Strona 7 z 17

: śr, 29 sie 2007, 11:33
autor: IGI CROSS
kruszon pisze:Aha... zrobiłem nią ok 70 mth.
pzdr
To zacznij myśleć o wymianie tłoka:)

: śr, 29 sie 2007, 13:06
autor: kruszon
IGI CROSS pisze:
kruszon pisze:Aha... zrobiłem nią ok 70 mth.
pzdr
To zacznij myśleć o wymianie tłoka:)
Co ty nie powiesz?? :mrgreen: 8) Nie tylko tłoka ale i całej reszty :)

a

: śr, 26 wrz 2007, 19:33
autor: somebody
a co powiecie o yz 250 z 98r ?bo myslę czy nie kupić

: śr, 26 wrz 2007, 22:04
autor: ravwen
wiem że to pytanie zytnio nie na temat ale czy jak mam wr 426 to czy watrą nią jechać na tor czy lepiej sobie poszukać jakąś yz bo chciałbym sobie też pojeździć po torze a nie tylko w terenie może niedługo jakieś zawody amatorskie tylko nie widziałem żeby ktoś wr śmigał

: śr, 26 wrz 2007, 22:40
autor: To.mek
WR jest trochę za ciężka na tor, ale oczywiście możesz nią jeździć. Zawieszenie jest bardzo miękkie. Jeżeli chciałbyś 'konkretniej' po torze pojeździć, musisz już kupić typowego crossa.

: czw, 27 wrz 2007, 03:19
autor: gajowy
...Ale YZ450 ma tylko 4 biegi, więc w terenie masz pozamiatane. W MX ok., ale w terenie to się nie sprawdzi.

: czw, 27 wrz 2007, 07:38
autor: damian1987
gajowy pisze:...Ale YZ450 ma tylko 4 biegi, więc w terenie masz pozamiatane. W MX ok., ale w terenie to się nie sprawdzi.
nie zgodze sie z toba, YZ450, z 4biegami, na torze jest dobry jak i w terenie, nie trzeba tak mieszac biegami, w 450 - 1bieg jest taki dlugi jak 2 bieg w 400lub426 .

: czw, 27 wrz 2007, 08:22
autor: gajowy
Nie wyobrażam sobie jazdy przeprawowej, np. w górę kamienistego strumienia, z mieliznami, gałęziami, dużymi głazami bez typowo endurowego 1 biegu.
Krótko-pojedź tak jak tu, mając do dyspozycji YZ 450, w której 1 bieg jest pomiędzy 2 a 3 biegiem pierwszej z brzegu endurówki. To se ne da. Gościnnie jeździłem chwilę YZ450, i w twardym enduro nie wyobrazam sobie jazdy tym motocyklem-tylko i wyłacznie ze względu na skrzynię. A zbicie przełożenia końcowego odbije się na szybkich szutrówkach. Koło się zamyka.

: czw, 27 wrz 2007, 12:36
autor: Pacian
Polatać polata tylko ze kosztem sprzegła 8)

: czw, 27 wrz 2007, 13:13
autor: kruszon
Potwierdzam wypowiedzi poprzedników. Miałem YZ450 i w terenie to jest poprostu męczarnia... Ale na torze... MNIAM!!

: pt, 28 wrz 2007, 17:43
autor: squash0
modele motorków z usa ,nie wiem czy wszystkie ale mają inny kąt głowki ramy a to ze względu na inne tory ,na europejskich a szczególnie polskich są przeważnie długie proste mało zakrętów i hopek dlatego na europe jest inny kąt natarcia przedniego koła ,a reszta jest taka sama
zresztą różnicy na głoówce nie odczuwa się (można to regulować ugięciem tylnej sprężyny i wpuszczeniem amorów w pólki :roll:
te motorki z usa są jakby krótsze (POLECAM) :lol:
aha i starsze yamahy z usa miały twardsze zawiechy standartowo ,pewnie teraz też :twisted:

: pt, 28 wrz 2007, 21:39
autor: Yamaciek
Który moto robiony na stany ma inną ramę?