Re: Yamaha yzf 400 olej
: sob, 23 lis 2013, 10:53
O ile sobie przypominam w tym modelu głowica jest skręcana na 6 śrub i wszystkie należy dokręcać przy użyciu klucza dynamometrycznego. Ze względu na trudny dostęp da nakrętek wymaga to specjalnych nasadek. Źle zamontowana głowica, skutkuje przedmuchami.
Czerwone kolano , to problem źle ustawionego składu mieszanki, w starszych motocyklach bywa również tak ,że wózek przepustnicy ma zbyt duży luz na skutek zużycia( lata w gaźniku, że można go usłyszeć ). Podobny efekt (czerwonego kolanka) można uzyskać gdy będzie źle ustawiony rozrząd. Proszę napisać jakie są dysze w gaźniku, jaka iglica oraz który to rok. Czy motor miał te objawy przed remontem.
Jaro5, w jakim celu planować głowicę?
Czerwone kolano , to problem źle ustawionego składu mieszanki, w starszych motocyklach bywa również tak ,że wózek przepustnicy ma zbyt duży luz na skutek zużycia( lata w gaźniku, że można go usłyszeć ). Podobny efekt (czerwonego kolanka) można uzyskać gdy będzie źle ustawiony rozrząd. Proszę napisać jakie są dysze w gaźniku, jaka iglica oraz który to rok. Czy motor miał te objawy przed remontem.
Jaro5, w jakim celu planować głowicę?