Strona 9 z 17

: ndz, 21 paź 2007, 18:37
autor: tomaszek100
Dla mnie tak samo jak z 94 na 2005 się przesiadłem do kosmos !

Re: O Yamahach

: czw, 7 lut 2008, 12:16
autor: superpimp
e jest takie pytanie co mocniejsze yz 250 2t czy yzf 400 4t a i jeszcze który moto jest wyższy pewnie gdzis pisało ale niemoge znalezc :oops: no i jak jest z yzf 400 1999r. dają rade czy sie psują??

Re: O Yamahach

: pt, 22 lut 2008, 20:23
autor: jakjac
witam...ja jezdze na wr450 03'.poki co nie mam zadnych problemow ze sprzetem,zadnych awarii ani nic takiego.mocy jak dal mnie do jest nadmiar:)ale generalnie do smigania po lesie polecam....

Re: O Yamahach

: pt, 22 lut 2008, 20:43
autor: Isbi
tak tylko ze kolega pyta o yzf 400 co jest zupelnie inna i bardziej zacofana jednostka napedowa od 450.....

Re: O Yamahach

: sob, 23 lut 2008, 10:07
autor: grzeniu
co do tych postów o różnicy mocy między 93' a nowym to wg mnie juz nie o samą moc chodzi (choć zgadzam sie ze wszystkimi ze z roku na rok kazdy z tych motocykli jest ulepszany pod kazdym wzgledem) ale o to jak ten motocykl po 15 latach jest zużyty... nie oszukujmy sie, nikt go przez te 15 lat nie oszczedzal. Moj kolega mial yz 125 98' teraz ma yz 125 04' i widzi kolosalną różnicę. mówi że to niebo a ziemia.

Re: O Yamahach

: sob, 23 lut 2008, 10:43
autor: kubamtx
Co do yz400f to ta jednostka nie jest abrdzo zacofana technicznie wzgledem 450. Posiada kilka ważnych wad wrodzonych ale technologicznie to ten sam silnik. Wady 400setki zostaly wyeliminowane w 426 jednak wady 426 zostaly wyeliminowane w roku 2001 i najlepsze 426 to rocznik 2001 i 2002. 2000 ma inne sprzeglo i pare innych pierdułek. 450 i 426 z roku 2001/02 to prawie ta sama jednostka. Wałki rozrzadu z 450 tki pasuja do 426 (mozna miec auto decomp), jedynie cylinder, korba i wał z powodu wiekszej pojemosci sa inne. Reszta to zmiany kosmetyczne. Wiele czesci jest identycznych a technologicznie nie ma róznic.

Re: O Yamahach

: śr, 27 lut 2008, 21:47
autor: mati sx
Witam wszystkich mam do was pytanie jakie jest roczne utrzymanie yzf 250 nowej prosto z salonu.Chodzi mi dokładnie co jaki czas trzeba zmieniać tłoki regulować zawory wymieniać olej i filtry.Teraz jeżdżę sx 125 i wystarczają mi dwa tłoki w sezonie jeżdżę co najmniej 3razy w tygodniu.
I jeszcze jedno pytanie czy wr 250f wychodzi taniej bo słyszałem od wielu osób ze tak.Co o tym myślicie?
dzieki pozdro

Re: O Yamahach

: śr, 27 lut 2008, 23:15
autor: Pacian
Był taki temat dość długi musisz poszukać gdzieś.

Re: O Yamahach

: czw, 28 lut 2008, 08:59
autor: kubamtx
Ja ci powiem tak. Nie bierz Wr-ki bo zeby wrka fajnie jezdzic na torze to trzeba sie sporo pobawic przy silniku. Chodzi o odblokowanie i zmiane charakterystyki z wr na yz. Yz pozatym jest troche lżejsza. Co do ceny to zawsze wr sa droższe. Można zakupić tanio Wr ale bez homologacji a wtedy po co kupowac WR?
Co do utrzymania to do zaworów warto zajrzeć co 10 h, tzn zajrzeć nie regulować. W nowym motorze prawdopodobnie bedzie potrzebna jedna regulacja a potem juz dlugo dlugo nic. Co do tłoka to w 4T wytrzyma od dłużej niż w 2T. Jedyną rzeczą podnoszącą koszty to częste wymiany oleju np co 5h. Ale w 2T i tak musisz lać olej do mieszanki wiec wychodzi podobnie. Filtr oleju to koszt 12 zł (HF) wiec pikuś. Filtr powietrza tak samo jak w 2T.

Re: O Yamahach

: ndz, 2 mar 2008, 19:40
autor: mati sx
Pacian pisze:Był taki temat dość długi musisz poszukać gdzieś.
szukam szukam i nie moge znalesc mozesz zapodac jakiegos linka do tematu [-o<

Re: O Yamahach

: ndz, 2 mar 2008, 20:25
autor: mały
mati sx pisze:szukam szukam i nie moge znalesc mozesz zapodac jakiegos linka do tematu [-o<
FAQ

Re: O Yamahach

: pn, 3 mar 2008, 14:56
autor: erwiniak
Witam mam takie pytanko co do Yamahy YZ250F z 2001 roku czym ona sie różni od 2002 czy 03 czy są duże róznice zawieszenie silnik ?? Mam zamiar sobie kupic taka już jedną sobie upatrzylem i jezeli ktos jeszcze wie czy dużo sie takis sprzęt psuje przy normalnej jeździe i ekspoatacji ?? Prosze o odpowiedz co do Yamah 2001r