Nie ma się wg mnie o co kłucić bo każdy motor ma swoje wady i zalety...A co do wykresu to na 07 honda byłą jeszcze bardziej poprawiona pod wzgledem dynamiki niż 06 i zauważ ze honda ma najlepszą góre tylko ,a w zesztawieniu niema SXF
Ostatnio zmieniony śr, 5 gru 2007, 17:56 przez IGI CROSS, łącznie zmieniany 1 raz.

SEBOOL
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 951
Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
Motocykl: CRF only
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: SEBOOL » śr, 5 gru 2007, 17:56

A dwa tłumiki są poto aby podnieść moc
Nie wiem co ty chcesz od tej mocny. Moce w 250 są naprawdę zbliżone prędzej trzeba zwrócić uwagę na ich elastyczność!

Koniec z OT!

pozdr.
RS SERWIS

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » śr, 5 gru 2007, 18:02

hmmm.... http://www.motorcycle-usa.com/photos/39684250hp.jpg - 06 i znowu Honda, o i jest nawet KTM.

Sebool ja wiem ze to bez znaczenia ale padły tu pewne słowa na temat "mocy".
Mame oszukasz, tatusia oszukasz ale wykresów z hamowni nie oszukasz. Taka prawda. :wink: Relax panowie bo nerwowo sie robi.
but only the devil responded cause god wasn't there...

razz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pn, 30 kwie 2007, 17:09
Motocykl: CR 125 R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sporniak ( ~ Lublin)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: razz » śr, 5 gru 2007, 18:52

W modelach 08' znalazłem to:



Jaka jest rola tego elementu? Czy to jest coś al'a dyfuzor w 2t?


Była też mowa o podwójnym wydechu, dużo on daje? Jest zauważalna różnica mocy między podwójnym a pojedyńczym?



Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » śr, 5 gru 2007, 19:01

To jest megabomba FMF, podnosi moc w dolnym i środkowym zakresie obrotów, to nie jest sprzęt montowany seryjnie.
but only the devil responded cause god wasn't there...

grzeniu
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 227
Rejestracja: śr, 31 paź 2007, 11:13
Motocykl: Yz 250 2t 07'
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kingston
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: grzeniu » śr, 5 gru 2007, 19:09

Igi masz zdjecia tej RMZ na sprzedaz?? bylbym zainteresowany, moze jest gdzies na allegro??

a co do tych mocy to motocrossdigital.com robilo porownanie wszystkich 250f chyba w listopadowym numerze, tam ladnie wszystko porownane, poczytac i juz :) a z wykresu mozna odczytac ze roznice sa naprawde niewielkie :)

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » śr, 5 gru 2007, 19:54

grzeniu pisze:Igi masz zdjecia tej RMZ na sprzedaz?? bylbym zainteresowany, moze jest gdzies na allegro??
Nie mam...Jak moze wygladać motor latany 2 miechy każdy wie!Jest tam też teraz założona kierownica reikon i jakieś tuningowe gadżety.A i został wymieniony tłok i łąńcuszek rozrządu(nie było takiej potrzeby,ale tak dla spokoju:))Motor do obejrzenia w TNT Łomianki jak chesz jakiś kontakt do właściciela to pisz na gg( jest w profilu) ,lub pw.Razz gdby dawali takie fmf w seryjnych motorach to życie było by piękniejsze;)

MASAKRATOR
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 114
Rejestracja: pt, 23 gru 2005, 22:17
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdansk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MASAKRATOR » śr, 5 gru 2007, 22:04

Powiem wam, ze moj ktm moc mial naprawde bardzo dobra szedl strasznie ale byl zrobiony dobrze ,na tej hondzie co jechalem w Sochaczewie mala jakis tuning i cylinder 300 to ktm szedl o wiele lepiej od dolu az do konca , a suzuki ma bardzo dobry dol ale brakuje mi wlasnie tego zeby ja przekrecic

moto com
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 41
Rejestracja: pn, 19 lut 2007, 15:47
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Głogów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: moto com » śr, 5 gru 2007, 22:21

Co do zaworów to crf ma 4 a yzf ma 5 :lol: czyli w crf są większe ale zato 4 i się bardziej grzeją nisz w yzf , w yzf jest 5 mniejszych i się mniej grzeją :wink:
**= YAMAHA yz 250f 2007r=**
___NR_______13__,___14_____

SEBOOL
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 951
Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
Motocykl: CRF only
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: SEBOOL » śr, 5 gru 2007, 23:38

moto com pisze:Co do zaworów to crf ma 4 a yzf ma 5 :lol: czyli w crf są większe ale zato 4 i się bardziej grzeją nisz w yzf , w yzf jest 5 mniejszych i się mniej grzeją :wink:
Fajna teoria?!

pozdr.
RS SERWIS

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porównania”