Opinie o 250 4T na 07r. czyli nowe modele ćwiartek w 4paku.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 200
- Rejestracja: sob, 29 lip 2006, 12:54
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa-Anin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
KOCHAM TAKIE TEMATY ... kazdy nowy jest dobry na sezon a po sezonie kazdy sie zacznie sypac(jeden wiecej inny mniej). SXF dobry i CRF dobra bierz to co masz tanio i tanie czesci. SxF naprawde mocny ostatnio jechalem 06 i 06 yzf czuc roznice w mocy ale i tak pewnie jej nie wykorzystasz(odczujesz ale nie wykorzystasz). KTM NIE ROBI LIPY?? moze i nie ale ja pamietam taki model exc250F wypuszczony w roku 2003:) też go pamiętacie o KTM moze niech wypowie sie massakrator on wyjezdzil swoje godzinki i co wazne ma porownanie do innych motórów...ELO
BLUE RIDER
-
Autor tematuBaRy
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 382
- Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
- Motocykl: CRF 250 R7
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Znalazłem coś takiego w necie:
Coś nie tak jest z tymi wykresami SX-Fa (nie bijcie ja tego nie spreparowałem )
To są wyniki modeli 2006, poczekajmy na 2007.
A tu filmik z testu:
http://video.motorcycle-usa.com/motorcy ... ootout.wmv
We were surprised to see that the max horsepower for the KTM was so low. So surprised in fact that we ran it on two different dynos just to be sure. The guys at White Bros were suspicious as well, since their own testing had revealed almost three more ponies. We suspect a dirty air filter or a weak clutch may have hampered its performance on the dyno. Regardless, all the bikes were tested in under the same conditions.
The weird thing is that 250SX-Fs, like WB's own test bike, regularly make 37 ponies. After being disappointed by the KTM's dyno run, we made a swap to another WB dyno to confirm the numbers – with the exact same result. However, the combined impressions from our track testing and the notable dyno numbers we've seen elsewhere tell us the SX-F has a top-ranked motor, regardless of what our dyno chart says.
Honda topped the torque charts, but couldn't reproduce the effect in our shootout standings. Close, though. Very close.
As you can see, the Honda is easily the lightest of the bunch. The number in parenthesis represents the percentage of overall weight that is carried on the front wheel.
Coś nie tak jest z tymi wykresami SX-Fa (nie bijcie ja tego nie spreparowałem )
To są wyniki modeli 2006, poczekajmy na 2007.
A tu filmik z testu:
http://video.motorcycle-usa.com/motorcy ... ootout.wmv
We were surprised to see that the max horsepower for the KTM was so low. So surprised in fact that we ran it on two different dynos just to be sure. The guys at White Bros were suspicious as well, since their own testing had revealed almost three more ponies. We suspect a dirty air filter or a weak clutch may have hampered its performance on the dyno. Regardless, all the bikes were tested in under the same conditions.
The weird thing is that 250SX-Fs, like WB's own test bike, regularly make 37 ponies. After being disappointed by the KTM's dyno run, we made a swap to another WB dyno to confirm the numbers – with the exact same result. However, the combined impressions from our track testing and the notable dyno numbers we've seen elsewhere tell us the SX-F has a top-ranked motor, regardless of what our dyno chart says.
Honda topped the torque charts, but couldn't reproduce the effect in our shootout standings. Close, though. Very close.
As you can see, the Honda is easily the lightest of the bunch. The number in parenthesis represents the percentage of overall weight that is carried on the front wheel.
-
Autor tematuBaRy
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 382
- Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
- Motocykl: CRF 250 R7
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Ja się już nie zastanawiam.Żubr pisze:i kolejne testy, porównania, wykresy itp przemawiają za CRF, bardzo ladnie prezentuje sie takze kxf chyba, Bary targaj CRF i sie juz nie zastanawija dluzej
Jestem już dogadany i jak wszystko wyjdzie to będzie CRFa.
Co do SX-f nie można patrzeć na ten wykres bo to jest ewidentny błąd
z resztą w tym texcie sami pisali, że byli tym ździwieni, ponieważ wcześniej inne SX-F osiągały max power do 37 HP.
Sprawdzili filtry ustawienia gaźnika itd. i potwierdzili badanie na innej hamowni ale też wyszło słabo.
Widocznie jakiś słabszy egzemplarz się trafiła w którym coś nie do końca stykało. (Zły Bary pojechał tam i powsadzał szyszek do wydechu )
Być może dobrze pracujący SX-F miał by lepszy max power od konkurentów, wszędzie się słyszy, że to faktycznie mocne moto.
Ten wykres raczej udowadnia, że opinia o CRF jako najsłabszym moto w klasie jest już dawno nie aktualna i dotyczyłą tylko rocznika 2004 (może jeszcze 2005).
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 11
- Rejestracja: czw, 26 sty 2006, 17:05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Wykresy wykresami. Nie ma co się wykłócać, moc oraz charakterystyka wszystkich motocykli jest bardzo zbliżona. Myślę że przy poziomie jaki jest w Polsce, trzeba kupować ten motocykl, który nam się najbardziej podoba i którego posiadanie sprawi nam największą frajde. Wszystkie będą dobrze się spisywać, jeżli będziemy o nie odpowiednio dbali. Każdy motcyk ma jakieś wady nie ma cudów. Najbardziej irytują mnie ludzie którzy jeżdzą aż motor się rozsypie. Wtedy są kometarze: a tamten jeżdził dwa sezony i nic się nie działo. Co za bzdura! To są motory wyczynowe. Trzeba je stale sprawdzać i wymieniać częsci na czas, a nie czekać aż coś padnie. Ja jeżdzę na ktm 250 sxf 07 od paru miesięcy, jestem zadowolony i narazie nie zamierzam zmieniać marki, jak każdy i ten ma wady. O tym była mowa w innym temacie. Jeśli ktoś jest nie zdecydowany polecam. Jeże jesteś miłośnikem innej marki nie zmieniaj jej i ciesz się z jazdy. Pozdrawiam.
ride.race.live KTM 505SX
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 666
- Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
- Motocykl: KTM SX125 2010
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Socho
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Hmmm...to raczej nie moc tylko max moment obrotowy to zmienia. Bo motocykle jednej klasy niemogą sie rożnić tak że aż będziesz to bardzo odczuwał.SxF naprawde mocny ostatnio jechalem 06 i 06 yzf czuc roznice w mocy ale i tak pewnie jej nie wykorzystasz(odczujesz ale nie wykorzystasz).
Odczujesz, ale niewykorzystasz- jak można wykorzystać różnice?
KTM 125SX '10 :]
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 200
- Rejestracja: sob, 29 lip 2006, 12:54
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa-Anin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
sorka oczywiscie chodziło o moment;) chciałem tylko podzielić sie tym że jednak są różnice odczuwalne między nimi... Czuć że minimalnie gdie indziej zbiera sie motor(w innych partiach obrotów) ktm jest opor ELASTYCZNY a Yama idzie ciut bardziej górą i średnimi. Każdy niech bierze to co lubi, mi akurat lepiej jeżdziło się Yama ale co tu można mówić o jeżdzeniu albo i nie skoro to były 4 kółka po torze na jednym i drugim;)
BLUE RIDER
-
Autor tematuBaRy
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 382
- Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
- Motocykl: CRF 250 R7
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Kolejne porównanie ćwiar 4T, tym razem modeli już 2007, niestety znów bez KTMa:
http://www.motorcycle-usa.com/Article_P ... 489&Page=1
http://www.motorcycle-usa.com/Article_P ... 489&Page=1