Opinie o 250 4T na 07r. czyli nowe modele ćwiartek w 4paku.

Autor tematu
BaRy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 382
Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
Motocykl: CRF 250 R7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Opinie o 250 4T na 07r. czyli nowe modele ćwiartek w 4paku.

Post autor: BaRy » pn, 20 lis 2006, 23:55

Co mówicie żeby zebrać do kupy wszystkie informacje o nowych ćwiarach :?:

Interesuje mnie to szczególnie ponieważ mój sprzęt poszedł w dobr ręce do kolegi z forum.
I teraz muszę zdecydować jakie moto sobie zamówić na wiosne.

Mimo że oczywiście mam sowich faworytów to nie podjąłem jeszcze ostatecznej decyzji.
Z doświadczenie wiem, że proszenie kogoś o pomoc w wyborze jest szukaniem potwierdzenia dla swojich preferencji :wink:
Ale kto wie może ktoś mnie przekona do zmiany. :)

Będe wdzięczny za wasze sugestie tylko proszę o uzasdnienia :!:
Lepsze niż np: że ten ma ładny błotnik, albo że Marcin powiedział że jego tata powiedział ...
:roll:


Honda MX Coalition #77

Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ;)
Mój niestety nie nadążył na whoopsach :(

Autor tematu
BaRy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 382
Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
Motocykl: CRF 250 R7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BaRy » wt, 21 lis 2006, 15:42



Honda MX Coalition #77

Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ;)
Mój niestety nie nadążył na whoopsach :(

4titu'd
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 148
Rejestracja: czw, 16 lut 2006, 10:01
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z nienacka
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: 4titu'd » wt, 21 lis 2006, 16:03

4titu'd pisze:Nastepny test nowych 250F.
http://www.racerxill.com/articles/detai ... ested.aspx
Jeszcze poczekamy co napisze TWMX i mysle, ze wiekszosc zainteresowanych bedzie mialo z grubsza zarys co brac na przyszly sezon :).

Wkleje wydaje mi sie istotna rzecz napisana w tescie:
David Pingree pisze: I liked all of the bikes. I think all of our test riders felt the same way. The differences between the bikes are very small, and most issues could be resolved easily. It made it very difficult to rank them...
No ale jakby nie bylo, SXF kolejny raz grzeje ostatnie miejsce :wink:
http://www.motox.pl/forum/viewtopic.php ... c&start=15

MASAKRATOR
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 114
Rejestracja: pt, 23 gru 2005, 22:17
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdansk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MASAKRATOR » wt, 21 lis 2006, 17:36

KTM fajny motorek zawieszenie zmienione dopracowany lepiej , silny

Autor tematu
BaRy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 382
Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
Motocykl: CRF 250 R7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BaRy » wt, 21 lis 2006, 19:27

MASAKRATOR pisze:KTM fajny motorek zawieszenie zmienione dopracowany lepiej , silny
Masz może jakieś potwierdzone info jaką konkretnie moc ma SX-F :?:


Idealne były by wykresy krzywych i momentów wszystkich sprzętów ale tak to narazie chyba tylko w Erze.


Honda MX Coalition #77

Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ;)
Mój niestety nie nadążył na whoopsach :(

Autor tematu
BaRy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 382
Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
Motocykl: CRF 250 R7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BaRy » śr, 22 lis 2006, 00:22

MXrool pisze:Przeczytaj temat o SX-Fie, tam wstawiełem zdjęcia silnika rozebraniego i duuużo wykresów różnych, robionych na prywatnych nie komercyjnych hamowniach.
Oki dzięki przejżałem to co tam wkleiłes.
To są oczywiście bardzo dobre pomiary z hamowni pokazujące moc na kole.

Ale powiedz czy KTM podaje oficjalnie jaką moc silnika powinien mieć SX-F bo na stronie producenta ani nigdzie indziej tego nie znalazłemci :?:


Honda MX Coalition #77

Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ;)
Mój niestety nie nadążył na whoopsach :(

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » śr, 22 lis 2006, 16:06

Producenci motocykli crossowych nie podają dokładnie mocy swoich motocykli, tak sie ogólnie przyjęło. Różnice w mocy byłby by tak minimalne ale i tak ludzie braliby ten motor który ma niby wiecej mocy. To są tylko suche dane, nikomu nie potrzebne.
but only the devil responded cause god wasn't there...

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » śr, 22 lis 2006, 18:17

Bary co Ci tak na tej mocy zależy??? :roll: Według mnie wszystki mają podobną moc(jakieś minimalne różnice którzych raczej nie odczujesz),i od mocy ważniesze są :zawieszenia,konstrukcja ramy,waga itp.

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » śr, 22 lis 2006, 18:46

No wszystkie moto niezłe są. Technika poszła na przód i nie ma już miezy motorkami aż tak wielkich różnic, ale bym radził dokładnie przyjżeć się KTM- owi.
Dobre motocykle KTM robi . Zobacz kolega MX roll jeździ na KTM w 4T , ja tez na KTM ale 2T i nikt jakoś nie nazeka tylko chwali :)
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » śr, 22 lis 2006, 19:16

No dobra to że Twój KTM sie nie sypie i MXroola też to inna bajka. Baremu chodzi o konkretny model a nie o ogólną awaryjność KTMów. Tylko prolem w tym że niewiele osób w Polsce ma taki motor i może powiedzieć o nim coś konkretnego. Oprócz suchych danych to ciężko coś powiedzieć, trzeba by nowym KTM sezon przejechać żeby sie wypowiadać. Nowy SXF to nowe rozwiązania konstrukcyjne, nie wiadomo jak to będzie sie sprawować na dłuższą mete. Ja bym postawił na sprawdzoną konstrukcje YZF lub CRF.
but only the devil responded cause god wasn't there...

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » śr, 22 lis 2006, 20:41

Raczej wziąłbym YZF-sprawdzona i wytrzymała konstrukcja, a jak widzę z testów świetnie wypada na rok 07. KXF i CRF też super motory, ale niestety nie są tak długo na rynku jak Yamaha. SXF-dobra konstrukcja, ale mało osób ma go w Polsce. O RMZ nawet się nie wypowiem bo nie kupiłbym jej. Sam nie wiem co bym wybrał gdybym mógł :roll: ale napewno nie RMZ.

SEBOOL
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 951
Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
Motocykl: CRF only
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: SEBOOL » śr, 22 lis 2006, 20:44

Porywnując moc starej CRF czyli 2005 rok a do 2006 to mozna powiedzeć że roznica są dość spore po zastosowaniu dwóch wydechów i zamianach w silniku. BaRy nie filozofuj tylko bierz czerwień i po sprawie :D
pozdr.
RS SERWIS

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porównania”