Ktory z enduro 125 najlepszy?

Autor tematu
MaTeK RiDeR
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 43
Rejestracja: wt, 20 lut 2007, 10:06
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Ktory z enduro 125 najlepszy?

Post autor: MaTeK RiDeR » wt, 20 lut 2007, 11:47

Ktory z motocykli enduro a mianowicie chodzi o DT,KMX,KDX,MTX,CRM,RMX sa najlepsze do jazdy w terenie, po lesie jak i po drodze :?: Licze na szczere wypowiedzi na temat tych motocykli :D Jezeli ten temat juz byl to przepraszam i prosze usunac :)

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » wt, 20 lut 2007, 16:34

Z tych co wymieniłeś to zdecydowanie najlepszy jest KDX, rama od starszych KX, dobry zawias i bdb osiągi, mniejsza masa. W tej klasie KDX jest bezkonkurencyjny (oczywiście mówimy o starszych rocznikach).

Autor tematu
MaTeK RiDeR
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 43
Rejestracja: wt, 20 lut 2007, 10:06
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: MaTeK RiDeR » wt, 20 lut 2007, 17:31

tak mialem na mysli starsze roczniki gdzies do roku 1996 8) a ktory ma najwiecej koni po odblokowaniu :?:

Pomyk
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 631
Rejestracja: pn, 4 lip 2005, 20:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rzeszów/Birmingham(UK)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pomyk » wt, 20 lut 2007, 20:47

Taki kdx jak się nie mylę to ma silnik od KX'a 125 z 1991r.

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » wt, 20 lut 2007, 21:48

Macie racje KDX najmocniejszy ale to jest drozsze w utrzymaniu od konkurentów. Zależy co komu potrzebne. Najlepszym kompromisem jest moim zdaniem CRM ( z mojego doświadczenia). Jeśli chodzi o niezawodność to bdb opinie słyszałem o DT - ale to nie jest wyżyłowane i dlatego.
A i tak najważniejszy jest stan . Jak kupisz słabego kdx to będziesz z niego mniej zadowolony jak z simsona ...
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » wt, 20 lut 2007, 21:54

Hmmm wogole wyglada jak KX ale nie dokonca inna rama i silnik pewnei w srodku tez zawieszenie inne ale na zdjeciau tu jest zwykle ale sa tez UPS ja mialem takiego

LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

Autor tematu
MaTeK RiDeR
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 43
Rejestracja: wt, 20 lut 2007, 10:06
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: MaTeK RiDeR » śr, 21 lut 2007, 10:48

zeczywiscie wyglada tak samo jak kx tylko ma homologacie 8) a kdx i crm to motory o podobnej mocy :?: bo wydaje mi sie ze sa najbardziej wyrzylowane od pozostalych ktore byly podane :wink:

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » śr, 21 lut 2007, 11:15

No no KDX i CRM to z wymienionych najbardziej wyżyłowane moto.
Ale stosunek mocy do trwałości silnika jest bardzo korzystny .
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

Autor tematu
MaTeK RiDeR
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 43
Rejestracja: wt, 20 lut 2007, 10:06
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: MaTeK RiDeR » śr, 21 lut 2007, 13:23

przy amatprskiej jezdzie w terenie, po lesie, czasem po drodze jeden tlok na sezon wystarczy w KDX i CRM :?: czy dluzej wytrzyma 8) :?:
.....:::::Motocross & Enduro:::::.....

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » śr, 21 lut 2007, 14:06

Nie wiem jak KDX ale CRM to wystarczy i jeden tłok na 2 sezony :-)
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

Autor tematu
MaTeK RiDeR
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 43
Rejestracja: wt, 20 lut 2007, 10:06
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: MaTeK RiDeR » śr, 21 lut 2007, 16:28

a jak jest z czesciami do CRM,KDX i DT 8) latwo dostepne :?: i czy sa jakies duze roznice cenowe :?: :?
.....:::::Motocross & Enduro:::::.....

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » śr, 21 lut 2007, 16:41

Powiem co wiem o CRM. Do CRM łatwodostępne części są . Typu napęd, klocki itp to masz w zamiennikach. Jakieś bardziej zaawansowane czesci to serwis, ale ceny nei są złe. Dużo czesci pasue z hondy NSR ( ścigacz) , gdyż silnik w crm jest podrasowanym z nsr i zmieniono w nim przełożenia. Z tym że CRM sie nie psuje :-)prawie .. 8)
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porównania”