Yamaha yzf 400 olej

Awatar użytkownika
tomasz12
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 770
Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Yamaha yzf 400 olej

Post autor: tomasz12 » sob, 23 lis 2013, 10:53

O ile sobie przypominam w tym modelu głowica jest skręcana na 6 śrub i wszystkie należy dokręcać przy użyciu klucza dynamometrycznego. Ze względu na trudny dostęp da nakrętek wymaga to specjalnych nasadek. Źle zamontowana głowica, skutkuje przedmuchami.
Czerwone kolano , to problem źle ustawionego składu mieszanki, w starszych motocyklach bywa również tak ,że wózek przepustnicy ma zbyt duży luz na skutek zużycia( lata w gaźniku, że można go usłyszeć ). Podobny efekt (czerwonego kolanka) można uzyskać gdy będzie źle ustawiony rozrząd. Proszę napisać jakie są dysze w gaźniku, jaka iglica oraz który to rok. Czy motor miał te objawy przed remontem.

Jaro5, w jakim celu planować głowicę?

Awatar użytkownika
Autor tematu
rafalb180
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 8
Rejestracja: czw, 2 maja 2013, 22:47
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Yamaha yzf 400 olej

Post autor: rafalb180 » sob, 23 lis 2013, 12:41

jest to rok 99/00 luz na przepustynicy jest bo widziałem. Kupiłem go uszkodzonego wiec nie wiem, rozrzad dobrze ustawiony prawidłowo na znaki. Silnik był wyciągnięty wiec śruby prawidowo dokręcone. Iglica jest ustawiona po środku i dorregulowałem powietrzem tak wykręcając 1,5 obrotu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Yamaha”