KTM EXC250/300/360/380 vs. LC4 600

Autor tematu
gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: gajowy » pn, 4 gru 2006, 20:32

Nie, no jasne-LC4 600 przy 2T 250 to chodzi jak żółw po zawale...
Zrobiłem jak do tej pory jedną konkretniejszą traskę i drugą taką małą, czyli wrażenia są jeszcze bardzo poczatkowe-mogę powiedzieć że jestem zadowolony, że tego oczekiwałem. Muszę jeszcze nauczyć się specyfiki tego motocykla, jego zwinnośc i zwrotność zaskakuje mnie-czasem mi to wręcz przeszkadza, muszę się z tym dobrze otrzaskać.
LC4 jak na razie odpoczywa w garażu.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.

Heiduk
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 235
Rejestracja: wt, 27 cze 2006, 21:52
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: no właśnie skąd???
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Heiduk » pn, 4 gru 2006, 22:04

Nono faktycznie się rozpisałes z pozytywnymi argumentami o Husce. I tak ma być. :)
Jednak brakuje jednej rzeczy, 6 biegu. Jest tylko 5 biegowa, a 6 bieg by się czasem sprzydał. No ale za to jest strasznie mocny, moto stworzony do trudnego terenu.
Szkoda, że mieszkamy daleko od siebie. A tak fajny byłby wypad husqami.
:)
No ale...
gdybyś gajowy czegoś potrzebował wal śmiało.

pozdro
Husqvarna wr125 01
Husqvarna wr250 01

BaRy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 382
Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
Motocykl: CRF 250 R7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BaRy » pn, 18 gru 2006, 13:00

gajowy gratuluje nowej bardziej opętanej maszyny :!: :)
Teraz koniecznie wrzuć jakieś fotki najlepiej w akcji :!: :!:


Honda MX Coalition #77

Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ;)
Mój niestety nie nadążył na whoopsach :(

GORA
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 1
Rejestracja: czw, 1 mar 2007, 21:30
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Toruń
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: GORA » ndz, 4 mar 2007, 13:28

Witam wszystkich na forum to moj pierwszy post :) i odrazy z pyaniem do was mam zamiar kupic enduro i sie zastanawiam nad tym sory jak w zlym miejscu ale nie moglem nic innego znales(raczej sie nie chcialo :P ) wiec tak chodzi mi o ten konkretnie motor dodam ze to ma byc moja pierwsza maszyna wlasna wczesniej jezdzilem na motocyklach ale nie na enduro oto on http://moto.allegro.pl/item169806002_kt ... nduro.html :lol:

EDIT: Niestety nieaktualne :| mowil ze wczoraj go pogonil ^^

acid
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 330
Rejestracja: sob, 5 maja 2007, 13:52
Motocykl: Honda CRF450r .05r
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: acid » pt, 8 cze 2007, 18:40

Do gajowego (troche zapóźno) : mimo że w moim ktm był zblokowany zawór wydechowy i był otwarty cały czas na maksa to i tak nawet przy zwolnieniu na tyle że powinna być jedynka to z trójki momentalnie łapał prędkośc , ten moto ma zajeb...iscie mocny dół mimo ze ma tylko o 2kucy wiecej od 250
Ostatnio zmieniony wt, 13 lis 2007, 13:27 przez acid, łącznie zmieniany 1 raz.

Autor tematu
gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: gajowy » pt, 8 cze 2007, 21:47

Wiesz, to jest świetny, prosty i bezawaryjny motocykl (LC4 600) i chylę przed nim czoło. Nadaje się na pierwszy motocykl, pod warunkiem że jesteś dość duży-tym motocyklem kieruje się szarpiąc, trzeba mieć do tego po prostu masę zeby motocykl w miarę się pokornie słuchał. Dobrze jest też być cierpliwym czlowiekiem o skłonnościach mechanicznych, np.gaźnik w tym modelu wymaga czestego doglądania.
Na torze może polatasz, ale bez szału-jest to wyciskacz potu, trudny i niemiły do skoków. Ja niestety na LC4 złapałem kiedyś alergię na tor MX, dopiero Husqą 250 2T zacząłem się z tego leczyć. O ile w off-roadzie LC4 pokazuje swoje najlepsze oblicze, w enduro trochę mniej, to w MX trudno go polubić.
Określ sie gdzie chcesz jeździć, bo to podstawa (off-road/enduro/MX). Idealne dla tego motocykla to długie i ciężkie trasy off-roadowe, gdzie jednym rzutem robi się 150-300 kilometrów, dla jeżdżców o lekkim zacięciu sportowym (lub z duzym zacięciem sportowym, a z małym budżetem). Nie ma w nim łagodności a`la XT, DR etc, to takie fajne oblicze tego modelu.
Moją LC4 przekazuję na jesieni w ręce mojego brata (36 lat), to będzie też jego pierwszy motocykl. Jeździł już na nim-jako początkujacy świetnie sobie radził. Pierwsza jazda na torze MX; 7 do 10 gleb, rany na ciele, pourywane części z KTM i pelna satysfakcja brata :lol:
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.

luCZas
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 24
Rejestracja: śr, 24 maja 2006, 20:31
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: luCZas » sob, 9 cze 2007, 19:41

gajowy pisze: Nadaje się na pierwszy motocykl, pod warunkiem że jesteś dość duży-tym motocyklem kieruje się szarpiąc, trzeba mieć do tego po prostu masę zeby motocykl w miarę się pokornie słuchał.

a ja jestem taki malutki :( :D ale jakos sobie radze :), a tak naprawde potrafi bestia zaskoczyc czasem , uderzyc z zaskoczenia :)
gajowy pisze: Pierwsza jazda na torze MX; 7 do 10 gleb, rany na ciele, pourywane części z KTM i pelna satysfakcja brata :lol:
za to nie da sie zapłacic karta MASTERCARD no chyba że za te części :D

Big
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 362
Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: w lesie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Big » wt, 7 sie 2007, 17:39

Halo , halo.
:?: Kto ma EXC 300 ew. wiekszy ?
Bardzo mnie interesuje ,ile realnie wychodzi utrzymanie 300 , jak z dostepnościa części i cenami ???
Awaryjnośc. Trwałośc.
Komu pekł karter w 380 , bo wiem ,że sie zdarza

Bo od dawna mam ten sam problem co Gajowy :D .
Potrzebuje naprawde mocnego "młota". I lubie proste sprzety.
LC4 mi "nie styka " a miałem wszystkie wersje cywilny, competition i supercompetition.
Ssie mnie od niepamietnych czasów do potworków 2T.
Dodam ,ze technike jazdy na 4T ma raczej opanowana b.dobrze.
Troche gorzej z 2T. Kiedyś dawno ,dawno temu , latałem na Ceśkach. Ale jak dzis to wspomne ,to byłem raczej lamus :oops:
Myśle jednak , ze dzis dam rade bez problemów na duzym 2T.
To tak dla usprawiedliwienia swojej decyzji napisałem.
Żeby nie było -człowieku czy ty wiesz na co sie porywasz .......?

Sprawa pilna bo mam na oku fajna 300 EXC 99 rok....

Robert

acid
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 330
Rejestracja: sob, 5 maja 2007, 13:52
Motocykl: Honda CRF450r .05r
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: acid » wt, 7 sie 2007, 18:03

Mam 300 z 93 Części pasują z nowszych modeli Jeżeli sie nie mylę to do 97 prawie nic się nie zmieniło chyba tylko to że w cylindrze jest ta membrana przy wydechu, mało tego części z 250 i 380 pasują do 300 . To takie same silniki tylko różnica tkwi w cylindrach Jeżeli jestem w błędzie to niech ktoś kto ma większą wiedzę na ten temat , niech mnie poprawi. Konstrukcja exc300 jest bardzo prosta a co za tym idzie - trwałość Silnik rozbierałem już to wiem z czego sie składa i nie ma tam wiekszej filozofii niz w wsk czy mz
Taka 300 dużo pali dużo ale jeżeli masz z kim poszaleć w terenie to fajna sprawa , wyżywka na maksa Na tor to nie wiem nie jeżdżę po torze Zapytaj "pacher" on ma od niedawna 300 z 94 r Pozdro

Big
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 362
Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: w lesie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Big » wt, 7 sie 2007, 18:27

[quote="acid"]Mam 300 z 93 Części pasują z nowszych modeli Jeżeli sie nie mylę to do 97 prawie nic się nie zmieniło , mało tego części z 250 i 380 pasują do 300 . To takie same silniki tylko różnica tkwi w cylindrach Jeżeli jestem w błędzie to niech ktoś kto ma większą wiedzę na ten temat , niech mnie poprawi. Konstrukcja exc300 jest bardzo prosta a co za tym idzie - trwałość

Dzieki za odzew.
No tak 250 -380 to te same silniki. Tylko cylindry wieksze.
Jesli piszesz , że do Twijego graty pasuja do 97 . To pewnie nowsze silniki miały troche zmienona konstrukcje :?:
Bo jak pisałem fura co wynalazłem jest z 99 . Rok produkcji 98. To pewne.

Panowie . Kto jest zorientowany w nowszych EXC 250 -380 ? :mrgreen:

1100marcys
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 26
Rejestracja: śr, 23 sty 2008, 23:01
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM EXC250/300/360/380 vs. LC4 600

Post autor: 1100marcys » czw, 24 sty 2008, 23:42

witam panowie mam exc 250 2000r to pierwsze moje enduro,fura zajefajna ale powiedzcie mi czy w dwusuwach przedni zawias jest taki twardy ,regulowalem na wsz,ystkie sposoby ale jak wsiadam na 450-e to dzien do nocy,mam zamiar go rozebrac i sprawdzic ale zanim to zrobie to moze ktos mnie oswieci bo z enduro mam kontakt 3 msc.Pozdrawiam

piterq1991
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 258
Rejestracja: czw, 27 wrz 2007, 21:44
Motocykl: Yamaha YZ 250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Końskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM EXC250/300/360/380 vs. LC4 600

Post autor: piterq1991 » czw, 24 sty 2008, 23:58

może masz sprężyny za twarde pod swoja masę(załóżmy sprężyny pod 95kg masę jeźdźca, a ty ważysz 65kg) lub bardzo gęsty olej zalany. Rozebrać też możesz, wymienić olej na rzadszy.
KAWASAKI KDX 125 > KTM EXC 125 SIX DAYS Edition > YAMAHA YZ250F

http://bikepics.com/members/piterq1991/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porównania”