KTM EXC250/300/360/380 vs. LC4 600
-
Autor tematugajowy
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Nie, no jasne-LC4 600 przy 2T 250 to chodzi jak żółw po zawale...
Zrobiłem jak do tej pory jedną konkretniejszą traskę i drugą taką małą, czyli wrażenia są jeszcze bardzo poczatkowe-mogę powiedzieć że jestem zadowolony, że tego oczekiwałem. Muszę jeszcze nauczyć się specyfiki tego motocykla, jego zwinnośc i zwrotność zaskakuje mnie-czasem mi to wręcz przeszkadza, muszę się z tym dobrze otrzaskać.
LC4 jak na razie odpoczywa w garażu.
Zrobiłem jak do tej pory jedną konkretniejszą traskę i drugą taką małą, czyli wrażenia są jeszcze bardzo poczatkowe-mogę powiedzieć że jestem zadowolony, że tego oczekiwałem. Muszę jeszcze nauczyć się specyfiki tego motocykla, jego zwinnośc i zwrotność zaskakuje mnie-czasem mi to wręcz przeszkadza, muszę się z tym dobrze otrzaskać.
LC4 jak na razie odpoczywa w garażu.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 235
- Rejestracja: wt, 27 cze 2006, 21:52
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: no właśnie skąd???
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Nono faktycznie się rozpisałes z pozytywnymi argumentami o Husce. I tak ma być.
Jednak brakuje jednej rzeczy, 6 biegu. Jest tylko 5 biegowa, a 6 bieg by się czasem sprzydał. No ale za to jest strasznie mocny, moto stworzony do trudnego terenu.
Szkoda, że mieszkamy daleko od siebie. A tak fajny byłby wypad husqami.
No ale...
gdybyś gajowy czegoś potrzebował wal śmiało.
pozdro
Jednak brakuje jednej rzeczy, 6 biegu. Jest tylko 5 biegowa, a 6 bieg by się czasem sprzydał. No ale za to jest strasznie mocny, moto stworzony do trudnego terenu.
Szkoda, że mieszkamy daleko od siebie. A tak fajny byłby wypad husqami.
No ale...
gdybyś gajowy czegoś potrzebował wal śmiało.
pozdro
Husqvarna wr125 01
Husqvarna wr250 01
Husqvarna wr250 01
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 1
- Rejestracja: czw, 1 mar 2007, 21:30
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Toruń
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Witam wszystkich na forum to moj pierwszy post i odrazy z pyaniem do was mam zamiar kupic enduro i sie zastanawiam nad tym sory jak w zlym miejscu ale nie moglem nic innego znales(raczej sie nie chcialo ) wiec tak chodzi mi o ten konkretnie motor dodam ze to ma byc moja pierwsza maszyna wlasna wczesniej jezdzilem na motocyklach ale nie na enduro oto on http://moto.allegro.pl/item169806002_kt ... nduro.html
EDIT: Niestety nieaktualne mowil ze wczoraj go pogonil ^^
EDIT: Niestety nieaktualne mowil ze wczoraj go pogonil ^^
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 330
- Rejestracja: sob, 5 maja 2007, 13:52
- Motocykl: Honda CRF450r .05r
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Do gajowego (troche zapóźno) : mimo że w moim ktm był zblokowany zawór wydechowy i był otwarty cały czas na maksa to i tak nawet przy zwolnieniu na tyle że powinna być jedynka to z trójki momentalnie łapał prędkośc , ten moto ma zajeb...iscie mocny dół mimo ze ma tylko o 2kucy wiecej od 250
Ostatnio zmieniony wt, 13 lis 2007, 13:27 przez acid, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Autor tematugajowy
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Wiesz, to jest świetny, prosty i bezawaryjny motocykl (LC4 600) i chylę przed nim czoło. Nadaje się na pierwszy motocykl, pod warunkiem że jesteś dość duży-tym motocyklem kieruje się szarpiąc, trzeba mieć do tego po prostu masę zeby motocykl w miarę się pokornie słuchał. Dobrze jest też być cierpliwym czlowiekiem o skłonnościach mechanicznych, np.gaźnik w tym modelu wymaga czestego doglądania.
Na torze może polatasz, ale bez szału-jest to wyciskacz potu, trudny i niemiły do skoków. Ja niestety na LC4 złapałem kiedyś alergię na tor MX, dopiero Husqą 250 2T zacząłem się z tego leczyć. O ile w off-roadzie LC4 pokazuje swoje najlepsze oblicze, w enduro trochę mniej, to w MX trudno go polubić.
Określ sie gdzie chcesz jeździć, bo to podstawa (off-road/enduro/MX). Idealne dla tego motocykla to długie i ciężkie trasy off-roadowe, gdzie jednym rzutem robi się 150-300 kilometrów, dla jeżdżców o lekkim zacięciu sportowym (lub z duzym zacięciem sportowym, a z małym budżetem). Nie ma w nim łagodności a`la XT, DR etc, to takie fajne oblicze tego modelu.
Moją LC4 przekazuję na jesieni w ręce mojego brata (36 lat), to będzie też jego pierwszy motocykl. Jeździł już na nim-jako początkujacy świetnie sobie radził. Pierwsza jazda na torze MX; 7 do 10 gleb, rany na ciele, pourywane części z KTM i pelna satysfakcja brata
Na torze może polatasz, ale bez szału-jest to wyciskacz potu, trudny i niemiły do skoków. Ja niestety na LC4 złapałem kiedyś alergię na tor MX, dopiero Husqą 250 2T zacząłem się z tego leczyć. O ile w off-roadzie LC4 pokazuje swoje najlepsze oblicze, w enduro trochę mniej, to w MX trudno go polubić.
Określ sie gdzie chcesz jeździć, bo to podstawa (off-road/enduro/MX). Idealne dla tego motocykla to długie i ciężkie trasy off-roadowe, gdzie jednym rzutem robi się 150-300 kilometrów, dla jeżdżców o lekkim zacięciu sportowym (lub z duzym zacięciem sportowym, a z małym budżetem). Nie ma w nim łagodności a`la XT, DR etc, to takie fajne oblicze tego modelu.
Moją LC4 przekazuję na jesieni w ręce mojego brata (36 lat), to będzie też jego pierwszy motocykl. Jeździł już na nim-jako początkujacy świetnie sobie radził. Pierwsza jazda na torze MX; 7 do 10 gleb, rany na ciele, pourywane części z KTM i pelna satysfakcja brata
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 24
- Rejestracja: śr, 24 maja 2006, 20:31
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
gajowy pisze: Nadaje się na pierwszy motocykl, pod warunkiem że jesteś dość duży-tym motocyklem kieruje się szarpiąc, trzeba mieć do tego po prostu masę zeby motocykl w miarę się pokornie słuchał.
a ja jestem taki malutki ale jakos sobie radze , a tak naprawde potrafi bestia zaskoczyc czasem , uderzyc z zaskoczenia
za to nie da sie zapłacic karta MASTERCARD no chyba że za te częścigajowy pisze: Pierwsza jazda na torze MX; 7 do 10 gleb, rany na ciele, pourywane części z KTM i pelna satysfakcja brata
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 362
- Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: w lesie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Halo , halo.
Kto ma EXC 300 ew. wiekszy ?
Bardzo mnie interesuje ,ile realnie wychodzi utrzymanie 300 , jak z dostepnościa części i cenami ???
Awaryjnośc. Trwałośc.
Komu pekł karter w 380 , bo wiem ,że sie zdarza
Bo od dawna mam ten sam problem co Gajowy .
Potrzebuje naprawde mocnego "młota". I lubie proste sprzety.
LC4 mi "nie styka " a miałem wszystkie wersje cywilny, competition i supercompetition.
Ssie mnie od niepamietnych czasów do potworków 2T.
Dodam ,ze technike jazdy na 4T ma raczej opanowana b.dobrze.
Troche gorzej z 2T. Kiedyś dawno ,dawno temu , latałem na Ceśkach. Ale jak dzis to wspomne ,to byłem raczej lamus
Myśle jednak , ze dzis dam rade bez problemów na duzym 2T.
To tak dla usprawiedliwienia swojej decyzji napisałem.
Żeby nie było -człowieku czy ty wiesz na co sie porywasz .......?
Sprawa pilna bo mam na oku fajna 300 EXC 99 rok....
Robert
Kto ma EXC 300 ew. wiekszy ?
Bardzo mnie interesuje ,ile realnie wychodzi utrzymanie 300 , jak z dostepnościa części i cenami ???
Awaryjnośc. Trwałośc.
Komu pekł karter w 380 , bo wiem ,że sie zdarza
Bo od dawna mam ten sam problem co Gajowy .
Potrzebuje naprawde mocnego "młota". I lubie proste sprzety.
LC4 mi "nie styka " a miałem wszystkie wersje cywilny, competition i supercompetition.
Ssie mnie od niepamietnych czasów do potworków 2T.
Dodam ,ze technike jazdy na 4T ma raczej opanowana b.dobrze.
Troche gorzej z 2T. Kiedyś dawno ,dawno temu , latałem na Ceśkach. Ale jak dzis to wspomne ,to byłem raczej lamus
Myśle jednak , ze dzis dam rade bez problemów na duzym 2T.
To tak dla usprawiedliwienia swojej decyzji napisałem.
Żeby nie było -człowieku czy ty wiesz na co sie porywasz .......?
Sprawa pilna bo mam na oku fajna 300 EXC 99 rok....
Robert
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 330
- Rejestracja: sob, 5 maja 2007, 13:52
- Motocykl: Honda CRF450r .05r
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Mam 300 z 93 Części pasują z nowszych modeli Jeżeli sie nie mylę to do 97 prawie nic się nie zmieniło chyba tylko to że w cylindrze jest ta membrana przy wydechu, mało tego części z 250 i 380 pasują do 300 . To takie same silniki tylko różnica tkwi w cylindrach Jeżeli jestem w błędzie to niech ktoś kto ma większą wiedzę na ten temat , niech mnie poprawi. Konstrukcja exc300 jest bardzo prosta a co za tym idzie - trwałość Silnik rozbierałem już to wiem z czego sie składa i nie ma tam wiekszej filozofii niz w wsk czy mz
Taka 300 dużo pali dużo ale jeżeli masz z kim poszaleć w terenie to fajna sprawa , wyżywka na maksa Na tor to nie wiem nie jeżdżę po torze Zapytaj "pacher" on ma od niedawna 300 z 94 r Pozdro
Taka 300 dużo pali dużo ale jeżeli masz z kim poszaleć w terenie to fajna sprawa , wyżywka na maksa Na tor to nie wiem nie jeżdżę po torze Zapytaj "pacher" on ma od niedawna 300 z 94 r Pozdro
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 362
- Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: w lesie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
[quote="acid"]Mam 300 z 93 Części pasują z nowszych modeli Jeżeli sie nie mylę to do 97 prawie nic się nie zmieniło , mało tego części z 250 i 380 pasują do 300 . To takie same silniki tylko różnica tkwi w cylindrach Jeżeli jestem w błędzie to niech ktoś kto ma większą wiedzę na ten temat , niech mnie poprawi. Konstrukcja exc300 jest bardzo prosta a co za tym idzie - trwałość
Dzieki za odzew.
No tak 250 -380 to te same silniki. Tylko cylindry wieksze.
Jesli piszesz , że do Twijego graty pasuja do 97 . To pewnie nowsze silniki miały troche zmienona konstrukcje
Bo jak pisałem fura co wynalazłem jest z 99 . Rok produkcji 98. To pewne.
Panowie . Kto jest zorientowany w nowszych EXC 250 -380 ?
Dzieki za odzew.
No tak 250 -380 to te same silniki. Tylko cylindry wieksze.
Jesli piszesz , że do Twijego graty pasuja do 97 . To pewnie nowsze silniki miały troche zmienona konstrukcje
Bo jak pisałem fura co wynalazłem jest z 99 . Rok produkcji 98. To pewne.
Panowie . Kto jest zorientowany w nowszych EXC 250 -380 ?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 26
- Rejestracja: śr, 23 sty 2008, 23:01
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM EXC250/300/360/380 vs. LC4 600
witam panowie mam exc 250 2000r to pierwsze moje enduro,fura zajefajna ale powiedzcie mi czy w dwusuwach przedni zawias jest taki twardy ,regulowalem na wsz,ystkie sposoby ale jak wsiadam na 450-e to dzien do nocy,mam zamiar go rozebrac i sprawdzic ale zanim to zrobie to moze ktos mnie oswieci bo z enduro mam kontakt 3 msc.Pozdrawiam
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 258
- Rejestracja: czw, 27 wrz 2007, 21:44
- Motocykl: Yamaha YZ 250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Końskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM EXC250/300/360/380 vs. LC4 600
może masz sprężyny za twarde pod swoja masę(załóżmy sprężyny pod 95kg masę jeźdźca, a ty ważysz 65kg) lub bardzo gęsty olej zalany. Rozebrać też możesz, wymienić olej na rzadszy.
KAWASAKI KDX 125 > KTM EXC 125 SIX DAYS Edition > YAMAHA YZ250F
http://bikepics.com/members/piterq1991/
http://bikepics.com/members/piterq1991/